Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MissOLD!
njaaaa,kommer litt ann på.
Synes i den sammenhengen du kommer ann på blir feil,MEN:
Jeg får en bil av min far eller noe,helt ny eller litt brukt,da hadde ikke jeg hatt noe dårlig samvittighet for å selge den til en annen igjen.
ORIGINAL: ~Re:Play~Hørtes ut som ei som annonserer i lokalavisa her[&:][:D] Hun selger til stadighet klær veldig billig....
Syns det er kjempefrekt! [:'(]
Har faktisk ei venninne som driver å mottar klær fra folk på finn.no, også selger hun det videre... Strømpebukser til 5 kr osv.... [8|]
ORIGINAL: Rebecca85
Seriøst? Har noen gjort det? Syns jeg er bra smålig [:'(] Da kan man heller si man ikke ville ha de eller sende i retur da..[8|]
Skjønner ikke at folk tør å gjøre slikt...
Hadde følt meg utrolig dum om jeg tok i mot klær gratis, også solgt det etterpå Er jo frekt...
ORIGINAL: Tullann
Eksempel: totamon gav meg feler svartsekker med klær, jeg tok ut det jeg st\yntes var fint, venninna mi tok noe, og resten gav jeg til frelsesarmeen.
Samme gjorde jeg med klær jeg fikk av DAMA. Gav det videre etterpå.
Dattra mi var første barnebarn på alle kanter og vi fikk derfor utrolig mye klær, mye ble nesten ikke brukt. Gav bort det aller fineste til ei venninne, og resten (flere svartsekker) gav jeg bort til forskjellige folk her på forumet.
Synes det kunne blit gitt videre jeg, som en snill gest!!!
ORIGINAL: ~Stjernemor~
Det hadde jeg syns var litt teit ja!!
Seriøst? Har noen gjort det? Syns jeg er bra smålig [:'(] Da kan man heller si man ikke ville ha de eller sende i retur da..[8|]
ORIGINAL: #Bolla.#
ORIGINAL: LilleMusMei
herregud nei det blir FOR teit!
har du fått noe så gir du det også bort hvis du ikke vil ha det lenger.
enig