Symptomtråden

KapteinFie

Forelsket i forumet
♡Novemberhjerter 2025♡
Ser at flere snakker om litt symptomer allerede, så tenkte det var greit å samle det her. Så kommer vi litt nærmere 5000 også:angelic:

Merker overraskende lite her foreløpig, men skjønt at det kanskje blir mer tydelig fra 6-7 uker?

Det jeg kjenner mest på er av og på svimmelhet, noe små uggen her og der (men går foreløpig stort sett greit å spise - men merker det blir litt verre for hver dag) og sensitive/vonde nipler(!). Tisser oftere, og kommer veldig brått på:hilarious: Plutselig må jeg skikkelig tisse liksom, selv om jeg gikk for 1-2 timer siden. Sleit VELDIG med sammenhengende søvn i starten, våkna hver 40 min hele natta i flere dager, men ser heldivis ut som de siste dagene at jeg begynner å sove gjennom natta. Veldig lite trøtt eller andre «vanlige» symptomer, men det kommer vell.

(4+2 for referanse)

Hvordan har dere det?:Heartred

Hei! 4+5 her. Veldig lite symptomer her også, foruten veldig tørst, tisse ofte og murringer! Sov også veldig dårlig de 4-5 dagene etter positiv test, men det har heldigvis begynt å gi seg :happy: Men levende drømmer har jeg!

Blir litt uvel i magen hvis det går for lang tid mellom måltid. Ikke direkte kvalm, men.

Tisser også ofte ja :smiley-ashamed004

Så spennende å høre deres symptomer! Jeg føler jeg ikke har noen, så å lese hva de sier så blir det litt sånn "ååh, det har jo jeg og kjent" :laughing002 Det var den tørsten, ble nesten litt sånn..må jeg sjekke blodsukkeret liksom :laughing002

Tidligere svangerskap har jeg kjent på hyppig tissing, der er jeg ikke nå.

Ellers vet jeg at den der uggenheten har kommet rundt uke 6 tidligere, så gruer meg litt til det allerede :bookworm::bag: Jeg blir så innmari dårlig humør når jeg er kvalm, type "ikke prat til meg, jeg blir kvalm av det" eller "ikke pust min vei" eller "tanken på at du gjør det gjør meg kvalm". :smiley-ashamed008 og det klaffer veldig dårlig med stor familie der jeg trengs til mye :dance008

Jo, jeg har merket er økt behov for søvn. Men vet ikke om det er en kronisk sykdom jeg har som tuller det til litt, eller svangerskap :hilarious: :bookworm:

Åjoda… nå kommer trettheten snikende… Fysj, håper det er en god forklaring på i dag, og at det ikke fortsetter. Ikke lett å snike til seg en lur her :hilarious:

Glemte å si at jeg helt i starten, før ikm egentlig, kjente litt på ligamentsmerter! Var veldig plaget med det sist svangerskap.. Type når jeg snur meg i senga osv.

Trøtt, svimmel, ofte sulten og kan da bli litt kvalm om det går for lang tid mellom måltid, ømme bryst, humørsvingninger, tisser oftere, og i dag har jeg hatt symfysesmerter. Det var da voldsomt tidlig!? Håper det bare er tilfeldig, hadde bekkensmerter fra uke 24 sist og håper jeg slipper det denne gangen.

Jeg har hatt mye murringer og forsterket luktesans :laughing002 Kjenner ingenting i puppene og er ikke blitt trøtt enda. Regner med fra uke 6 så kommer det litt av hvert :wacky:

Ikke mye symptomer her enda. Er ganske trøtt for tiden, og i dag var jeg litt uggen, men usikker på om det er gravditetsrelatert eller ikke. Husker ikke når symptomene begynte med de andre to. Men håper jeg holder meg i god form videre

Hva er det med den temperaturen i kroppen? Enten så svetter jeg eller så fryser jeg meg blå, alt er helt på hodet. Mener å huske det var sånn sist også :hilarious:

Hva er det med den temperaturen i kroppen? Enten så svetter jeg eller så fryser jeg meg blå, alt er helt på hodet. Mener å huske det var sånn sist også :hilarious:
Jeg er en frossenpinn til vanlig, men husker jeg hele tiden var kokvarm sist jeg var gravid. Veldig spent på hvordan det blir nå :laughing002

Jg har såå mye murringer! Det kjennes ut som om mensen skal komme hvert øyeblikk..:nailbiting:

Jeg jingsa veldig dette med trøtthet.. Blir stuptrøtt fra kl. 12 de siste dagene. Lurer på hvordan jeg skal klare å jobbe 100% om det her blir verre, nesten så jeg sovner på jobb :bag:

Blir sulten ca hver andre time, og kvalm mot slutten frem til jeg spiser. Var i et møte i dag som gjorde at jeg ikke fikk spist på 3 timer, og da kjente jeg det virkelig - dårlig planlagt :hilarious:

Har masse murringer. Og noen ganger kjennes det ut som man får hold i et par sekunder på undersiden av ribbeina:wacky:

Har masse murringer. Og noen ganger kjennes det ut som man får hold i et par sekunder på undersiden av ribbeina:wacky:
Hadde mye av dette før postiv test, kanskje rundt dagene den ble positiv. Og ikke kjent det siden, som jeg syntes er litt merkelig siden det er så sykt mange som nevner dette. Var nesten helt sikker på at dette skulle bli det mest fremtredene tegnet for meg, men neida :hilarious: Har du hatt det hele tiden, eller kom det først nå for deg?

Hadde mye av dette før postiv test, kanskje rundt dagene den ble positiv. Og ikke kjent det siden, som jeg syntes er litt merkelig siden det er så sykt mange som nevner dette. Var nesten helt sikker på at dette skulle bli det mest fremtredene tegnet for meg, men neida :hilarious: Har du hatt det hele tiden, eller kom det først nå for deg?
Det under ribbeina begynte å komme litt i går og mer i dag (4+3). Men ikke konstant. Det minner meg litt om sist som høygravid da det ofte havnet en fot i ribbeina :hilarious:

Sist hadde jeg ingen murringer i det hele tatt hele svangerskapet og nesten ikke andre symptomer heller, men denne gangen har jeg mye murringer. Så ingen murringer er hvertfall normalt :love017

Back
Topp