Bkno5661792
Andre møte med forumet
Uggen fra uke 6..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har så mye vondt i korsryggenhar bare blitt verre og verre for hver dag i det siste. Å når jeg skal sove om kvelden tar det tid fordi det «murrer» så i korsryggen at jeg sliter med å ligge behaglig
![]()
Saaaame! Har slitt veldig på jobb de siste dagene, på lørdag var jeg helt ferdig. Er dog mye bedre idag faktisk. Håper du også kommer over det verste snart!Jeg har så mye vondt i korsryggenhar bare blitt verre og verre for hver dag i det siste. Å når jeg skal sove om kvelden tar det tid fordi det «murrer» så i korsryggen at jeg sliter med å ligge behaglig
![]()
Det skal jeg prøve! Takk for tipsetHar du forsøkt varmeflaske ? Det er godt
Er på jobb jeg og sliter mest, eller, det går jo utover ettermiddagen å, men da kan jeg ta det mer i rolig tempo enn jeg kan på jobb. Blir mye opp og ned og hit og dit i barnehageSaaaame! Har slitt veldig på jobb de siste dagene, på lørdag var jeg helt ferdig. Er dog mye bedre idag faktisk. Håper du også kommer over det verste snart!

Ja, store deler av dagenNoen andre som føler seg fyllesyke? Har ingen bedre måte å beskrive det på
Føler meg uggen og lettere vondt i hodet og har generelt bare lyst til å ligge på sofaen!![]()
Ja fyllesyk er en god beskrivelse. Føler meg uggen, slapp, småkvalm. Og alt jeg gjør er skikkelig tiltak.Noen andre som føler seg fyllesyke? Har ingen bedre måte å beskrive det på
Føler meg uggen og lettere vondt i hodet og har generelt bare lyst til å ligge på sofaen!![]()
Noen andre som føler seg fyllesyke? Har ingen bedre måte å beskrive det på

Jeg er i mammaperm i 2 dager til. Når ungen har duppen sin på dagen sover jeg med han. Aner ikke hvordan jeg skal takle jobb fremover.Klarer dere å jobbe når dere har det sånn?
Absolutt ikke.Klarer dere å jobbe når dere har det sånn?
Ja, men ikke veldig effektivtKlarer dere å jobbe når dere har det sånn?
Absolutt ikke.
kaffe orker jeg ikke tanken på. Trøtt og kvalm på jobb er ikke ideelt…Helt sykmeldt for tiden, men har et par tilleggsfaktorer utover kvalmen også.delvis sykemeldt?

Uggen og småkvalm. Sliter med å få i meg hyppige måltider - ingenting som fristerkaffe orker jeg ikke tanken på. Trøtt og kvalm på jobb er ikke ideelt…