Masse mensmurringer i dag...måtte faktisk gå å sjekke om jeg hadde fått mensen. Kan være ett tegn, eller det kan være medisinene jeg tar pga blærebetennelsen :) Skal ikke ha tr før om en uke så får holde meg fast :)

Har vanvittig ømme bryster, de er direkte smertefulle til tider. 11 dpo idag og negativ test da, så brystene trenger ikke ha noe med graviditet å gjøre.

5 dpo

Ømme bryst/areola
Luft i magen/oppblåst

6 dpo:
Ømme bryst/areola
Lette murringer

6, 7 eller 10 dpo (forstår ikke charten min)
Festeblødning? Lys rosa/lys brun utflod!

Tatt test??
Idag er jeg sykt kvalm med lite matlyst. Jeg har verdens beste matlyst hver dag ellers så dette er ulikt meg. Krysser fingrene. 6dpo imorgen ifølge ff sin nye vurdering av min syklus.

Jeg er også 6dpo og forferdelig kvalm. Har du testa? Du er vel 9dpo nå?
Ja, testet mange ganger ;)
Dette er dagens. Men tar ikke den med to streker seriøst, for den testen har blitt sånn før, da var jeg ikke gravid :o
ImageUploadedByBV Forum1447338836.291143.jpg

Tatt test??
Idag er jeg sykt kvalm med lite matlyst. Jeg har verdens beste matlyst hver dag ellers så dette er ulikt meg. Krysser fingrene. 6dpo imorgen ifølge ff sin nye vurdering av min syklus.

Har tatt test ja, negative alle sammen. Men er veldig usikker på om det var festeblødning eller starten på mensen for det hadde egentlig gitt seg igår, men så tok det seg opp igjen idag :( spotter fortsatt bare brunt, men ser ikke så lyst ut!

Kvalm er kjempegodt tegn! Satser på en liten spire hos deg!

Har tatt test ja, negative alle sammen. Men er veldig usikker på om det var festeblødning eller starten på mensen for det hadde egentlig gitt seg igår, men så tok det seg opp igjen idag :( spotter fortsatt bare brunt, men ser ikke så lyst ut!

Kvalm er kjempegodt tegn! Satser på en liten spire hos deg!
Pleier du å spotte når du får mensen?

Pleier du å spotte når du får mensen?

Har ikke så mye å sammenligne med.. Forrige pp (pp1) spottet jeg ikke. Men når jeg gikk på p-piller opplevde jeg det noen ganger viss jeg surra med pillene. Men tror ikke det er vanlig for meg. Er jo bare 7dpo og, så klikker viss jeg får mensen nå, for da har jeg superkort lutealfase og kan bare glemme å bli gravid med det første..
MEN det har roet seg ned igjen nå, og er bare lysrosa/lys brunt igjen, og veldig lite. Så da fikk jeg litt trua igjen. Er en karusell det her :P

Har ikke så mye å sammenligne med.. Forrige pp (pp1) spottet jeg ikke. Men når jeg gikk på p-piller opplevde jeg det noen ganger viss jeg surra med pillene. Men tror ikke det er vanlig for meg. Er jo bare 7dpo og, så klikker viss jeg får mensen nå, for da har jeg superkort lutealfase og kan bare glemme å bli gravid med det første..
MEN det har roet seg ned igjen nå, og er bare lysrosa/lys brunt igjen, og veldig lite. Så da fikk jeg litt trua igjen. Er en karusell det her :P

Jeg har troa!! Festeblødning kan være både mye og lite og variere veldig i farge. Ingenting er "normalt", annet enn at blør du like mye som ved mens så er det noe annet. Jeg heier på deg!!!

Jeg har troa!! Festeblødning kan være både mye og lite og variere veldig i farge. Ingenting er "normalt", annet enn at blør du like mye som ved mens så er det noe annet. Jeg heier på deg!!!

Jippii! Håper og håper :D Min kjære har bursdag om noen dager så hadde vært så stas med positiv test som bursdagsgave :D

8 dpo:
Ømme bryst
Litt murringer
Uggen/utmatta

9 dpo trøtt sover mye i løpet av dagen , 5-7 dpo mye stikking i sidene og nederst i magen , puppene er ømme , sånn stikking /brennende følelse av og til i begge så gir det seg.
Fryser ofte ,livmortapp liten langt oppe og lukket .

9 dpo:
ØMME bryster
Oppblåst
Lette murringer
Småuggen

Plutselig ømme pupper idag, mensmurringer avogtil , tidvis småkvalmen, mye hvit utflod og tidvise hetebølger og varm i ansiktet. 11dpo og negativ test! Alt håp er ikke ute enda! ;)

Back
Topp