Ser at flere snakker om litt symptomer allerede, så tenkte det var greit å samle det her. Så kommer vi litt nærmere 5000 også
Merker overraskende lite her foreløpig, men skjønt at det kanskje blir mer tydelig fra 6-7 uker?
Det jeg kjenner mest på er av og på svimmelhet, noe små uggen her og der (men går foreløpig stort sett greit å spise - men merker det blir litt verre for hver dag) og sensitive/vonde nipler(!). Tisser oftere, og kommer veldig brått på
Plutselig må jeg skikkelig tisse liksom, selv om jeg gikk for 1-2 timer siden. Sleit VELDIG med sammenhengende søvn i starten, våkna hver 40 min hele natta i flere dager, men ser heldivis ut som de siste dagene at jeg begynner å sove gjennom natta. Veldig lite trøtt eller andre «vanlige» symptomer, men det kommer vell.
(4+2 for referanse)
Hvordan har dere det?

Merker overraskende lite her foreløpig, men skjønt at det kanskje blir mer tydelig fra 6-7 uker?
Det jeg kjenner mest på er av og på svimmelhet, noe små uggen her og der (men går foreløpig stort sett greit å spise - men merker det blir litt verre for hver dag) og sensitive/vonde nipler(!). Tisser oftere, og kommer veldig brått på

(4+2 for referanse)
Hvordan har dere det?