Symtpomer

Vedr denne gravidkvalmen. Jeg kjenner meg utrolig uggen innimellom, men ville ikke kalt det direkte kvalm. Har liksom ikke følt at jeg må spy. Føles mer som en kvalme "i magen" på en måte?? Som en begynnende matforgiftning, er det beste jeg kan beskrive det som :p Noen andre som kjenner på det samme?
Litt sånn med meg og. Blir akutt guffen, svimmel og føler det er litt blodtrykksfall. Kan vare i perioder gjennom dagen, eller bare et par minutter.

Er ca 5 uker og noen dager. Veldig kortpustet og tett i nesen.
Har hatt veldig ømme bryster men i dag er de mye mindre ømme, håper ikke det er fordi hcg ikke stiger mer....... har generelt hatt lite symptomer tidlig i alle graviditeter både den som ble levende baby og de som ikke har gått så bra.

Noen som kjenner ekstra murringer/ligamentsmerter etter kondisjonstrening? Jeg gjør det noen dager, særlig om jeg holder på over terskelpuls store deler av tiden. Blir bekymret, men fire uavhengige gyn sier trening kun er bra og ikke øker faren for SA. Likevel... Blir jo engstelig.

Noen som kjenner ekstra murringer/ligamentsmerter etter kondisjonstrening? Jeg gjør det noen dager, særlig om jeg holder på over terskelpuls store deler av tiden. Blir bekymret, men fire uavhengige gyn sier trening kun er bra og ikke øker faren for SA. Likevel... Blir jo engstelig.
Har ikke tatt sjansen på kondisjonstrening, blir helt kake bare av oppvarming til styrketreningen...

Har ikke tatt sjansen på kondisjonstrening, blir helt kake bare av oppvarming til styrketreningen...
Forstår deg godt, jeg "sparer" energi til det fordi det gjør meg så godt mentalt å få trent. Har foreløpig funnet ut at ca midt på dagen er da det går best, før det er jeg uggen og resten av dagen er jeg sliten.. blir noen artige måneder dette om energinivået vårt skal bli lavere ;)

Ømme bryster og mensmurringer siden dpo 10. var redd det kom av støttebehandlingen (ivf) men nå tror jeg symptomene er reelle. Våkner i 4-6 tiden om natta og er uvel/ kvalm. Så her sitter jeg å småspiser banan og kjeks imens resten av huset sover‍

Ligger i sengen fremdeles. Kjenner jeg er uggen. Våknet i natt for å tisse, og kjente da også at jeg var kvalm:depressed:
Og tett nese. Eller plystrenese som mannen kaller det. Hva er greien med det, da? Blir irritert på min egen pusting. Fremdeles mye ligamentsmerter. Så det er mye okking og akking på meg her:laughing025
Litt morsomt for mannen sin del iallefall. Han sier han får orkesterkonsert om natten med alle lydene mine.

Ligger i sengen fremdeles. Kjenner jeg er uggen. Våknet i natt for å tisse, og kjente da også at jeg var kvalm:depressed:
Og tett nese. Eller plystrenese som mannen kaller det. Hva er greien med det, da? Blir irritert på min egen pusting. Fremdeles mye ligamentsmerter. Så det er mye okking og akking på meg her:laughing025
Litt morsomt for mannen sin del iallefall. Han sier han får orkesterkonsert om natten med alle lydene mine.
Haha, samme her. Og jeg får så dårlig samvittighet, for jeg klikker alltid i vinkel når samboer ligger og plystrer med nesen :hilarious:

Trodde jeg slapp unna kvalmen. Men på 7+0 kom den snikende. :dance018Er 7+4 i dag, og våknet opp superkvalm på natten og fikk ikke sove mer. I tillegg sliter jeg med svimmelhet, særlig når jeg reiser meg eller anstrenger meg litt. Fikk konstatert lav blodprosent men gode jernlagre på første svangerskapskontroll, begynner å lure på om det forårsaker svimmelheten :wacky:

Haha, samme her. Og jeg får så dårlig samvittighet, for jeg klikker alltid i vinkel når samboer ligger og plystrer med nesen :hilarious:

Hehe, er jo dødsirriterende!:joyful:

Nå har jeg bestilt meg flere tester. Jeg har jo ikke noe som helst symptomer, så jeg kan ikke forstå at jeg er gravid :laughing002

Trodde jeg slapp unna kvalmen. Men på 7+0 kom den snikende. :dance018Er 7+4 i dag, og våknet opp superkvalm på natten og fikk ikke sove mer. I tillegg sliter jeg med svimmelhet, særlig når jeg reiser meg eller anstrenger meg litt. Fikk konstatert lav blodprosent men gode jernlagre på første svangerskapskontroll, begynner å lure på om det forårsaker svimmelheten :wacky:

Samme her, var sikker på at jeg skulle slippe unnav. Er 7+1 nå. Helt grusomt med kvalme blanding med svimmelhet :hungover::schocked028 føler med deg :love017

Samme her, var sikker på at jeg skulle slippe unnav. Er 7+1 nå. Helt grusomt med kvalme blanding med svimmelhet :hungover::schocked028 føler med deg :love017
Da syns jeg du er heldig. Er 6+6 og har vært kvalm i flere uker. Såpass at sjefen er bekymret for meg :yuck:

3+4 i dag :smiley-bounce012 Heelt i starten her og har veldig vage symptomer, det er trøtthet som dominerer her. Starta i dag, sto å lagde mat og ble akutt trøtt... Måtte bare skru ned plata til 1 og legge meg på sofaen, endte med at jeg sov 1,5 time midt på dagen... Før jeg fikk positiv test var det akkurat som at jeg hadde et slags belegg i munnen/tannkjøttet som ikke gikk bort ved tannpuss :hilarious: ellers tungdefølelse i underlivet og litt murrin og pittelitt øm på brystene.

Back
Topp