Ser at flere snakker om litt symptomer allerede, så tenkte det var greit å samle det her. Så kommer vi litt nærmere 5000 også
Merker overraskende lite her foreløpig, men skjønt at det kanskje blir mer tydelig fra 6-7 uker?
Det jeg kjenner mest på er av og på svimmelhet, noe små uggen her og der (men går foreløpig stort sett greit å spise - men merker det blir litt verre for hver dag) og sensitive/vonde nipler(!). Tisser oftere, og kommer veldig brått på
Plutselig må jeg skikkelig tisse liksom, selv om jeg gikk for 1-2 timer siden. Sleit VELDIG med sammenhengende søvn i starten, våkna hver 40 min hele natta i flere dager, men ser heldivis ut som de siste dagene at jeg begynner å sove gjennom natta. Veldig lite trøtt eller andre «vanlige» symptomer, men det kommer vell.
(4+2 for referanse)
Hvordan har dere det?

Merker overraskende lite her foreløpig, men skjønt at det kanskje blir mer tydelig fra 6-7 uker?
Det jeg kjenner mest på er av og på svimmelhet, noe små uggen her og der (men går foreløpig stort sett greit å spise - men merker det blir litt verre for hver dag) og sensitive/vonde nipler(!). Tisser oftere, og kommer veldig brått på
Plutselig må jeg skikkelig tisse liksom, selv om jeg gikk for 1-2 timer siden. Sleit VELDIG med sammenhengende søvn i starten, våkna hver 40 min hele natta i flere dager, men ser heldivis ut som de siste dagene at jeg begynner å sove gjennom natta. Veldig lite trøtt eller andre «vanlige» symptomer, men det kommer vell.(4+2 for referanse)
Hvordan har dere det?

Men levende drømmer har jeg!
Det var den tørsten, ble nesten litt sånn..må jeg sjekke blodsukkeret liksom 
Jeg blir så innmari dårlig humør når jeg er kvalm, type "ikke prat til meg, jeg blir kvalm av det" eller "ikke pust min vei" eller "tanken på at du gjør det gjør meg kvalm".
og det klaffer veldig dårlig med stor familie der jeg trengs til mye