Har helt ekstremt ømme bryst! Måtte sove med sportsbh i natt :O brystvortene svir og verker, og brystene verker!! Aldri opplevd noe sånt! 8dpo idag!

Har helt ekstremt ømme bryst! Måtte sove med sportsbh i natt :O brystvortene svir og verker, og brystene verker!! Aldri opplevd noe sånt! 8dpo idag!

Høres ut som det er skikkelig godt tegn! Jeg tror dere fikk det til denne gangen:)
Gleder meg til å se på torsdag om ikke du tester positiv før det;)

Høres ut som det er skikkelig godt tegn! Jeg tror dere fikk det til denne gangen:)
Gleder meg til å se på torsdag om ikke du tester positiv før det;)

Håper det! Jeg har faktisk litt troen! Men er redd for å håpe for mye..

Hvor tidlig er det vanlig å få symptomer? :p jeg er bare 3dpo men griner som et lite barn over ingenting.

Uff, vært uggen flere kvelder på rad nå... Kun 6 dpo, kan det være tidlig tegn? Aldri kvalm ellers, noensinne! :o Klødde intens på venstre pupp også idag..

Jeg er 6dpo så vet enda ikke om det er symptomer. Men gråter over ingenting. Og fiser så mye at jeg faktisk kunne ha vært leverandør for AGA.

Jeg er 6dpo så vet enda ikke om det er symptomer. Men gråter over ingenting. Og fiser så mye at jeg faktisk kunne ha vært leverandør for AGA.
:laughing001 hahahha

4 dpo
Ømme brystvorter/areola

6, 7 eller 10 dpo (forstår ikke charten min)
Festeblødning? Lys rosa/lys brun utflod!

Back
Topp