Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp!! Forrige graviditet hadde jeg symptomer mellom uke 5-7 (kvalm, trøtt, mataversjon, hormonell). Jeg bikket uke 8 denne gangen nå på mandag, og akkurat samme skjedde igjen. Jeg er ikke bekymret.Flere som har opplevd at symptomer har roa seg litt? Har ømme pupper enda, men ikke like mye kvalm og sånt. Blir bekymra.
Hatt det litt sånn de siste 5-7 dagene jeg og. Litt mindre kvalm, like ømme pupper, kjenner tidvis strekk i livmor. Derimot er pollenallergien i full blomst... Og jeg kjenner på mye utmattelse, orker nesten ingenting, aner ikke om det er post-covid eller svangerskap, salig blanding eller hva. Men - mindre kvalm, ja.Flere som har opplevd at symptomer har roa seg litt? Har ømme pupper enda, men ikke like mye kvalm og sånt. Blir bekymra.
Jepp!! Forrige graviditet hadde jeg symptomer mellom uke 5-7 (kvalm, trøtt, mataversjon, hormonell). Jeg bikket uke 8 denne gangen nå på mandag, og akkurat samme skjedde igjen. Jeg er ikke bekymret.
På ett tidspunkt gir jo symptomene seg, så hvorfor ikke nå liksom?
Okei, det var godt å høre! Jeg er bare 7+2, har ikke opplevd noe massiv kvalme heller jeg da, men vært mye trøtt og sliten. Nå føler jeg alt har gått greit over egentlig unntatt puppene, men heller ikke de er helt superømme som de var. Ååh, er verdens mest bekymra sjel, det er jeg sikker på. Var på tul mandag forrige uke, men kunne seriøst vært der igjen allerede.Hatt det litt sånn de siste 5-7 dagene jeg og. Litt mindre kvalm, like ømme pupper, kjenner tidvis strekk i livmor. Derimot er pollenallergien i full blomst... Og jeg kjenner på mye utmattelse, orker nesten ingenting, aner ikke om det er post-covid eller svangerskap, salig blanding eller hva. Men - mindre kvalm, ja.

og ømme bryster 

Hadde corona ett par uker før jeg ble gravid, så trodde det var etterdønninger etter coronaen som gjorde det, men det kan vel kanskje skyldes graviditeten? Er svimmel og kvalm i tillegg.. Helst på kvelden
Håper virkelig det roer seg etterhvert, ellers blir det lange måneder til NovemberJeg tror det er vanlig i være veldig trøtt og sliten i første trimester også slipper det rundt uke 12 for mange, og andre trimester er det trimesteret de fleste er i best form, før det blir tungt igjen mot sluttenJeg er altså så slitenHadde corona ett par uker før jeg ble gravid, så trodde det var etterdønninger etter coronaen som gjorde det, men det kan vel kanskje skyldes graviditeten? Er svimmel og kvalm i tillegg.. Helst på kvelden
Håper virkelig det roer seg etterhvert, ellers blir det lange måneder til November
Jobber på skolen, og det er allerede tøft å stå i jobb..
Jeg tror det er vanlig i være veldig trøtt og sliten i første trimester også slipper det rundt uke 12 for mange, og andre trimester er det trimesteret de fleste er i best form, før det blir tungt igjen mot slutten
Enig med deg med denne trøttheten/slitenhet! For egen del går det kun i å jobbe og slappe av og sove om dagen. Håper trøttheten slipper taket snart!
Helt enig! Hjelper veldig å vite at folk er i samme båtMisforstå meg rett, men litt godt å høre at vi er flereJeg syns det ble så innmari fort tungt, men da krysser jeg alt jeg har for at det slipper litt etter uke 12, for oss begge!
![]()
Puppene er ikke like ømme lenger heller! Ikke vær redd for at det er noe galt når symptomene blir mildere, var på TUL i går og lillegull så veldig bra ut 10+3. Bare deilig å kunne nyte det litt mer uten å syte hele tiden 
Oppløftende for oss andre som sjangler! Glad på dine vegne! Og ikke minst må det være en god følelse så når påsken kommer.Kan melde om at mine symptomer har begynt å roe seg litt nå, ble bedre i forrige uke? 10+1 nå. Fremdeles uggen, men ikke så intenst som det var. Samme med trøtthet, fremdeles trøtt men ikke like ille. Er mer våken nå![]()
Slenger meg på meldingen over her, begynner virkelig å føle meg mer som meg selv igjen. Fortsatt litt kvalm i ny og ne, men varer ikke lenge og er ikke like intenst, og i går la jeg meg ikke før 2230Puppene er ikke like ømme lenger heller! Ikke vær redd for at det er noe galt når symptomene blir mildere, var på TUL i går og lillegull så veldig bra ut 10+3. Bare deilig å kunne nyte det litt mer uten å syte hele tiden
![]()
Heeeelt vanlig. DessverreKan vi snakke litt om utflod? Unnskyld, tmi, men hvem ellers kan jeg snakke med? Noen som opplever sånn plutselig veldig mye væske i trusa? Ikke tjukt uflod-ish, men sånn en stor våt flekk? Opplevd et par ganger de siste dagene, og denne angstballen blir såklart nervøs.
Haha okei, bra. Litt slim også? Unnskyld, jeg er bare så nervøs av alt hahahHeeeelt vanlig. Dessverre![]()
Er dette normalt?Noen her med temperatur som er helt på bærtur? Jeg fryser hele dagen, går fortsatt med ull både under og utapå, men fryser likevel.. Tidlig på morgenen derimot er jeg så varm at det står varme fra megEr dette normalt?

Samme her, skikkelig frossen og ingenting hjelperNoen her med temperatur som er helt på bærtur? Jeg fryser hele dagen, går fortsatt med ull både under og utapå, men fryser likevel.. Tidlig på morgenen derimot er jeg så varm at det står varme fra megEr dette normalt?