Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også kjente det på lukt og smak først, så morsomt!Det første symptomet mitt var at ting luktet og smakte rart...
Nå har jeg nattesvette, utslitthet, småkvalme. Litt rar følelse i magen. Og litt uvirkelighetsfølelse.
Haha, ja, det var litt rart! Trodde jeg var forkjølaJeg også kjente det på lukt og smak først, så morsomt!
Har du det rare greiene med lukt/smak du også, jaEr ca 5+4 idag, og merket det overraskende raskt denne gangen, endel dager før innkommende mens var det en følelse av brystspreng som ved amming, det var såpass sært at jeg allerede visste jeg var gravid før jeg testet. Ellers endret lukt og smakssans, alt lukter intenst ekkelt og smaker rart, og løper på do hele tiden. Samt det nyeste, har så lite matlyst? Ikke spesielt uggen, er bare ingenting som frister fordi alt smaker og lukter rart.
Er 5+4 i dag. Jeg har også samme med mindre matlyst og veldig fort mett? Pleier det å være vanlig?Er ca 5+4 idag, og merket det overraskende raskt denne gangen, endel dager før innkommende mens var det en følelse av brystspreng som ved amming, det var såpass sært at jeg allerede visste jeg var gravid før jeg testet. Ellers endret lukt og smakssans, alt lukter intenst ekkelt og smaker rart, og løper på do hele tiden. Samt det nyeste, har så lite matlyst? Ikke spesielt uggen, er bare ingenting som frister fordi alt smaker og lukter rart.
Ut over det er jeg veldig trøtt om dagen, sovner tidlig og våkner ekstremt tidlig rundt 4-5 tiden. Har tidvis vondt i korsryggen og konstant litt murring/vondt i livmoren, spesielt på høyre side. Puppene kommer og går, fra litt ømme til ikke så mye. Heldigvis ikke noe kvalm, eller endret smak/lukt 
Hvor langt er du på vei nå?Tok første dose av Xonvea i går kveld. Merker allerede at den hjelper. Fortsatt mye kvalme, men på et mer håndterbart nivå. Må kanskje øke dosen, men prøver først dette fordi jeg merker jeg blir trøtt av den og.
5+5, så denne gangen kom kvalmen tidlig! Begynte vel rundt 4+3, også for fullt 5+2Hvor langt er du på vei nå?
det er tidlig ja5+5, så denne gangen kom kvalmen tidlig! Begynte vel rundt 4+3, også for fullt 5+2
jeg var mye kvalm i forrige svangerskap, men det begynte ikke før i uke 9 hos meg. Får håpe du ikke blir helt slått ut av det
Jeg har murringer spesielt i korsryggen, men dette kommer og går igjennom dagen, men mener jeg hadde noe lignende forje graviditet også. Så lenge jeg ikke blør så tenker jeg ikke spesielt mye over det, annet enn at det blir slitsomt i løpet av dagenJeg har skikkelig murringer, som menssmerter omtrent. Forrige gang hadde jeg ikke antydning til å kjenne noe som helstflere her som opplever samme? Som har vært gravid flere ganger?
JuppJeg er stuptrøtt hele dagen lang.
det er tidlig jajeg var mye kvalm i forrige svangerskap, men det begynte ikke før i uke 9 hos meg. Får håpe du ikke blir helt slått ut av det
![]()
jeg var og veldig kvalm sist gang, da begynte det rundt uke 7-8, så ganske tidlig da også, men ikke SÅ tidlig. Takk for det - foreløpig er jeg dessverre ganske slått ut, men håper det blir bedre og/eller jeg venner meg mer til det. Håper du slipper unna denne gangen!
Sånn hadde jeg det forrige svangerskap også.
Ja, har murring. Særlig i korsryggen!Jeg har skikkelig murringer, som menssmerter omtrent. Forrige gang hadde jeg ikke antydning til å kjenne noe som helstflere her som opplever samme? Som har vært gravid flere ganger?