Synarella

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Pleier dere å skylle spissen i lunka vann før dere sprayer sånn som det står på bruksanvisningen?

Eller er ser helt unødvendig?

Pleier dere å skylle spissen i lunka vann før dere sprayer sånn som det står på bruksanvisningen?

Eller er ser helt unødvendig?
Jeg bare pusser nesa og sprayer:)

Da tror jeg at jeg også sniker meg unna skylling jeg og ;)

Jeg spylte den ikke hver gang, men ihvertfall en gang til dagen. Sprayet selv tre ganger daglig, så syns det var litt ekkelt dersom den ikke ble vasket. Ikke alltid det var vask tilgjengelig når jeg diskret prøvde å spraye midt på dagen.

Skylte. Det tar jo virkelig ingen tid, og da er man sikker på ren og åpen spray.

Jeg var sløv og vasket den ikke, men det beste er vel p gjøre det sånn at det ikke blir tett.

Jeg får skylle når jeg er i nærheten av en vask, men da trenger jeg ikke få panikk om det ikke er en vask i nærheten en gang eller to :)

Jeg skylder spissen i varmt vann før bruk og tørker av den vannet etterpå. Livredd for at den sksl bli tett og spyle ut væsken ujevnt.

Jeg har skylt hver gang hittil :)

Har ett spørsmål til:

Er det slik at jeg skal forvente vanlig mensen til vanlig tid, selvom jeg går på synarella?

Jeg har så voldsomme mens-smerter til vanlig og håper at dersom jeg skal forvente tante-besøk, at den kanskje er litt mildere pga synarellaen?

Noen som vet?

Vet ikke sikkert, men hørt at mens kan bli forsinket når man sprayer..

Har ett spørsmål til:

Er det slik at jeg skal forvente vanlig mensen til vanlig tid, selvom jeg går på synarella?

Jeg har så voldsomme mens-smerter til vanlig og håper at dersom jeg skal forvente tante-besøk, at den kanskje er litt mildere pga synarellaen?

Noen som vet?
Min kom til vanlig tid, men den kam også bli noen dager forsinket :) Heeeelt normalt :)

Har ett spørsmål til:

Noen som vet?
Min kom som den skulle, men hadde en Veeeeldig lang blødning!

Min kom som den skulle, men hadde en Veeeeldig lang blødning!
Min kom til vanlig tid, men den kam også bli noen dager forsinket :) Heeeelt normalt :)

Kjipt den varer lenger... Trenger ikke det akkurat :(

Men var det like vondt også?
Har fått magesår av de smertestillende jeg har pleid å ta mot mens-smerter så jeg kan ikke ta det mer. Er dermed redd jeg må ta noen sykedager :(

Men håper at det er mye mindre vondt enn vanlig? :)

Kjipt den varer lenger... Trenger ikke det akkurat :(

Men var det like vondt også?
Har fått magesår av de smertestillende jeg har pleid å ta mot mens-smerter så jeg kan ikke ta det mer. Er dermed redd jeg må ta noen sykedager :(

Men håper at det er mye mindre vondt enn vanlig? :)
Jeg synes ikke min blødning var som normal. Men jeg har ikke vondt til vanlig når jeg har mens så vet ikke h ordna det blir. Håper det ikke blir så gale for deg ♡

Min kom på vanlig tid men var mye mindre enn vanlig mens og mye friskere blod. Jeg hadde mye menssmerter ca. ei uke før mensen. Men mensen var veldig smertefritt, veldig rart.

Takk for svar jenter <3

Venter mensen på fredag, men kjenner murringene allerede. HÅÅÅÅPER det ikke gjør så vanvittig vondt som vanlig. Jeg får vel bare lukke øyna, holde pusten og håpe på det beste :)

Min kom til vanlig tid, men varte mye lenger og var mer sparsommelig en den pleier å være. Vanligvis varer den i ca 5 dager, men på sprayen varte den i ca 9-10 dager

Back
Topp