Symptomtråden

Sover helt ekstremt mange timer i døgnet nå for tiden. Sover stort sett godt om natten, noen oppvåkninger bare, men så må jeg likevel sove et par timer på dagen også.
I natt sov jeg først 6-7 timer på natten, så har jeg nå sovnet igjen på morgenen og våknet ikke før 5 timer senere. Pleier bare å sove 1-2t på dagen, så dette var i overkant. Føler meg helt groggy i kroppen og ør i hodet nå

Har så utrolig vondt i magen ved navelen, huden er liksom helt sprengt det føles det ut som og super om. Klarer ikke ha klær inntil omtrent, så må gå med magen fri for alt nå. Itillegg har jeg begynt få sånn Lightning crotch eller hvordan det skrives, vondt er det hvertfall :crybaby2 Håper dette betyr at noe vil skje ganske snart:smiley-angelic001

Mye lightning crotch og graving neddi der. Blir sliten av alt, høy hvilepuls og eier ikke lunte..

Jeg er ikke lett å leve med om dagen..

Har så utrolig vondt i magen ved navelen, huden er liksom helt sprengt det føles det ut som og super om. Klarer ikke ha klær inntil omtrent, så må gå med magen fri for alt nå. Itillegg har jeg begynt få sånn Lightning crotch eller hvordan det skrives, vondt er det hvertfall :crybaby2 Håper dette betyr at noe vil skje ganske snart:smiley-angelic001
Føler veldig med deg. Har disse lynnedslagene selv og det er helt forferdelig. Fått de under bilkjøring to ganger i helga og trodde jeg skulle svime av :dead:

Ja, veldig spennende. Har to stk fra før ei som ble født i uke 28+6(2008) og en som ble født dagen før termin i 2014❤️ Har du fler?
Åh! Ekstra spennende når de to forrige var så ulike og det er litt tid siden siste :DJeg har to fra før (2016 og 2018 med annen far enn nå), som begge ble født 5-7 dager over termin med igangsettelse. Så håper på spontan fødsel før termin denne gangen for å få en ny erfaring :love017

Åh! Ekstra spennende når de to forrige var så ulike og det er litt tid siden siste :DJeg har to fra før (2016 og 2018 med annen far enn nå), som begge ble født 5-7 dager over termin med igangsettelse. Så håper på spontan fødsel før termin denne gangen for å få en ny erfaring :love017
Ja, første kan ikke regnes med siden det var svangerskapsforgiftning og HELLP. Men her tviler jo de fleste instanser på at jeg vil gå over termin❤️

Håper virkelig du slipper å gå over denne gangen❤️

Ja, første kan ikke regnes med siden det var svangerskapsforgiftning og HELLP. Men her tviler jo de fleste instanser på at jeg vil gå over termin❤️

Håper virkelig du slipper å gå over denne gangen❤️
Det er ulidelig spennende å vente og å se for seg ulike scenarier :D Det eneste som er sikkert er at på et tidspunkt kommer de ut :Heartpink Krysser fingrene for deg også!

Flere som plutselig har begynt å fly ennå mer på do for å tisse om natta nå på slutten? Har hatt noen uker hvor jeg kun har vært oppe en gang, men nå så er det vært 2 netter på rad hvor jeg flyr på do nesten annenhver time :banghead: I tillegg føles jeg jo absolutt ikke forstoppa lenger, heller det motsatte:happy3

Håper jo så inderlig at dette er tegn på noe:smiley-angelic001:angelic:

Flere som plutselig har begynt å fly ennå mer på do for å tisse om natta nå på slutten? Har hatt noen uker hvor jeg kun har vært oppe en gang, men nå så er det vært 2 netter på rad hvor jeg flyr på do nesten annenhver time :banghead: I tillegg føles jeg jo absolutt ikke forstoppa lenger, heller det motsatte:happy3

Håper jo så inderlig at dette er tegn på noe:smiley-angelic001:angelic:
Samme her! :nailbiting: Jeg er vel bare et par dager etter deg i løypa, så blir spennende å se om det betyr noe :) førstegangs her da, så regner egentlig med å gå over tiden.

Kanskje ikke et symptom? Her har hunden plutselig blitt mer klengete og stirrer på meg mye mer enn hun gjør til vanlig:bored: kanskje hun fanger opp et eller annet ved meg som jeg ikke har lagt merke til selv? Føler meg i alle fall veldig iakttatt til en hver tid også dilter hun etter meg overalt, noe hun absolutt ikke pleier å gjøre -vanligvis er hun veldig selvstendig av seg og ikke særlig opptatt av kos osv.. Hun er ikke sånn med mannen, så det er bare meg hun passer på. Selv har jeg ikke merket store endringer i symptomer, men magen har liksom endret litt form siste ukene og er ofte litt hard.

Noen andre som har kjæledyr som oppfører seg merkelig i graviditeten?

Kanskje ikke et symptom? Her har hunden plutselig blitt mer klengete og stirrer på meg mye mer enn hun gjør til vanlig:bored: kanskje hun fanger opp et eller annet ved meg som jeg ikke har lagt merke til selv? Føler meg i alle fall veldig iakttatt til en hver tid også dilter hun etter meg overalt, noe hun absolutt ikke pleier å gjøre -vanligvis er hun veldig selvstendig av seg og ikke særlig opptatt av kos osv.. Hun er ikke sånn med mannen, så det er bare meg hun passer på. Selv har jeg ikke merket store endringer i symptomer, men magen har liksom endret litt form siste ukene og er ofte litt hard.

Det er veldig fascinerende med dyr som fanger opp sånt. Her merket jeg en stor endring i hunden i fjor da jeg gikk gjennom en abort, hun ble utrolig klengete og opptatt av meg da. Men har ikke merket noe endring i dette svangerskapet, så vet ikke om det faktisk var noe i det sist gang? De må jo kunne lukte hormonendringer? :)

Det er veldig fascinerende med dyr som fanger opp sånt. Her merket jeg en stor endring i hunden i fjor da jeg gikk gjennom en abort, hun ble utrolig klengete og opptatt av meg da. Men har ikke merket noe endring i dette svangerskapet, så vet ikke om det faktisk var noe i det sist gang? De må jo kunne lukte hormonendringer? :)
Ja, veldig rart! Har ikke merket noen endring tidligere i svangerskapet og har liksom vært litt skuffet over det:smiley-ashamed008, men lurer på om det er et eller annet hun har plukket opp her nå som vi går inn i de siste ukene. Kanskje din også plukker opp noe når det begynner å nærme seg? Spennende!

Min malamute og en schæferhund vi har lånt nå i 2,5 uke er veldig oppå meg om dagen, så vil nok tru at de enser at noe er i ferd med å skje❤️

:arghh:Kynnere hele dagen og et forferdelig nedpress og lynende smerter i underlivet :bag: Kontroll i morgen, spent på ståa. Er blitt så hoven i føtter og hender, andpusten og utslitt konstant.. orker snart ikke mer :depressed: 36+2 idag, så bare noen dager igjen til han er "til termin" hvertfall.

Back
Topp