Symtpomer

Jeg har så mye vondt i korsryggen :( har bare blitt verre og verre for hver dag i det siste. Å når jeg skal sove om kvelden tar det tid fordi det «murrer» så i korsryggen at jeg sliter med å ligge behaglig :confused:

Jeg har så mye vondt i korsryggen :( har bare blitt verre og verre for hver dag i det siste. Å når jeg skal sove om kvelden tar det tid fordi det «murrer» så i korsryggen at jeg sliter med å ligge behaglig :confused:

Har du forsøkt varmeflaske ? Det er godt:happy:

Saaaame! Har slitt veldig på jobb de siste dagene, på lørdag var jeg helt ferdig. Er dog mye bedre idag faktisk. Håper du også kommer over det verste snart!

Har du forsøkt varmeflaske ? Det er godt:happy:
Det skal jeg prøve! Takk for tipset :)

Saaaame! Har slitt veldig på jobb de siste dagene, på lørdag var jeg helt ferdig. Er dog mye bedre idag faktisk. Håper du også kommer over det verste snart!
Er på jobb jeg og sliter mest, eller, det går jo utover ettermiddagen å, men da kan jeg ta det mer i rolig tempo enn jeg kan på jobb. Blir mye opp og ned og hit og dit i barnehage :p
Så bra du er bedre, Jeg håper også det gir seg snart :)

Noen andre som føler seg fyllesyke? Har ingen bedre måte å beskrive det på:yuck:

Føler meg uggen og lettere vondt i hodet og har generelt bare lyst til å ligge på sofaen! :)

Noen andre som føler seg fyllesyke? Har ingen bedre måte å beskrive det på:yuck:

Føler meg uggen og lettere vondt i hodet og har generelt bare lyst til å ligge på sofaen! :)
Ja fyllesyk er en god beskrivelse. Føler meg uggen, slapp, småkvalm. Og alt jeg gjør er skikkelig tiltak.

Ja, var sånn på søndag (8+0).
I dag har jeg tidvis følt meg bilsyk :wacky:

Jeg hadde store planer om å klare å jobbe fullt, men etter første svkontroll i dag er jeg usikker. Jordmor mente at det ikke var riktig, at jeg utslitt etter jobb skulle sove bort ettermiddagen i stedet for å bruke tid sammen med minien. Hun mente jeg burde vurdere delvis sykemelding siden jeg er så kvalm og trøtt.

Uggen og småkvalm. Sliter med å få i meg hyppige måltider - ingenting som frister :depressed: kaffe orker jeg ikke tanken på. Trøtt og kvalm på jobb er ikke ideelt…

Jeg er null kvalm enn så lenge (var det heller ikke forrige svangerskap) men begynner å føle meg litt uggen og er skikkelig redd for den beryktede kvalmen. Hvis det er sånn at man føler seg fyllesyk så hadde jeg aldri klart å jobbe. Svigersøstra mi er ca 11 uker på vei og hun er megakvalm og vært sykemeldt en stund og blir det til over påske. Vil bare si at dere med kvalme har min dypeste sympati og at jeg unner dere å ikke pushe det og komme dere over kneika :Heartred

Uggen og småkvalm. Sliter med å få i meg hyppige måltider - ingenting som frister :depressed: kaffe orker jeg ikke tanken på. Trøtt og kvalm på jobb er ikke ideelt…

Akkurat sånn er det! Tror jeg anstrenger meg veldig på jobb, tar seg ikke ut å begynne å brekke seg foran alle elevene liksom, så er helt utslitt, konstant kvalm og har null matlyst når jeg kommer hjem

Back
Topp