5+1 og har ingen... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hørt at svangerskap kan være helt forskjellige5+5 symptomfri.....helt til i går:
- ekstrem trøtt, sånn plutselig
- hetetokter
- kvalm!!!
Hadde ikke disse symptomene med førstemann, så tror kanskje jeg er blitt matforgifta El noe...men kan mest sannsynlig være graviditeten... Har visst skjønt at man trenger ikke å ha like svangerskap... Eller hva trur dere??
Ja, halsbrann er et symptomAndre dagen med halsbrann.. Er det et symptom?
Ellers litt mer trøtt enn vanlig og ømme brystvorter
Av og til svimmel, heldigvis ikke så ofte..
Ellers tipp topp enda![]()
5+5 symptomfri.....helt til i går:
- ekstrem trøtt, sånn plutselig
- hetetokter
- kvalm!!!
Hadde ikke disse symptomene med førstemann, så tror kanskje jeg er blitt matforgifta El noe...men kan mest sannsynlig være graviditeten... Har visst skjønt at man trenger ikke å ha like svangerskap... Eller hva trur dere??
Ja tenkte kanskje på det jeg også... Hvilket kjønn ga verst symptomer?Symptomene i mine to første svangerskap var veldig forskjellige. Viste seg at det var to forskjellige kjønn( kanskje det har noe å si?) Til nå likner symptomene mest på svangerskap 2.
Har alltid skikkelig mensmerter ved mens og syns murringene jeg har hatt nå har vært nesten like ille. Men har vært mye mildere nå i noen dagerNoen her som har hatt store menssmerter før spiren satt?? Har dere like store smerter nå ved såkalte mensmurringer?![]()
Jeg hadde sinnsykt med halsbrann rundt ikm og litt seinere ogsåJeg leste en plass at d var først ved de siste trimestrene at man fikk halsbrann, mn jeg har hatt mye halsbrann i d siste. Kan jo ikke være tilfeldig?