Ja, kan vel kanskje være starten på det, men synes det var veldig tidlig når jeg bare er 14+3. Håper det ikke blir særlig verre nå!Kanskje bekkenplager?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kan vel kanskje være starten på det, men synes det var veldig tidlig når jeg bare er 14+3. Håper det ikke blir særlig verre nå!Kanskje bekkenplager?
Er nok gravid relatert hvertfall. Man får ekstra belastning nå under graviditeten på korsrygg, hofte og bekken..Korsryggsmerter... Og sånn ikke fra livmoren, men kjenner meg stiv og verker i hofter og rygg. Aldri hatt noe sånt før, hva er dette![]()
Fremdeles avhengig av kvalmestillende, om ikke så kaster jeg opp og blir generelt ubrukeligHva slags symptomer har dere for tiden, lenge siden vi har oppdatert på denne tråden
Her låser det seg litt i korsryggen av og til og får vondt i helene hvis jeg har gått mye en dag. Fortsatt kvalm og veldig sliten selv om det er uke 27 her, men har ikke kastet opp på ti dager så det er jeg fornøyd med!
Bekkenet krangler, og går til tider helt i lås. Ellers føles alt tungt å gjøre, og jeg er skikkelig glemsk og surrete til tider... så jeg frykter hvordan dette skal bli til slutt
den der 2.trimester-gløden/energiboosten inntraff ikke her 
Ikke her heller. Hehe. Fortsatt trøtt og sliten, for ikke å snakke om halsbrann tidvis.Fremdeles avhengig av kvalmestillende, om ikke så kaster jeg opp og blir generelt ubrukeligBekkenet krangler, og går til tider helt i lås. Ellers føles alt tungt å gjøre, og jeg er skikkelig glemsk og surrete til tider... så jeg frykter hvordan dette skal bli til slutt
![]()
Veldig gjenkjennelig! Jeg går også på kvalmestillende fortsattFremdeles avhengig av kvalmestillende, om ikke så kaster jeg opp og blir generelt ubrukeligBekkenet krangler, og går til tider helt i lås. Ellers føles alt tungt å gjøre, og jeg er skikkelig glemsk og surrete til tider... så jeg frykter hvordan dette skal bli til slutt
![]()

Energinivået her er veldig uforutsigbart, men det aller meste går i sneglefart.. Har ikke hatt særlig mye kynnere, bittelitt om jeg er litt brå når jeg reiser meg osv. Spent på når det kommer mer av det her.Plutselig blitt mer sliten og trøtt. Og har jeg litt for aktive dager så blir jeg utrolig dårlig på kvelden/natta som da resulterer i skikkelig kynnere
Men tenker at nå er jeg 29+1 og det er i alt håp bare 10 uker igjen før han kommer![]()

Ja, veldig fortEnerginivået her er veldig uforutsigbart, men det aller meste går i sneglefart.. Har ikke hatt særlig mye kynnere, bittelitt om jeg er litt brå når jeg reiser meg osv. Spent på når det kommer mer av det her.
10 uker igjen, tiden flyr! Det kommer til å gå fort.
Her å! Sjuk på 3uka, første var verst med hostinga, så kom bihulebetennelse også, nå tror jeg det er den som henger igjen. Potte sause forkjøla... aldri hatt bihulebetennelse før heller. Jeg har ingen andre plager enn kramper i leggene om natta. Nå er jeg SLITEN.... Har til å med jobba mye siste ukene. Må vi snart være friske og fit for fight igjen!- veeldig lite energi, føler meg utslitt fra morgenen av. Hjelper nok ikke med lave jernverdier
- kynnere som kommer og går.
- magen popper for tiden
- Lillegutt er meget aktiv, spesielt øverst i magen kan jeg kjenne hånd/føtter som spreller
- Åreknuter i underlivet
- dovner fort bort i lillefinger og ringfinger - nerver i klem
- bekkenet har gode og dårlige dager
- halsbrann som kommer og går
28+1 idag, så satser på at han er her innen 12 uker!
Akkurat nå har jeg pådratt meg noe virusinfeksjon tror jeg, hoster til den store gullmedaljen. Halsen er sår, og magen er utslitt av all hosting. GLEDER meg til det værste er over..
Jeg ligger enda syk! Nå er bihulene tette, og hele ansiktet værker! Fikk du medisin for det? Jeg spurte legen om jeg fikk ta Rinexin, som bruker å hjelpe når jeg blir tett, men hun ville heller at jeg skulle bruke en reseptfri nesespray fra apoteket.. det har ikke hjulpet. Nå er jeg så sliten og lei - vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Paracet hjelper ikke - hva kan man gjøre daHer å! Sjuk på 3uka, første var verst med hostinga, så kom bihulebetennelse også, nå tror jeg det er den som henger igjen. Potte sause forkjøla... aldri hatt bihulebetennelse før heller. Jeg har ingen andre plager enn kramper i leggene om natta. Nå er jeg SLITEN.... Har til å med jobba mye siste ukene. Må vi snart være friske og fit for fight igjen!

Kjøpte en slik en jeg. Da fikk jeg virkelig skylt ut bihulene. Og alt driten som kom ut! Jeg verka til å med i tennene! Men jeg har ikke vært hos legen... Fordi jeg var så forkjøla tidligere i sommer og hosten var ille da og. Så fikk jeg bare beskjed om at det ville gå over.... ingenting jeg kunne få. Så jeg har selv tatt cosylan 2-3kvelder for søvn for en ukes tid siden. Men nå er jeg mest snørrete igjen idag.. og den fargen på det så kommer ut er ikke blank!!Jeg ligger enda syk! Nå er bihulene tette, og hele ansiktet værker! Fikk du medisin for det? Jeg spurte legen om jeg fikk ta Rinexin, som bruker å hjelpe når jeg blir tett, men hun ville heller at jeg skulle bruke en reseptfri nesespray fra apoteket.. det har ikke hjulpet. Nå er jeg så sliten og lei - vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Paracet hjelper ikke - hva kan man gjøre da![]()
Har den der jeg og.. i tillegg til "strong jet spray". Har hatt bihulebetennelse før med mye misfarget gørr - men denne gangen er slimet mest i halsen - og bare blankt ut nesa. Som om det er tett en plass, at jeg ikke får ut det som er i bihulene. Jeg skal prøve å holde ut over helga - blir d ikke noe bedre så tar jeg kontakt med lege.. er jo tortur når paracet ikke hjelper..Kjøpte en slik en jeg. Da fikk jeg virkelig skylt ut bihulene. Og alt driten som kom ut! Jeg verka til å med i tennene! Men jeg har ikke vært hos legen... Fordi jeg var så forkjøla tidligere i sommer og hosten var ille da og. Så fikk jeg bare beskjed om at det ville gå over.... ingenting jeg kunne få. Så jeg har selv tatt cosylan 2-3kvelder for søvn for en ukes tid siden. Men nå er jeg mest snørrete igjen idag.. og den fargen på det så kommer ut er ikke blank!!
Bihulene mine er ikke sånn tette som de var. Men det føles som jeg begynner å bli verre igjen......
Huff... det er grusomt. Jeg var sånn noen dager, og jeg har vært avhengig av nesespray for 10år siden. Så jeg bruker det nesten aldri nå hvis jeg blir forkjøla. Tror at det er litt av grunnen til at det blei bihulebetennelse her. Nei paracet hjelper ingenting. Men jeg har ikke hatt noe spesiell feber, men hodeverk.Har den der jeg og.. i tillegg til "strong jet spray". Har hatt bihulebetennelse før med mye misfarget gørr - men denne gangen er slimet mest i halsen - og bare blankt ut nesa. Som om det er tett en plass, at jeg ikke får ut det som er i bihulene. Jeg skal prøve å holde ut over helga - blir d ikke noe bedre så tar jeg kontakt med lege.. er jo tortur når paracet ikke hjelper..
han hikker fort!
det kan skje 1-2 ganger om dagen de siste 3 dagene. Veldig unaturlige bevegelser. Andre som har kjent noe lignende?Ja!! Merket sånne type bevegelser selv senest nå i natt. Jeg har ikke lagt merke til en rytme slik du har, men ja, dette har skjedd noen ganger. Har kjent ordinære bevegelser etterpå så er ikke så bekymret men veldig rart!Kjent på mye hikking idaghan hikker fort!
Har også kjent i det siste noen rare bevegelser, spesielt når jeg ligger på siden. Som om han sparker og bokser med hendene samtidig veldig veldig fort i 2-3 sekunder. Blir sånn voldsom vibrering i magen på 2 forskjellige punkter - men ganske nært hverandre. Altså mye kraftigere enn hikking. Må være spark/boksing. Men hvorfor han gjør det, det har nesten bekymret meg littdet kan skje 1-2 ganger om dagen de siste 3 dagene. Veldig unaturlige bevegelser. Andre som har kjent noe lignende?
Hvis du kjenner at du ikke klarer å slippe bekymringen, ring jordmor/legen event føden, alltid godt å lufte med de profesjonelle 
Her også skjer det ofte.Kjent på mye hikking idaghan hikker fort!
Har også kjent i det siste noen rare bevegelser, spesielt når jeg ligger på siden. Som om han sparker og bokser med hendene samtidig veldig veldig fort i 2-3 sekunder. Blir sånn voldsom vibrering i magen på 2 forskjellige punkter - men ganske nært hverandre. Altså mye kraftigere enn hikking. Må være spark/boksing. Men hvorfor han gjør det, det har nesten bekymret meg littdet kan skje 1-2 ganger om dagen de siste 3 dagene. Veldig unaturlige bevegelser. Andre som har kjent noe lignende?
Her og, tro jeg. Vet ikke om det er helt det samme, men når jeg ligger på siden kjennes det ut som at hun forsøker å gå/løpe oppover langs underlagetKjent på mye hikking idaghan hikker fort!
Veldig rar følelse og det har skjedd flere ganger!