Symptomtråden

5+1 og har ingen... :)

Er 4+5 idag. Har hatt 2 SA iløpet av det siste året - begge i uke 10. Så nå håper jeg det blir full klaff!
Som de to tidligere gangene er jeg svært trøtt. Men nytt denne gangen er krampene nederst i magen, og at jeg er utrolig svimmel!
Andre som er blitt svimmel??

4+1. Bortsett fra at jeg er trøtt og har murringer, så har jeg ingen andre symptomer. Ikke en gang ømme pupper. Håper ikke d betyr noe. Men er jo ennå tidlig :-)

Jeg er periodisk svimmel ja, men det er ikke noe nytt her

Jeg får "midlertidig blodtrykksfall" når jeg reiser meg brått i perioder. Jeg har det stgort sett konstant som gravid, og det er igang ja.

4+5 i følge BV her
Har "menssmerter", veldig tørst - og må følgelig tisse hele tiden :P

Ellers tipp topp :)

5+5 symptomfri.....helt til i går:
- ekstrem trøtt, sånn plutselig
- hetetokter
- kvalm!!!

Hadde ikke disse symptomene med førstemann, så tror kanskje jeg er blitt matforgifta El noe...men kan mest sannsynlig være graviditeten... Har visst skjønt at man trenger ikke å ha like svangerskap... Eller hva trur dere??

- hetetokter
- kvalm!!!

Hadde ikke disse symptomene med førstemann, så tror kanskje jeg er blitt matforgifta El noe...men kan mest sannsynlig være graviditeten... Har visst skjønt at man trenger ikke å ha like svangerskap... Eller hva trur dere??
Jeg har hørt at svangerskap kan være helt forskjellige :)

Andre dagen med halsbrann.. Er det et symptom?

Ellers litt mer trøtt enn vanlig og ømme brystvorter :)
Av og til svimmel, heldigvis ikke så ofte..

Ellers tipp topp enda :D

Tørst og tisser litt oftere.
litt ømme pupper.

Ellers ikke så mye enda! :D

5+1

5+3 idag, eneste jeg har opplecd er at jeg er oppblåst til tider, smerter i lysk/mage når jeg reiser meg av og til. Var litt kvalm her en dag, håperden holder seg fint unna :-)

- hetetokter
- kvalm!!!

Symptomene i mine to første svangerskap var veldig forskjellige. Viste seg at det var to forskjellige kjønn( kanskje det har noe å si?) Til nå likner symptomene mest på svangerskap 2.

Symptomene i mine to første svangerskap var veldig forskjellige. Viste seg at det var to forskjellige kjønn( kanskje det har noe å si?) Til nå likner symptomene mest på svangerskap 2.
Ja tenkte kanskje på det jeg også... Hvilket kjønn ga verst symptomer?
Får håpe det gir seg om ikke altfor lenge:-)

5 uker i morgen :)
- Mye mensmurringer
- Alltid sulten, (utrolig irriterende)
- Tisser hele tiden
- Kvalm iblant
- Ømme pupper og brystvorter!

Noen her som har hatt store menssmerter før spiren satt?? Har dere like store smerter nå ved såkalte mensmurringer? :P

Ble kvalm først i dag (5+4) kastet opp 4 ganger i dag. Tisser hele tiden, veldig ømme pupper. Har også veldige humørsvingninger.
Mye tørst.

Jeg leste en plass at d var først ved de siste trimestrene at man fikk halsbrann, mn jeg har hatt mye halsbrann i d siste. Kan jo ikke være tilfeldig?
Jeg hadde sinnsykt med halsbrann rundt ikm og litt seinere også :) er mangen som får det.

Back
Topp