Sover helt ekstremt mange timer i døgnet nå for tiden. Sover stort sett godt om natten, noen oppvåkninger bare, men så må jeg likevel sove et par timer på dagen også.
I natt sov jeg først 6-7 timer på natten, så har jeg nå sovnet igjen på morgenen og våknet ikke før 5 timer senere. Pleier bare å sove 1-2t på dagen, så dette var i overkant. Føler meg helt groggy i kroppen og ør i hodet nå
I natt sov jeg først 6-7 timer på natten, så har jeg nå sovnet igjen på morgenen og våknet ikke før 5 timer senere. Pleier bare å sove 1-2t på dagen, så dette var i overkant. Føler meg helt groggy i kroppen og ør i hodet nå
Håper dette betyr at noe vil skje ganske snart

Krysser fingrene for deg også!
I tillegg føles jeg jo absolutt ikke forstoppa lenger, heller det motsatte

Jeg er vel bare et par dager etter deg i løypa, så blir spennende å se om det betyr noe
kanskje hun fanger opp et eller annet ved meg som jeg ikke har lagt merke til selv? Føler meg i alle fall veldig iakttatt til en hver tid også dilter hun etter meg overalt, noe hun absolutt ikke pleier å gjøre -vanligvis er hun veldig selvstendig av seg og ikke særlig opptatt av kos osv.. Hun er ikke sånn med mannen, så det er bare meg hun passer på. Selv har jeg ikke merket store endringer i symptomer, men magen har liksom endret litt form siste ukene og er ofte litt hard.
, men lurer på om det er et eller annet hun har plukket opp her nå som vi går inn i de siste ukene. Kanskje din også plukker opp noe når det begynner å nærme seg? Spennende!
Kynnere hele dagen og et forferdelig nedpress og lynende smerter i underlivet
Kontroll i morgen, spent på ståa. Er blitt så hoven i føtter og hender, andpusten og utslitt konstant.. orker snart ikke mer
36+2 idag, så bare noen dager igjen til han er "til termin" hvertfall.