Symtpomer

Puppene mine har doblet i størrelse, ser ut som jeg har tatt silikon :wacky: Har også veldig ømme brystvorter.
Veldig emosjonell og gråter lett, spesielt når jeg er sliten! Eller har jeg kjent en del murringer og stølhetsfølelse i livmor. Blir trøtt og legger meg tidlig, står opp tidlig. Noen dager har jeg også vært veldig svimmel, endring i blodtrykk kanskje?
For ikke å glemme herlig forstoppelse og oppblåsthet. :smiley-ashamed004
 
Her går det i hyppig tissing og mer tørst enn vanlig og stikking og ubehag nederst i mage/eggstokkområdet/lysken :p jeg er også mer oppblåst, og har en del luftsmerter litt i øvre og midtre del av magen :wacky: og veldig emosjonell/gråter lett. :smiley-ashamed004
 
Har hatt mye kramper/stikninger i mage og korsrygg, også har jeg vært så trøtt at jeg har sovnet på sofaen hver kveld, noe som ikke er normalt for meg. Var ikke i tvil om hva som foregikk da det tidvis kjennes ut som jeg går på en båt (rar type svimmel). Har opplevd det én gang før for mange år siden og da var jeg gravid (tok da abort). Har også masse luft i magen og tisser mye mer enn før :wacky:
 
Her har det vært helt ekstrem diare siden torsdag (10dpo), kvalme daglig som kommer og går, stikking i mageområdet og noe murring i korsrygg.
Humørsyk og tar lett til tårer :angryfire:confused2:crybaby2:happy090:smiley-bounce022:hilarious::hilarious::hilarious:
Føler at jeg kanskje begynner å bli «bekjymret» for at det er to stk i magen min om hormonene er så tidlig påann :hilarious::dummy1::dummy1:
 
Her har det vært helt ekstrem diare siden torsdag (10dpo), kvalme daglig som kommer og går, stikking i mageområdet og noe murring i korsrygg.
Humørsyk og tar lett til tårer :angryfire:confused2:crybaby2:happy090:smiley-bounce022:hilarious::hilarious::hilarious:
Føler at jeg kanskje begynner å bli «bekjymret» for at det er to stk i magen min om hormonene er så tidlig påann :hilarious::dummy1::dummy1:


Åååh, så spennende :woot: Har du tenkt å ta tidlig ultralyd for å evt se om det er flere der inne?
 
Åååh, så spennende :woot: Har du tenkt å ta tidlig ultralyd for å evt se om det er flere der inne?
Ja har ringte min GYN i går, hun hadde ferie selvsagt. Men fikk time 7/3, men hun skulle ringe meg når hun var tilbake for å diskutere når det er lurt å ta tidlig UL. 7/3 er 6+0 liksom… litt tidlig kanskje :wacky:
 
Ja har ringte min GYN i går, hun hadde ferie selvsagt. Men fikk time 7/3, men hun skulle ringe meg når hun var tilbake for å diskutere når det er lurt å ta tidlig UL. 7/3 er 6+0 liksom… litt tidlig kanskje :wacky:

Ah, jeg skjønner. Ja det kan jo hende, jeg har selv bestilt TUL til den 8.3, da vil jeg være 6+3. Håper det ikke er for tidlig til å se et bankende hjerte! Av en eller annen grunn har jeg magefølelse på at det er flere der inne, men det er det jo helt sikkert ikke. Tror det bare er fordi samboeren min er enegget tvilling selv og det er jo ikke en gang genetisk betinget, men har bare fått det for meg :wacky:
 
Ja har ringte min GYN i går, hun hadde ferie selvsagt. Men fikk time 7/3, men hun skulle ringe meg når hun var tilbake for å diskutere når det er lurt å ta tidlig UL. 7/3 er 6+0 liksom… litt tidlig kanskje :wacky:
Jeg satser på TUL rundt uke 9
 
Ah, jeg skjønner. Ja det kan jo hende, jeg har selv bestilt TUL til den 8.3, da vil jeg være 6+3. Håper det ikke er for tidlig til å se et bankende hjerte! Av en eller annen grunn har jeg magefølelse på at det er flere der inne, men det er det jo helt sikkert ikke. Tror det bare er fordi samboeren min er enegget tvilling selv og det er jo ikke en gang genetisk betinget, men har bare fått det for meg :wacky:
Morsomt, jeg drømte at jeg hadde tvillinger dagen før jeg testet positivt så går rundt er "bekymret" selv
 
Jeg har skikkelig ømme bryster. Vondt når ungene er nær puppene når du koser eller leker. Veldig slitsomt.
 
Ah, jeg skjønner. Ja det kan jo hende, jeg har selv bestilt TUL til den 8.3, da vil jeg være 6+3. Håper det ikke er for tidlig til å se et bankende hjerte! Av en eller annen grunn har jeg magefølelse på at det er flere der inne, men det er det jo helt sikkert ikke. Tror det bare er fordi samboeren min er enegget tvilling selv og det er jo ikke en gang genetisk betinget, men har bare fått det for meg :wacky:
Oi oi ja da er det stor sannsynlighet også :O :D
Samboer har søsken som er eneggede, ikke arvelig. Men på min morfars side er det eneggede tvillinger og noe på mormors side tror jeg :wideyed:
Så Jan være:wacky: men blir spennende å se:p

tvillingklubb ja:hilarious: da dør jeg :hilarious: hadde vært koselig da :p:dummy1::dummy1:
 
Her er symptomene litt ømme bryst, trykk i underlivet som kommer og går, samt følelse av «klump» i halsen (form for kvalme?):wacky:
 
Ømt brystvev, økt utflod, nervøs mage og trøtt
 
Jeg er sååå støl og vond i magen nå, helt opp til rett under ribbeina. Føles konstant som jeg har tatt 10 situps for mye :yuck:
Vet ikke om det er reelt eller bare placebo, men er kvalm i bølger gjennom dagen, føles det ut som.
 
Jeg er også merkelig nok veldig støl i lårene, og da jeg googlet var så klart blodpropp det første som kom opp..... Og nå har jeg noia:(
 
Kvalmen er her for fullt. Dette kan bli noen lange uker...
 
Back
Topp