Symptomtråden

Da kom hodepinen, hadde litt i går å i dag for fult..
Hadde det med di to første også, å har til vanlig nesten aldri vont i hode :schocked028

Jeg har litt murringer i dag. Kjenner jeg blir bekymret.. er ganske svake, men mensensmerter-liknende.. noen med noen positive erfaringer/liknende erfaringer som har noen betryggende ord? :shy:

Jeg har litt murringer i dag. Kjenner jeg blir bekymret.. er ganske svake, men mensensmerter-liknende.. noen med noen positive erfaringer/liknende erfaringer som har noen betryggende ord? :shy:
Det er helt normalt! Det er bare livmoren som vokser :)
Jeg er litt motsatt ved at jeg blir bekymret når jeg ikke kjenner murringer. Hadde null smerter da jeg hadde SA og ikke så mye murringer før MAen heller, så jeg ser på det som et godt tegn.

Det er helt normalt! Det er bare livmoren som vokser :)
Jeg er litt motsatt ved at jeg blir bekymret når jeg ikke kjenner murringer. Hadde null smerter da jeg hadde SA og ikke så mye murringer før MAen heller, så jeg ser på det som et godt tegn.
Tusen takk for svar! Ja, jeg husker jeg hadde en del murringer med barnet vi endte opp med å miste i dødfødsel. Var ikke så bekymret da, men etter dødfødselen så har jeg blitt litt mer stressa.. men takk for betryggende ord❤️

Back
Topp