Synarela!

Jeg har gått på den i 30 dager nå og de bivirkningene jeg har fått er hodepine og hetetokter, ikke merket noe allergisk reaksjon [emoji4] Uvanlig å få kraftige allergiske reaksjoner av denne heldigvis [emoji4]

Du kan være en av de som får lite bivirkninger også, du må nesten bare vente å se[emoji4] Prøv å ikke lese så mye om bivirkningene du, ta det heller som det kommer [emoji11][emoji4]
Okei! Ja skal gjør det! Takk:)

Okei:) håper dette går bra! Er så redd bivirkningene [emoji14] leser at det er vanlig å få overfølsomhetreaksjon mot denne.. med åndenød osv.. uff:p og det er vanlig bivirkning ? Står ikke at det er sjeldent ! Hehe.

Det er verdt det :) men har aldri vært redd medisiner pga bivirkninger :p
Mine bivirkninger var hetetokter om kvelden og litt bomull i hodet, that's it :)

Jeg hadde også lest masse om bivirkinger og hadde skikkelig angst for å starte. Mannen fikk beskjed om at det var ikke jeg som kom til å være hurpete, det var sprayen [emoji23] men bivirkingene uteble og ingen fare skjedd. Så slapp av og ikke stress med det. Stimuleringen er hard nok for psyken som den er, ikke gjør det verre med å bekymre deg unødvendig :)

Lykke til!

Mine bivirkninger var hetetokter om kvelden og litt bomull i hodet, that's it :)

Jeg hadde også lest masse om bivirkinger og hadde skikkelig angst for å starte. Mannen fikk beskjed om at det var ikke jeg som kom til å være hurpete, det var sprayen [emoji23] men bivirkingene uteble og ingen fare skjedd. Så slapp av og ikke stress med det. Stimuleringen er hard nok for psyken som den er, ikke gjør det verre med å bekymre deg unødvendig :)

Lykke til!
Det går nok fint håper jeg:) sprayet nå, og fikk kkke skikkelig spray i det andre neseboret, tror jeg. Merket sprayen bedre i det andre.. gjør det noe? Tørr ikke ta ekstra spray..
Og kjenner det renner litt, Kan jeg snufse hardt ?:p hehe. Dumme spørsmål :p

Mener det stod i papirene at det viktigste er 12 timers mellomrom. Ikke nøyaktig klokkeslett, men morgen og kveld (sikkert litt klønete kl 13 og 01.00 liksom...).

Så jeg bestemte meg for kl. 10/22 selv ja. Har gjort deg hver gang og det har gått fint.

I forhold til når du skal ta el-sprøyta er det greit at det ikke er for seint på kvelden. Siste spray måtte jeg ta i 19-tida før ovitrellen i 21-tida. Men som sagt ikke noe problem.
Prøvde å ringe sykehuset men det er jo stengt nå, for å spør. Men jeg pleier alltid å ta eggløsningssprøyten kl 2000. Alltid gjort det. Er det dumt å ta sprayen 2100 da? Tar du sprayen og ovitrelle samme dag?

Prøvde å ringe sykehuset men det er jo stengt nå, for å spør. Men jeg pleier alltid å ta eggløsningssprøyten kl 2000. Alltid gjort det. Er det dumt å ta sprayen 2100 da? Tar du sprayen og ovitrelle samme dag?

Neida, det justerer de når du skal ta eggløsningssprøyten.
Det går helt fint å ta sprayen kl 9 og 21. [emoji5]

Tok spray noen timer før ovitrellen samme dag ja. Det var eneste dagen som var litt annerledes.

Neida, det justerer de når du skal ta eggløsningssprøyten.
Det går helt fint å ta sprayen kl 9 og 21. [emoji5]

Tok spray noen timer før ovitrellen samme dag ja. Det var eneste dagen som var litt annerledes.
Ok:) satser på det går fint! Litt redd for dei blir "irritert" om jeg ringer å sier at jeg tar den kl 9, når de har skrevet kl 8 på lappen! Hehe:p livredd for å gjør feil:laughing002

Noen som har blitt kvalm / dårlig i magen av nesesprayen? Har vært dårlig siden jeg tok begynte på den på søndag..

Noen som har blitt kvalm / dårlig i magen av nesesprayen? Har vært dårlig siden jeg tok begynte på den på søndag..
Mange som blir det [emoji85][emoji85]

Jeg er på spray dag 20 og er kvalmen hver dag :(
Uff! Det er grusomt! Jeg er heldigvis ikke så Kvalm nå!

Jeg skal på fest i helga, og kan ikke ta med nesesprayen.. går det an å ta den tidligere den dagen? Tar den 2100 nå, går det fint å ta den 1930 da?må jeg fortsette med den tiden da?

Uff! Det er grusomt! Jeg er heldigvis ikke så Kvalm nå!

Jeg skal på fest i helga, og kan ikke ta med nesesprayen.. går det an å ta den tidligere den dagen? Tar den 2100 nå, går det fint å ta den 1930 da?må jeg fortsette med den tiden da?

Kan du ikke ha den med i veska eller jakkelomma?

Kan du ikke ha den med i veska eller jakkelomma?
Tørr ikke det.. redd jeg glemmer det.. men om det ikke går så må jeg jo gjør det!:) redd jeg glemmer jakken, og veska kommer nok til å ligge, og da ligger jo sprayen også?:p

Kan kanskje heller komme lit senere på festen så jeg får tatt den kl 2100:)

Tørr ikke det.. redd jeg glemmer det.. men om det ikke går så må jeg jo gjør det!:) redd jeg glemmer jakken, og veska kommer nok til å ligge, og da ligger jo sprayen også?:p

Kan kanskje heller komme lit senere på festen så jeg får tatt den kl 2100:)

Hvis du har masse alarmer på telefonen bør du jo klare å huske å ta den [emoji6]
Vet ikke hvor nøye det er å ta sprayen til samme tid hver dag, men greit å ikke avvike altfor mye hvertfall.
Du får vurdere hvordan du syns det er best å gjøre selv [emoji1360]

Hvis du har masse alarmer på telefonen bør du jo klare å huske å ta den [emoji6]
Vet ikke hvor nøye det er å ta sprayen til samme tid hver dag, men greit å ikke avvike altfor mye hvertfall.
Du får vurdere hvordan du syns det er best å gjøre selv [emoji1360]
Ja, får ta masse alarmer på Hehe

Ja, i dag er tredje dagen med sprøyter og kontroll neste fredag :)
Så herlig, ikke lenge igjen da [emoji1] krysser fingrene for mange gode egg denne runden [emoji4]

Back
Topp