Symptomtråden

Det første symptomet mitt var at ting luktet og smakte rart... :P
Nå har jeg nattesvette, utslitthet, småkvalme. Litt rar følelse i magen. Og litt uvirkelighetsfølelse.

Er ca 5+4 idag, og merket det overraskende raskt denne gangen, endel dager før innkommende mens var det en følelse av brystspreng som ved amming, det var såpass sært at jeg allerede visste jeg var gravid før jeg testet. Ellers endret lukt og smakssans, alt lukter intenst ekkelt og smaker rart, og løper på do hele tiden. Samt det nyeste, har så lite matlyst? Ikke spesielt uggen, er bare ingenting som frister fordi alt smaker og lukter rart.

Er ca 5+4 idag, og merket det overraskende raskt denne gangen, endel dager før innkommende mens var det en følelse av brystspreng som ved amming, det var såpass sært at jeg allerede visste jeg var gravid før jeg testet. Ellers endret lukt og smakssans, alt lukter intenst ekkelt og smaker rart, og løper på do hele tiden. Samt det nyeste, har så lite matlyst? Ikke spesielt uggen, er bare ingenting som frister fordi alt smaker og lukter rart.
Har du det rare greiene med lukt/smak du også, ja :)

Jeg kan ikke huske det var sånn sist, med meg. Hmm.

Er 5+4 i dag. Jeg har også samme med mindre matlyst og veldig fort mett? Pleier det å være vanlig? :hilarious: Ut over det er jeg veldig trøtt om dagen, sovner tidlig og våkner ekstremt tidlig rundt 4-5 tiden. Har tidvis vondt i korsryggen og konstant litt murring/vondt i livmoren, spesielt på høyre side. Puppene kommer og går, fra litt ømme til ikke så mye. Heldigvis ikke noe kvalm, eller endret smak/lukt :angelic:

Kan også legge til at jeg har fått så sykt mange kviser i ansiktet nesten over natten, ser helt krise ut. Såpass ille at flere har kommentert om jeg reagerer på noe, og jeg må jatte med og si jeg sikkert ikke tåler diverse kremer Og helt umettelig på søvn slik flere nevner, er så trøtt at jeg sovner nesten med barna på kvelden og våkner like trøtt igjen ‍

Tok første dose av Xonvea i går kveld. Merker allerede at den hjelper. Fortsatt mye kvalme, men på et mer håndterbart nivå. Må kanskje øke dosen, men prøver først dette fordi jeg merker jeg blir trøtt av den og.

Jeg har skikkelig murringer, som menssmerter omtrent. Forrige gang hadde jeg ikke antydning til å kjenne noe som helst:wideyed: flere her som opplever samme? Som har vært gravid flere ganger?

Tok første dose av Xonvea i går kveld. Merker allerede at den hjelper. Fortsatt mye kvalme, men på et mer håndterbart nivå. Må kanskje øke dosen, men prøver først dette fordi jeg merker jeg blir trøtt av den og.
Hvor langt er du på vei nå?

Jeg er stuptrøtt hele dagen lang.
5+5, så denne gangen kom kvalmen tidlig! Begynte vel rundt 4+3, også for fullt 5+2
det er tidlig ja :nailbiting: jeg var mye kvalm i forrige svangerskap, men det begynte ikke før i uke 9 hos meg. Får håpe du ikke blir helt slått ut av det:smiley-ashamed004

Jeg har skikkelig murringer, som menssmerter omtrent. Forrige gang hadde jeg ikke antydning til å kjenne noe som helst:wideyed: flere her som opplever samme? Som har vært gravid flere ganger?
Jeg har murringer spesielt i korsryggen, men dette kommer og går igjennom dagen, men mener jeg hadde noe lignende forje graviditet også. Så lenge jeg ikke blør så tenker jeg ikke spesielt mye over det, annet enn at det blir slitsomt i løpet av dagen ☺️

Jeg er stuptrøtt hele dagen lang.

det er tidlig ja :nailbiting: jeg var mye kvalm i forrige svangerskap, men det begynte ikke før i uke 9 hos meg. Får håpe du ikke blir helt slått ut av det:smiley-ashamed004
Jupp :nailbiting: jeg var og veldig kvalm sist gang, da begynte det rundt uke 7-8, så ganske tidlig da også, men ikke SÅ tidlig. Takk for det - foreløpig er jeg dessverre ganske slått ut, men håper det blir bedre og/eller jeg venner meg mer til det. Håper du slipper unna denne gangen!

Uke 6 i dag. Ikke ømme bryster, ikke kvalm (så lenge jeg spiser frokost), ikke oppblåst og ikke sånn sykt sliten (så lenge jeg får sove på natten, og det får jeg heldigvis innimellom). Dette er symptomer jeg hadde sist på denne tiden. Men jeg begynner merke hormonene med at jeg er sykt irritabel og har konstant lyst til å be folk om å bare Plis holde kjeft… tilfeldige folk jeg går forbi på senteret som bare ser irriterende ut :hilarious:

I dag fikk jeg en smakebit av hvordan det kan bli å jobbe fremover… ryggen er vond, jeg er trøtt, fokuset er helt fraværende og murringene er tidvis intense.

Ømme bryster og luft i magen her! Men merker egentlig svært lite. Hadde jeg ikke visst at jeg er gravid så hadde jeg ikke reagert på symptomene tror jeg :laughing002 Sånn hadde jeg det forrige svangerskap også.
I forrige uke kunne jeg bli litt uvel når jeg ble sulten, men det merker jeg ikke nå.

Back
Topp