Synlig mage?

A-40289648

Andre møte med forumet
Jeg er 9+4 idag, førstegangsgravid etter sa på juni ❤️ Lurer så på når magen skal begynne å vises litt, skjønner jo det er veldig individuelt! Har forsåvidt litt ekstra fra før av så spørs om jeg må belage meg på å vente litt til:smiley-ashamed005 Når fikk dere synlig mage/kjente på kroppen at det var noe inni der (ikke spark), men liksom kjente at noe som ikke har vært der før er der nå?:love2 Jeg kjenner når jeg bøyer meg at det strekker litt i sidene og ja, at noe tar plass! Kjenner etter hele tiden om jeg kjenner noe og klemmer på puppene stort sett hele tiden for å følge med om de fortsatt er ømme, hehe..
Var forsåvidt på tul i uke 8+5 og alt så bra ut så håper det går denne gangen ❤️Klarer liksom ikke å forstå at det er noe inni der som lever og har det bra :love2 Neste tul i uke 10+2 da jeg ikke klarer å vente til time hos jordmor i uke 11+6 :laughing002

Gratulerer med graviditeten <3 Fikk en synlig liten kul fra uke 12/13. Begynte å kjenne små «bobler» i uke 14, kjente bevegelser utenpå magen i uke 16 ☺️ Jeg er veldig tynn/mager, mulig det påvirket.

Jeg er 10+2, kan ikke si jeg har fått noe synlig mage, men jeg klarer ikke lengre å holde inn magen, det er noe jeg alltid har klart. Er nok på grunn av oppblåsthet, men det er konstant. Ser dessuten en tydelig liten heving/kul når jeg ligger på magen, den er vanligvis helt flat.

10 + 2 i dag, og merker definitivt at det er noe der. Men om det er voksende livmor eller luft jeg kjenner er ikke godt å si Men har ikke klart å holde inn magen på over en måned uten at det gjør vondt, og kjenner at noe strekker seg i sidene når jeg nyser osv. hadde vært gøy å se noe om ikke så aaaalt for lenge.

Har hatt mage siden 4dager før positiv test, men er nok bare oppblåst bruker å gå vekk etter mensen, men ikke denne gangen, hehe.

Så -fått mage; ja, gravid-mage; antagelig ikke enda

Særlig med tanke på at du er førstegangs, vil jeg anbefale deg å ikke forvente noe før godt etter uke 12. Livmoren ligger under vulva til rundt uke 12. Selv fikk jeg mage rundt uke 15 eller noe (på morgenen, før oppblåstheten kom utover dagen). Denne gangen er det 3. Gangen, så da er den allerede kommet 11 uker.

Nr 2 her, og med startvekt på 15kg mindre enn sist. Føler allerede det synes en kul nederst hvis jeg går i trange klær, men regner med det er oppblåsthet eller noe. Håper å bruke vanlige klær ei stund til:hilarious: Tar for moro skyld bilde av magen i samme vinkel, fra siden, og med samme t-skjorte en gang i uka. Gøy å se endringer når det skjer mer etter hvert:happy:

Jeg husker at det gikk en god stund med første barn, før jeg fikk mage eller kjente noe i det hele tatt. Nå med nummer tre så veier jeg også noe mer, så jeg ser at jeg har mage i uke 10, men enn så lenge ser jeg kun "tykkere" ut. Jeg får heller ikke holdt inn magen lenger. Gleder meg sånn til det synes :Heartred

Har synlig mage nå, 7 + 4, spesielt etter måltid. Men dette er barn nummer 3 og magemusklene er nok litt slappe fra sist. Men er overrasket over at magen kom så fort.

Gratulerer! Med første barn fikk jeg litt mage ca 16-18 uker på vei, men det ble ikke synlig for andre før mye senere, kanskje 6-7 måneder på vei. Jeg var veldig slank da.

Med nr 2 har jeg allerede fått litt mage (6+3) men den er ikke synlig for andre, håper jeg.

Gratulerer!
Med kommende storesøster var magen hoven veldig tidlig. Gikk over til tights og preggobukser allerede i uke 9-10 siden alt var vondt og strammet.
Nå er magen bare full av luft og føles stram, men jeg kan fortsatt bruke vanlige bukser (dog ikke de med høyest liv) uten at det gjør vondt. Ser ganske stor ut på ettermiddagen da, med er nok bare fordi jeg er oppblåst
Er 10+4 i dag

Gratulerer! Forrige gang (tvillinger) fikk jeg synlig mage rundt uke 12. Mye oppblåsthet før den tid, men det forsvant litt før den første lille gravidmagen kom.
Denne gangen er det kun én og jeg tipper at magen kommer omtrent på samme tida som sist: uke 12 (normal tid for livmor å komme opp på).
For to dager siden (9+0) kjente jeg en veldig liten kul helt nederst på magen da jeg lå på ryggen i senga på morgenen før jeg gikk på do. Gøy synes jeg!
Ellers ser det ut som jeg har mage må, men jeg er nok bare veldig oppblåst..

13+1 og ser ikke noe, utenom at jeg er ekstra oppblåst. (har også litt ekstra mage og er førstegangs, så er litt utålmodig :laughing002)

Jeg er 11+0 imorgen, det tredje graviditeten min venter i spenning selv på når magen melder sin ankomst :Heartred

Ingen mage her enda. Er litt overvektig og har en del mage fra før, men er så oppblåst så ser dobbelt så stor ut nå. Skulle tru jula har vært her allerede:hilarious:Gleder meg til magen synes ordentlig!
Er 8 uker nå med 2.barn:Heartred

Back
Topp