Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner heller ingenting, og føler akkurat det samme som degEr det noen uten symptomer?
Hadde det ikke vært for positive graviditetstester, så tror jeg ikke jeg hadde mistenkt graviditet i det hele tatt.
Jeg kjenner det slår en bølge av trøtthet over meg når klokken nærmer seg 20:00 - men utover det er det ingenting som tilsier at jeg er preggoblir så engstelig. Prøver å huske tilbake til første, og da mener jeg bestemt at jeg i det minste hadde murringer!
Kjenner ikke så mye her heller. Litt trøtt. Kjenner livmora er blitt større hvis jeg ligger på ryggen, og at det er litt ubehagelig å ligge på ryggen, men utenom det, ingentingEr det noen uten symptomer?
Hadde det ikke vært for positive graviditetstester, så tror jeg ikke jeg hadde mistenkt graviditet i det hele tatt.
Jeg kjenner det slår en bølge av trøtthet over meg når klokken nærmer seg 20:00 - men utover det er det ingenting som tilsier at jeg er preggoblir så engstelig. Prøver å huske tilbake til første, og da mener jeg bestemt at jeg i det minste hadde murringer!
Nesten ingenting. Lavt blodtrykk tror jeg (fryser lett og blir ofte svimmel når jeg reiser meg, ting lukter litt og kan bli uggen om jeg ikke spiser. Og litt vondt i halebenet bare. Men det er liksom det eneste, og det er ikke så voldsomt en gang.. kunne nesten ønske jeg hadde flere og mer kraftige symptomer, føler meg tryggere daEr det noen uten symptomer?
Frøs SÅ MYE i går. Googlet meg frem til at det var et graviditetssymptom, ja. Gjorde ikke det i de forrige svangerskapene tror jeg.Nesten ingenting. Lavt blodtrykk tror jeg (fryser lett og blir ofte svimmel når jeg reiser meg, ting lukter litt og kan bli uggen om jeg ikke spiser. Og litt vondt i halebenet bare. Men det er liksom det eneste, og det er ikke så voldsomt en gang.. kunne nesten ønske jeg hadde flere og mer kraftige symptomer, føler meg tryggere da![]()
Jeg hadde masse symptomer fra 7 DPO til 13 DPO, blant annet skikkelig kvalm. Men nå har det roet seg og kjenner ingenting. Men har jo lest at det er veldig vanlig med lite symptomer også, spesielt tidlig i prosessen. Trøster meg med det.Er det noen uten symptomer?
Nei jeg kan ikke huske det heller. Husker bare å svette som en gris…Frøs SÅ MYE i går. Googlet meg frem til at det var et graviditetssymptom, ja. Gjorde ikke det i de forrige svangerskapene tror jeg.
Mye rart.
Hehe.Nei jeg kan ikke huske det heller. Husker bare å svette som en gris…![]()
Ånei. Gjør det det i uke 8? Håper på å slippe unna spying denne gang.Få symptomer her også.. Men "trøster" meg med at i uke 8 bryter helvete løs og at jeg derfor bare må nyte få symptomer enn så lenge
Krysser fingrene for at det er helt ufarligAh, fikk litt rosa på papiret i dag. Leser at det er veldig vanlig i uke 4, men hodet hopper automatisk til negative tanker![]()
Jeg hadde blødning i 2.svangerskapet, men det gikk bra. Vet om flere som har blødd littAh, fikk litt rosa på papiret i dag. Leser at det er veldig vanlig i uke 4, men hodet hopper automatisk til negative tanker![]()
Krysser fingrene for at det er helt ufarligmen forstår at det er skremmende!
Tusen takk for beroligende ordJeg hadde blødning i 2.svangerskapet, men det gikk bra. Vet om flere som har blødd litt
Håper på det beste!
Har hatt det samme, og skjønner hva du mener med at man tenker negativt!Tusen takk for beroligende ordKommer ekstremt lite, så vidt man ser det. Krysser fingrene
![]()