J
JennyH93
Guest
Starter en symtomtråd for alle oss prøvere, om det er PP1 eller PP20.
Kom med dine symtomer - alltid gøy å lese, alltid gøy å fortelle
Kom med dine symtomer - alltid gøy å lese, alltid gøy å fortelle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 DPO, ingen utflod (som jeg pleier ha i DPO-land). Ømme bryster. Startet med bare ømme nipler, men nå er det hele brystene. Murringer fra og med i dag....
Vi er i pp7 nå. Men får ikke EL uten pergo. Så egentlig trodde jeg at jeg hadde EL 8 oktober etter dobbel kur. Men blodprøve viste ingen EL. Så kom det plutselig positive EL-tester igjen noen uker etterpå selv om jeg ikke har hatt TR.Høres ut som fine og lovende symtomer det der
Hatt PP før så du har noe å sammenligne med?
Vi er i pp7 nå. Men får ikke EL uten pergo. Så egentlig trodde jeg at jeg hadde EL 8 oktober etter dobbel kur. Men blodprøve viste ingen EL. Så kom det plutselig positive EL-tester igjen noen uker etterpå selv om jeg ikke har hatt TR.
Så har sikkert ikke hatt EL så mange av disse pp'ene
Du da?
-Kjempetrøtt, tror det er midt på natta da mini våkner kl 8
-kvalmebølger
-uggen, kjennes ut som forkjølelse på tur (håper ikke det er det!)
-gråter lett, satt å grein av barnetv i morges
-murringer i flere dager nå (noe jeg aldri har bortsett fra dagen før mens)
-her om dagen fikk jeg kjempelyst på brødskive med makrell i tomat med nugatti på under kveldsmaten klarte å styre meg da jeg ikke liker makrell men synes plutselig lukta var såå god
-lukter mer enn før
Enten så begynner jeg å bli gal av denne prøvingen eller så er det noen der inne, håper på det siste 8 dpo
Tusen takk!Hum nei det var ikke så lett å forstå seg på. Hvor er du i syklusen nå?
Jeg er i PP4, håper på at det endelig klaffet nå
Ønsker deg masse lykke til
Tusen takk!
Jeg er 5 DPO i dag. Du da?
7 dpo: sykt ømme brystvorter, og etterhvert selve brystene idag. Også trøtt som et dovendyr. Holdt på å sovne på kino
Har IKM 17 november. Tester nok til helga, fredag tenker jegSå du har IKM 22 nov? Håper det fester seg en liten spire for deg
Jeg er dag 4 av IKM, så veldig spennende! Håper håper håper
Skal teste på torsdag.
Har IKM 17 november. Tester nok til helga, fredag tenker jeg
Kanskje.. Hadde håpet at jeg klarte holde meg til fredag, da er jeg 10dpoÅja, det blir en spennende uke
Har du lyst til å være med på å teste på torsdag? Prøver å få mange med på en testetorsdag
Vi er blitt mange som skal teste den morgenen allerede.
Kanskje.. Hadde håpet at jeg klarte holde meg til fredag, da er jeg 10dpo
Mulig jeg er svak og er med på torsdag, men det er så tidlig
Tester har jeg nok av, så ikke det det står på har bare lyst å være flink å vente til hvertfall fredag, helst lørdagJa, det skjønner jeg. Det er både penger som går til en test og man risikerer å få negativt resultat fordi man tester for tidlig.
Jeg råder deg da til å se om det går en hel dag der TR skulle dukket opp, og så heller teste etter det hvis du klarer ?
Jeg er 21 DPO på torsdag, om TR fortsatt er en 'no show', så ber om at det endelig gikk denne PP