Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også veldig ømme brystvorter.

Her har det vært helt ekstrem diare siden torsdag (10dpo), kvalme daglig som kommer og går, stikking i mageområdet og noe murring i korsrygg.
Humørsyk og tar lett til tårer
Føler at jeg kanskje begynner å bli «bekjymret» for at det er to stk i magen min om hormonene er så tidlig påann![]()
Har du tenkt å ta tidlig ultralyd for å evt se om det er flere der inne?Ja har ringte min GYN i går, hun hadde ferie selvsagt. Men fikk time 7/3, men hun skulle ringe meg når hun var tilbake for å diskutere når det er lurt å ta tidlig UL. 7/3 er 6+0 liksom… litt tidlig kanskjeÅååh, så spennendeHar du tenkt å ta tidlig ultralyd for å evt se om det er flere der inne?

Ja har ringte min GYN i går, hun hadde ferie selvsagt. Men fikk time 7/3, men hun skulle ringe meg når hun var tilbake for å diskutere når det er lurt å ta tidlig UL. 7/3 er 6+0 liksom… litt tidlig kanskje![]()

Jeg satser på TUL rundt uke 9Ja har ringte min GYN i går, hun hadde ferie selvsagt. Men fikk time 7/3, men hun skulle ringe meg når hun var tilbake for å diskutere når det er lurt å ta tidlig UL. 7/3 er 6+0 liksom… litt tidlig kanskje![]()
Morsomt, jeg drømte at jeg hadde tvillinger dagen før jeg testet positivt så går rundt er "bekymret" selvAh, jeg skjønner. Ja det kan jo hende, jeg har selv bestilt TUL til den 8.3, da vil jeg være 6+3. Håper det ikke er for tidlig til å se et bankende hjerte! Av en eller annen grunn har jeg magefølelse på at det er flere der inne, men det er det jo helt sikkert ikke. Tror det bare er fordi samboeren min er enegget tvilling selv og det er jo ikke en gang genetisk betinget, men har bare fått det for meg![]()
Morsomt, jeg drømte at jeg hadde tvillinger dagen før jeg testet positivt så går rundt er "bekymret" selv

Oi oi ja da er det stor sannsynlighet også :OAh, jeg skjønner. Ja det kan jo hende, jeg har selv bestilt TUL til den 8.3, da vil jeg være 6+3. Håper det ikke er for tidlig til å se et bankende hjerte! Av en eller annen grunn har jeg magefølelse på at det er flere der inne, men det er det jo helt sikkert ikke. Tror det bare er fordi samboeren min er enegget tvilling selv og det er jo ikke en gang genetisk betinget, men har bare fått det for meg![]()

men blir spennende å se
da dør jeg
hadde vært koselig da 

Da må vi lage en klubb jaOo, spooky! Kanskje dette blir tvillingklubben![]()