Synes du det er greit!!!???

ORIGINAL: Daimsjokkis

Jeg har opplevd det samme her på BV....
Skjønner ikke at folk tør å gjøre slikt...[8|] [>:]
Hadde følt meg utrolig dum om jeg tok i mot klær gratis, også solgt det etterpå[8|] Er jo frekt...

Syns det er kjempefrekt! [:'(]

Har faktisk ei venninne som driver å mottar klær fra folk på finn.no, også selger hun det videre... Strømpebukser til 5 kr osv.... [8|]

ORIGINAL: MissOLD!

njaaaa,kommer litt ann på.

Synes i den sammenhengen du kommer ann på blir feil,MEN:

Jeg får en bil av min far eller noe,helt ny eller litt brukt,da hadde ikke jeg hatt noe dårlig samvittighet for å selge den til en annen igjen.

eeeeeeee..... det kan ikke sammenlignes[;)]

ORIGINAL: ~Re:Play~

Syns det er kjempefrekt! [:'(]

Har faktisk ei venninne som driver å mottar klær fra folk på finn.no, også selger hun det videre... Strømpebukser til 5 kr osv.... [8|]
Hørtes ut som ei som annonserer i lokalavisa her[&:][:D] Hun selger til stadighet klær veldig billig....

ORIGINAL: Rebecca85

Seriøst? Har noen gjort det? Syns jeg er bra smålig [:'(] Da kan man heller si man ikke ville ha de eller sende i retur da..[8|]

sig

Skjønner ikke at folk tør å gjøre slikt...
Hadde følt meg utrolig dum om jeg tok i mot klær gratis, også solgt det etterpå Er jo frekt...

signerer!!

Ja fra nå av skal jeg kunn gi bort til noen jeg kjenner.

oi, da hadde jeg blitt litt fornærma.. men ganske korttenkt og gjør noe sånn egentlig, hadde følt meg temmelig dum ja[8|]

blir for dumt.....! er det snakk om 1 plagg blant mye hun selv har, da er det jo fort gjort å bomme! men ikke mange klær[&:]

ORIGINAL: Thothamon..

ORIGINAL: Daimsjokkis

Jeg har opplevd det samme her på BV....
Skjønner ikke at folk tør å gjøre slikt...[8|] [>:]
Hadde følt meg utrolig dum om jeg tok i mot klær gratis, også solgt det etterpå[8|] Er jo frekt...

ORIGINAL: Tullann

Eksempel: totamon gav meg feler svartsekker med klær, jeg tok ut det jeg st\yntes var fint, venninna mi tok noe, og resten gav jeg til frelsesarmeen.
Samme gjorde jeg med klær jeg fikk av DAMA. Gav det videre etterpå.

Dattra mi var første barnebarn på alle kanter og vi fikk derfor utrolig mye klær, mye ble nesten ikke brukt. Gav bort det aller fineste til ei venninne, og resten (flere svartsekker) gav jeg bort til forskjellige folk her på forumet.

Synes det kunne blit gitt videre jeg, som en snill gest!!!

helt enig! [:)]

Syntes det er rett og slett griskt!![:'(][:@]

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Det hadde jeg syns var litt teit ja!!

Seriøst? Har noen gjort det? Syns jeg er bra smålig [:'(] Da kan man heller si man ikke ville ha de eller sende i retur da..[8|]

Enig!

tror jeg hadde blitt litt irritert[:)]

Ja, syns vel det rett og slett er GRÅDIG[:'(]
Man gjør jo sef akkurat hva man vil med det man eier, men kunne vel vært noen andre som trengte de klærne mer da tydeligvis!!!
Sinnsykt DÅRLIG gjort[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: #Bolla.#

ORIGINAL: LilleMusMei

herregud nei det blir FOR teit!
har du fått noe så gir du det også bort hvis du ikke vil ha det lenger.

enig

sign

ORIGINAL: *Mama*

Syntes det er rett og slett griskt!![:'(][:@]

sign[:D]

Back
Topp