Synes du det er ok

Ja det syns jeg.

Ja det synes jeg er helt i orden. Når barna sover selvfølgelig:) men aldri mer enn at man kunne fått barna til feks legevakt hvis de ble syke...dvs at man ikke er fulle eller synlig beruset.

Ja det synes jeg :-) nå er det veldig sjelden vi drikker generelt, men har da skjedd at vi har tatt oss et par glass vin en lørdagskveld etter barna har lagt seg :-)

Ja en enhet eller to så :-)

Etter leggetid kan en kose seg ja. Men jeg synes alltid at en bør være edru i tillfelle noe skulle skjedd.

Jeg syntes det er greit at ene personen drikker (moderat), men ikke at begge/alle voksne i huset gjør det

Ja

Ja, synes det er helt greit å ta et glass til maten, eller etter at barna er lagt seg. Er ikke ofte det skjer, så de få gangene så synes jeg det er greit ;)

Ja, aldri sett på det som problematisk hverken som barn eller som mor selv.

Ja, når barna er lagt. Så lenge poden er våken går det i brus og saft på kvelden.

Ja. Synes d er helt greit. Og synes ikke det er noe farlig å ta ett glass foran barnet.

Ja, til mat og slik at man er i normal stand.
Altså for kos og ikke for fyll. Du må ha normal oppførsel. Barnet skal ikke bli utrygg og ikke kjenne sine foreldre.

Back
Topp