J

JennyH93

Guest
Starter en symtomtråd for alle oss prøvere, om det er PP1 eller PP20.
Kom med dine symtomer - alltid gøy å lese, alltid gøy å fortelle;)

5 DPO, ingen utflod (som jeg pleier ha i DPO-land). Ømme bryster. Startet med bare ømme nipler, men nå er det hele brystene. Murringer fra og med i dag....

5 DPO, ingen utflod (som jeg pleier ha i DPO-land). Ømme bryster. Startet med bare ømme nipler, men nå er det hele brystene. Murringer fra og med i dag....

Høres ut som fine og lovende symtomer det der:)
Hatt PP før så du har noe å sammenligne med?

Høres ut som fine og lovende symtomer det der:)
Hatt PP før så du har noe å sammenligne med?
Vi er i pp7 nå. Men får ikke EL uten pergo. Så egentlig trodde jeg at jeg hadde EL 8 oktober etter dobbel kur. Men blodprøve viste ingen EL. Så kom det plutselig positive EL-tester igjen noen uker etterpå selv om jeg ikke har hatt TR.
Så har sikkert ikke hatt EL så mange av disse pp'ene :o

Du da?

-Kjempetrøtt, tror det er midt på natta da mini våkner kl 8 :p
-kvalmebølger
-uggen, kjennes ut som forkjølelse på tur (håper ikke det er det!)
-gråter lett, satt å grein av barnetv i morges :p
-murringer i flere dager nå (noe jeg aldri har bortsett fra dagen før mens)
-her om dagen fikk jeg kjempelyst på brødskive med makrell i tomat med nugatti på under kveldsmaten :o klarte å styre meg da jeg ikke liker makrell men synes plutselig lukta var såå god :p
-lukter mer enn før

Enten så begynner jeg å bli gal av denne prøvingen eller så er det noen der inne, håper på det siste :D 8 dpo

Vi er i pp7 nå. Men får ikke EL uten pergo. Så egentlig trodde jeg at jeg hadde EL 8 oktober etter dobbel kur. Men blodprøve viste ingen EL. Så kom det plutselig positive EL-tester igjen noen uker etterpå selv om jeg ikke har hatt TR.
Så har sikkert ikke hatt EL så mange av disse pp'ene :eek:

Du da?

Hum:confused004 nei det var ikke så lett å forstå seg på. Hvor er du i syklusen nå?

Jeg er i PP4, håper på at det endelig klaffet nå:smiley-angelic001

Ønsker deg masse lykke til :)

-Kjempetrøtt, tror det er midt på natta da mini våkner kl 8 :p
-kvalmebølger
-uggen, kjennes ut som forkjølelse på tur (håper ikke det er det!)
-gråter lett, satt å grein av barnetv i morges :p
-murringer i flere dager nå (noe jeg aldri har bortsett fra dagen før mens)
-her om dagen fikk jeg kjempelyst på brødskive med makrell i tomat med nugatti på under kveldsmaten :eek: klarte å styre meg da jeg ikke liker makrell men synes plutselig lukta var såå god :p
-lukter mer enn før

Enten så begynner jeg å bli gal av denne prøvingen eller så er det noen der inne, håper på det siste :D 8 dpo

WOW! Det var mange, kraftige og tydelige symtomer så tidlig :thumright
Håper det er en liten spire der inne ja!

Har du lyst til å "være med" og teste på torsdag? Da er du 12 DPO, og med så tydelige symtomer tror jeg det slår ut positivt fort:D

7 dpo: sykt ømme brystvorter, og etterhvert selve brystene idag. Også trøtt som et dovendyr. Holdt på å sovne på kino :p

Så "heldige" dere er som har slike symtomer så tidlig!;)

Last edited by a moderator:
7 dpo: sykt ømme brystvorter, og etterhvert selve brystene idag. Også trøtt som et dovendyr. Holdt på å sovne på kino :p

Så "heldige" dere er som har slike symtomer så tidlig!

Mine symtomer er
- Såre bryst (veldig brysvortene)
-Murringer/stikkinger i eggstokkene/livmoren. Kjente det ekstra når jeg kjørte bil i dag.
- IKM

Føler er det eneste ordentlige jeg har.
Er jo noen dager over IKM, så føler jeg burde hatt mer og tydligere.
håper håper håper :smiley-angelic001

Vet ikke om jeg kan regne med oppblåst,
gjesper mye
går nok litt mer på do enn før,
urolig nattesøvn
har svimlet smått i hodet i det siste, for øynene når mam reiser seg litt fort

Det kan være så mye annet og ikke minst noe jeg bare tror og kjenner fordi jeg kjenner litt eksta etter... :smiley-ashamed005

Åja, det blir en spennende uke:)

Har du lyst til å være med på å teste på torsdag? Prøver å få mange med på en testetorsdag;)
Vi er blitt mange som skal teste den morgenen allerede.

Har IKM 17 november. Tester nok til helga, fredag tenker jeg :)

Har du lyst til å være med på å teste på torsdag? Prøver å få mange med på en testetorsdag;)

Kanskje.. Hadde håpet at jeg klarte holde meg til fredag, da er jeg 10dpo ;)
Mulig jeg er svak og er med på torsdag, men det er så tidlig :o

Kanskje.. Hadde håpet at jeg klarte holde meg til fredag, da er jeg 10dpo ;)
Mulig jeg er svak og er med på torsdag, men det er så tidlig :eek:

Ja, det skjønner jeg. Det er både penger som går til en test og man risikerer å få negativt resultat fordi man tester for tidlig.

Jeg råder deg da til å se om det går en hel dag der TR skulle dukket opp, og så heller teste etter det hvis du klarer ?:)

Jeg er 21 DPO på torsdag, om TR fortsatt er en 'no show', så ber om at det endelig gikk denne PP:smiley-angelic001

Ja, det skjønner jeg. Det er både penger som går til en test og man risikerer å få negativt resultat fordi man tester for tidlig.

Jeg råder deg da til å se om det går en hel dag der TR skulle dukket opp, og så heller teste etter det hvis du klarer ?:)

Jeg er 21 DPO på torsdag, om TR fortsatt er en 'no show', så ber om at det endelig gikk denne PP:smiley-angelic001
Tester har jeg nok av, så ikke det det står på ;) har bare lyst å være flink å vente til hvertfall fredag, helst lørdag ;)
Masse lykke til til deg! Har du ikke testet i det hele tatt ennå??

Murringer og stikkinger i mage, som alltid mellom el og ikm. Nytt er at jeg er så veeeldig tidlig veeldig trøtt :o

Men, alt er inbilling, da jeg kun er 5 dpo :P

Back
Topp