Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bare pusser nesa og sprayerPleier dere å skylle spissen i lunka vann før dere sprayer sånn som det står på bruksanvisningen?
Eller er ser helt unødvendig?
Min kom til vanlig tid, men den kam også bli noen dager forsinketJeg har skylt hver gang hittil
Har ett spørsmål til:
Er det slik at jeg skal forvente vanlig mensen til vanlig tid, selvom jeg går på synarella?
Jeg har så voldsomme mens-smerter til vanlig og håper at dersom jeg skal forvente tante-besøk, at den kanskje er litt mildere pga synarellaen?
Noen som vet?
Min kom som den skulle, men hadde en Veeeeldig lang blødning!Jeg har skylt hver gang hittil
Har ett spørsmål til:
Er det slik at jeg skal forvente vanlig mensen til vanlig tid, selvom jeg går på synarella?
Jeg har så voldsomme mens-smerter til vanlig og håper at dersom jeg skal forvente tante-besøk, at den kanskje er litt mildere pga synarellaen?
Noen som vet?
Min kom som den skulle, men hadde en Veeeeldig lang blødning!
Min kom til vanlig tid, men den kam også bli noen dager forsinketHeeeelt normalt
![]()
Jeg synes ikke min blødning var som normal. Men jeg har ikke vondt til vanlig når jeg har mens så vet ikke h ordna det blir. Håper det ikke blir så gale for deg ♡Kjipt den varer lenger... Trenger ikke det akkurat
Men var det like vondt også?
Har fått magesår av de smertestillende jeg har pleid å ta mot mens-smerter så jeg kan ikke ta det mer. Er dermed redd jeg må ta noen sykedager![]()
Men håper at det er mye mindre vondt enn vanlig?![]()