Symptomtråden

Tinycow

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Sensommerskattene 2023
Har allerede begynt å få symptomer, så greit å ha en tråd hvor vi kan diskutere sånt :)

Regner meg selv som 3+3 i dag og har hatt skikkelig problemer med søvnløshet de siste to nettene :dead: Husker jeg har hatt det alle gangene jeg har vært gravid, så er ikke veldig overrasket. Har i tillegg svake murringer fra tid til annen.

Hva med dere andre? Kjenner dere noe enda?

Jeg er 3+4 i dag, godt kvalm allerede, må spise lite og ofte for å holde kvalmen i sjakk. Hadde også i går en helt sinnssyk smerte i blæra, trodde det var tegn på at det ikke gikk bra, men kan vist skje når alt vokser og styrer på ikke noe blødning så da tenker jeg at alt er bra enn så lenge❤️ Er min første graviditet så prøver ikke å ha håpet om at det går bra være for stor enda, men off så vanskelig

Jeg er 3+4 i dag, godt kvalm allerede, må spise lite og ofte for å holde kvalmen i sjakk. Hadde også i går en helt sinnssyk smerte i blæra, trodde det var tegn på at det ikke gikk bra, men kan vist skje når alt vokser og styrer på ikke noe blødning så da tenker jeg at alt er bra enn så lenge❤️ Er min første graviditet så prøver ikke å ha håpet om at det går bra være for stor enda, men off så vanskelig
Får håpe du ikke blir altfor kvalm! :Heartred
Dette er 4. gangen jeg er gravid og har aldri blitt ordentlig kvalm faktisk. Mamma var heller aldri det, så kanskje det er genetisk. Jeg får mye migrene da i 1.trimester…
Ser for øvrig etter blod hele tiden jeg også, livredd for at det skal gå galt igjen :nailbiting:

Får håpe du ikke blir altfor kvalm! :Heartred
Dette er 4. gangen jeg er gravid og har aldri blitt ordentlig kvalm faktisk. Mamma var heller aldri det, så kanskje det er genetisk. Jeg får mye migrene da i 1.trimester…
Ser for øvrig etter blod hele tiden jeg også, livredd for at det skal gå galt igjen :nailbiting:
Krysser alt jeg har for at dette går bra for begge to❤️❤️

Mensen kom ikke og jeg har begynt å kjenne stikkinger. De samme symptomene jeg hadde med de andre barna mine. Tok derfor en test på mandag som ble mørkerød med en gang. Dette var uventet, så jeg trenger tid på å omstille meg. Ser ut som termin er 1. desember

Mensen kom ikke og jeg har begynt å kjenne stikkinger. De samme symptomene jeg hadde med de andre barna mine. Tok derfor en test på mandag som ble mørkerød med en gang. Dette var uventet, så jeg trenger tid på å omstille meg. Ser ut som termin er 1. desember
Oi, skjønner at det blir en omstilling da ja! Hvor mange barn har du fra før? :)

4+1/4+0 Her er jeg veldig oppblåst. Var veldig kvalm, men ser ut som det har forsvunnet for nå hvertfall.

4+6 her. Termin 1.desember, foreløpig hvertfall Sover noe dårlig på natta, å kanskje litt uggen på morgenen, men det går fort over. Det er det eneste hittil. Så foreløpig kan jeg ta meg selv i å «glemme» at jeg er gravid i små øyeblikk gjennom dagen

Bare jeg som har opplevd helt sykt krampe av og til? Blir sånn at jeg stopper opp og må puste gjennom heldigvis ikke skjedd på jobb enda

Merker at det strekker litt i magen av og til, også blir jeg andpusten av ingenting, haha :) Og luktesansen er så god, lukter kaffen i gangen når jeg kommer på jobb f.eks.

Kjæresten så det på puppene mine en uke før testing, de var visst mer perky på en måte. Så er jeg oppblåst og har murringer. Sist hadde jeg god luktesans, føler ikke den nå enda hvertfall. Og jeg mistet litt sultfølelse/matlyst sist, og det skjedde nå også. Veeldig trøtt ene øyeblikk og veldig energisk det andre. Termin 2 des enn så lenge, spennende!

4+1 idag. Kjenner ikke så mye. Litt oppblåst og luftig om kvelden. Av og til murrer det litt i magen. Håper bare det er litt tidlig med for mye symptom. Prøver å stole på at jeg er gravid og at det går veien denne gangen.

Kjenner livmor jobber på, luktesansen er sterkere, noen ting smaker litt annerledes. Litt tung i puppene. Hadde veldig lite symptomer sist graviditet som endte i MA...håper på litt mer nå :D

Back
Topp