Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off, ja.. Oppblåst! Au..5 dpo
Ømme bryst/areola
Luft i magen/oppblåst
6, 7 eller 10 dpo (forstår ikke charten min)
Festeblødning? Lys rosa/lys brun utflod!
Jeg er også 6dpo og forferdelig kvalm. Har du testa? Du er vel 9dpo nå?Kvalm hele dagen i dag, 6dpo. Men det er vell ikke mulig?
Ja, testet mange gangerJeg er også 6dpo og forferdelig kvalm. Har du testa? Du er vel 9dpo nå?
Tatt test??
Idag er jeg sykt kvalm med lite matlyst. Jeg har verdens beste matlyst hver dag ellers så dette er ulikt meg. Krysser fingrene. 6dpo imorgen ifølge ff sin nye vurdering av min syklus.
Pleier du å spotte når du får mensen?Har tatt test ja, negative alle sammen. Men er veldig usikker på om det var festeblødning eller starten på mensen for det hadde egentlig gitt seg igår, men så tok det seg opp igjen idag spotter fortsatt bare brunt, men ser ikke så lyst ut!
Kvalm er kjempegodt tegn! Satser på en liten spire hos deg!
Pleier du å spotte når du får mensen?
Har ikke så mye å sammenligne med.. Forrige pp (pp1) spottet jeg ikke. Men når jeg gikk på p-piller opplevde jeg det noen ganger viss jeg surra med pillene. Men tror ikke det er vanlig for meg. Er jo bare 7dpo og, så klikker viss jeg får mensen nå, for da har jeg superkort lutealfase og kan bare glemme å bli gravid med det første..
MEN det har roet seg ned igjen nå, og er bare lysrosa/lys brunt igjen, og veldig lite. Så da fikk jeg litt trua igjen. Er en karusell det her
Jeg har troa!! Festeblødning kan være både mye og lite og variere veldig i farge. Ingenting er "normalt", annet enn at blør du like mye som ved mens så er det noe annet. Jeg heier på deg!!!