Er uenig i det med alder og livserfaring. Noen har stått på egne ben fra se var 18 år, jobbet ved siden av skole og bodd alene. Kan ha møtt mye motgang og utfordringer i livet på mange forskjellige måter. Noen 28åringer bor fremdeles hjemme eller nettopp flyttet ut, har festet og levet ungdsomslivet. Hatt stor støtte i mammas/pappas penger. Har ikke hatt store bekymringer i livet eller måttet tatt så mye ansvar for noe.
Sent from my iPhone using BV Forum
det er helt greit, men uansett hvor mye livserfaring man har når man er 20 vil man uansett ha ha mer når man er 30... (uavhenging om det er en 20åring med mye eller liverfaring). Det er 10år imellom der, å iløpet 10år vil tilegne deg ny lifserfaring uansett hvor mye/lite du hadde fra før...
Tro meg, jeg har oppleved mye dritt oppigjennom som mange ikke hadde trodd var mulig. Da jeg var 18 flyttet jeg hjemfra, jobbet nesten 100% og gikk på skole.. (kvelds, helg og nattjobbing) Men kan alikavel si jeg har mere livserfaring når 10år seinere, fordi jeg har levd 10år lengre...