Symtpomer

Jeg er 9+2 i dag og jeg lurer på om det er sånn at dere som er like langt eller lenger fortsatt kjenner på streknings smerter? Typ mensen lignende murringer. Jeg hadde kjempe masse av dette helt i starten men det har avtatt mer og mer og nå kjenner jeg det så og si aldri. Var på TUL når jeg var 6+1 og så et fint bankende hjerte og alt så kjempe bra ut sa gyn. Jeg kjenner på andre symptomer som ekstremt ømme pupper, kvalme og halsbrann som kommer og går, føler meg nesten litt fyllesyk + at jeg er mye mer tørst og må tisse ofte..

Jeg hadde en del strekningssmerter i starten, og ikke kjent noe på flere uker. Nå er jeg 11+1 og begynte å kjenne de smertene igjen for et par dager siden

Er såå kvalm hele tida, kan kaste opp av alt og ingenting flere ganger om dagen:depressed: Og såååå sliten! Skjønner ikke at det går an.. Ser ganske svart på de neste ukene/mnd.. Skal starte i ny jobb på onsdag, jobbe 100% og ta meg av de to andre barna mine helt alene siden mannen pendler:arghh: Kjenner bare at når klokka bikker 13 på dagen så er jeg heeelt ferdig og oppbrukt..

Oppkast som starter i uke 13? Er det normalt? Skjønner ikke hvorfor jeg skal begynne å kaste opp nå,:depressed: følte meg egentlig bedre i uke 11 og 12. Har hatt kvalme bølger fra uke 6-10, men ikke kastet opp før nå

Oppkast som starter i uke 13? Er det normalt? Skjønner ikke hvorfor jeg skal begynne å kaste opp nå,:depressed: følte meg egentlig bedre i uke 11 og 12. Har hatt kvalme bølger fra uke 6-10, men ikke kastet opp før nå
Husker jeg ble ordentlig kvalm rundt uke 12 sist

Det er et punkt i setemuskulaturen min som har begynt å svikte. Jeg kan gå, og så plutselig "miste kraften" i det ene beinet, og smerten sitter øverst på den ene rumpeballen. Er dette bekkenløsning?

Det er et punkt i setemuskulaturen min som har begynt å svikte. Jeg kan gå, og så plutselig "miste kraften" i det ene beinet, og smerten sitter øverst på den ene rumpeballen. Er dette bekkenløsning?

Oi, dette lurer jeg på også. Trodde jeg bare hadde ligget skeivt eller noe, har ikke tenkt på at det kan være graviditetsrelatert. Aldri hatt det før nå da, værst første skrittene etter jeg har sittet en stund for min del.

Jeg opplever også noe lignende når jeg har gått langt og rett etter at jeg har reist meg. Føles på en måte som at noe «glipper» litt rundt halebenet når jeg går. Ubehagelig, men ikke direkte vondt. Dukket opp de siste ukene (13+0 nå). Aner ikke hva det er :bored:

Oi, dette lurer jeg på også. Trodde jeg bare hadde ligget skeivt eller noe, har ikke tenkt på at det kan være graviditetsrelatert. Aldri hatt det før nå da, værst første skrittene etter jeg har sittet en stund for min del.
Jeg opplever også noe lignende når jeg har gått langt og rett etter at jeg har reist meg. Føles på en måte som at noe «glipper» litt rundt halebenet når jeg går. Ubehagelig, men ikke direkte vondt. Dukket opp de siste ukene (13+0 nå). Aner ikke hva det er :bored:
Jeg var hos kiropraktor i dag for å behandle det. Hun nevnte at dette var bekkenproblemer. Jeg skal gå til hyppig behandling fremover, samt at det var viktig å begynne med knipeøvelser for å styrke bekkenet så det ihvertfall ikke blir verre.

Det var også fint med gåturer og styrketrening av rygg, mage og bein/rumpe.

Ikke så kvalm lenger, blir mer dårlig om jeg glemmer å spise. Mye mer tretthet nå enn før:dummy1:

Yes, sånn har jeg vært hele veien. Fryktelig slitsomt, da jeg har et aktivt yrke. På jobb har jeg måtte skylde på ettervirkninger av covid enn så lenge :sorry:

Samme her! Får så dårlig samvittighet for de jeg jobber med som synes så synd på meg som er så plaga, så det blir litt godt når det her er offentlig:shy:

Lettere andpusten, konstant trøtt og ømme, større og harde pupper! Kvalmen ha gitt seg nå heldigvis, er 11+3 i dag.

Jeg er så TRØTT og sliten. Tre timer etter jeg har stått opp om morgenen begynner jeg å kjenne at jeg begynner å bli trøtt igjen. Og kondis, haaah! Når jeg går opp trappa så hopper hjertet så fort at jeg må nesten ta et minutt i toppen der for å catche up igjen. Går det over? Er så leiiii

Back
Topp