Har googlet det, men syntes fortsatt det er vanskelig å vite![]()
Smerter i lysken
Smerter i lysken i graviditeten skyldes at ligamenter rundt livmoren strekkes. Dette er leddbånd som holder livmoren på plass.www.babyverden.no

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har googlet det, men syntes fortsatt det er vanskelig å vite![]()
Smerter i lysken
Smerter i lysken i graviditeten skyldes at ligamenter rundt livmoren strekkes. Dette er leddbånd som holder livmoren på plass.www.babyverden.no
Det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg for hvert fallHar googlet det, men syntes fortsatt det er vanskelig å vite![]()
Nei, er ikke bekymret i det hele tatt! Jeg håper jo at det er det jeg kjenner. Har så lite symptomer ellers og med treg hcg-stigning tar jeg alt jeg får!Det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg for hvert fallMen er jo vanskelig å ikke bekymre seg for alt disse ukene
![]()
Forstår deg godt! Man vil jo gjerne bli betryggetNei, er ikke bekymret i det hele tatt! Jeg håper jo at det er det jeg kjenner. Har så lite symptomer ellers og med treg hcg-stigning tar jeg alt jeg får!
Stølhet i nedre del av magen, evt litt smålig verk over lyskene/symfysen.Jeg syntes det er vanskelig å vite. Føler jo kanskje at det har strekt og stukket litt på begge sider, men jeg er så obs på alt nå at det kan være andre ting også![]()
Sånn føles det ikke her i alle fall. Er mer stikking. Varer veldig kortStølhet i nedre del av magen, evt litt smålig verk over lyskene/symfysen.
Ja det varierer veldigSånn føles det ikke her i alle fall. Er mer stikking. Varer veldig kort
Jeg har hatt masse «vondt» i magen så tror det er ganske så vanlig.Oppblåst til 1000 og sykt mye luft i magen idag. Nesten så man kan kalle det mensensmerter. 10dpo å livredd for at dette ikke skal gå veien.
Skal måle HCG på mandag å har fått time til UL 5 mai. Så sykt lenge til! Fler enn meg som har "vondt" i magen? 5 barnet, 4 gangs gravid!
Jeg har også forskjellige vondter i mage med forskjellig styrke. Alt fra murring, stikking, verking og drag.Jeg har hatt masse «vondt» i magen så tror det er ganske så vanlig.
Jeg sliter nå med helt sykt kvalme rundt 23:00 på kvelden, får akutt behov for å kaste opp, men har enn så lenge klart å holde megHva er deres beste tips mot kvalme?
Nei det har jeg ikke, kanskje verdt forsøket?Jeg har også forskjellige vondter i mage med forskjellig styrke. Alt fra murring, stikking, verking og drag.
Har du prøvd seaband?
Nei det har jeg ikke, kanskje
Ja, det skader i alle fall ikkeNei det har jeg ikke, kanskje verdt forsøket?
Puppene generelt er så ømme i går natt våknet jeg flere ganger av at det var vondtFlere enn meg som går og kjenner på brystvortene sine hele tiden?
Jeg har ikke så mange symptomer så må liksom sjekke hele tiden at de fortsatt er ømme
Haha, her er det kun brystvortene liksom, ikke selve puppene. Har vært sånn alle gangene jeg har vært gravidPuppene generelt er så ømme i går natt våknet jeg flere ganger av at det var vondtMen for all del, tar imot alt jeg kan få!!
Kjenner meg veldig igjen i dette! Tar meg der hele tiden…Flere enn meg som går og kjenner på brystvortene sine hele tiden?
Jeg har ikke så mange symptomer så må liksom sjekke hele tiden at de fortsatt er ømme