Tenk om kroppen bare tror den er gravid pga cyste, så går jeg der da og blir større og større og dagen jeg føder så kommer det bare luft
Hehheheh, forhåpentligvis så sprekker disse systene lenge før en luftfødsel haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk om kroppen bare tror den er gravid pga cyste, så går jeg der da og blir større og større og dagen jeg føder så kommer det bare luft
Ja!Hehheheh, forhåpentligvis så sprekker disse systene lenge før en luftfødsel haha
Hehheheh, forhåpentligvis så sprekker disse systene lenge før en luftfødsel haha
Har helt ekstremt ømme bryst! Måtte sove med sportsbh i natt :O brystvortene svir og verker, og brystene verker!! Aldri opplevd noe sånt! 8dpo idag!
Høres ut som det er skikkelig godt tegn! Jeg tror dere fikk det til denne gangen
Gleder meg til å se på torsdag om ikke du tester positiv før det
Lov å håpe ^_^Kvalm hele dagen i dag, 6dpo. Men det er vell ikke mulig?
..er kiling et symptom..? I hele morges har det føltes som en slags kiling nederst i magen.
Fått ømme bryster/brystvorter. Aldri hatt det etter el før, bare når jeg har vært gravid!
Fått ømme bryster/brystvorter. Aldri hatt det etter el før, bare når jeg har vært gravid!
hahahhaJeg er 6dpo så vet enda ikke om det er symptomer. Men gråter over ingenting. Og fiser så mye at jeg faktisk kunne ha vært leverandør for AGA.