Bkno3842182
Flørter med forumet
Flere som har sinnsykt mye gult utflod?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde plutselig masse i går, ble overraksa og nesten litt skremt, men er kroppen som jobberFlere som har sinnsykt mye gult utflod?

Høres veldig kjent ut, tror kvalmen/uggenheten slo inn rundt samme tid her også. Kjente også bare på andpustenhet og ømme pupper i starten.Jeg er 6+3 i dag og har ikke kjent på så mye mer enn andpusten og vonde pupper, men når jeg våknet i dag så følte jeg meg fyllesyk. Trøtt og små kvalm og litt uggen, ble sent i går kveld, men vinen var uten alkohol. Så lurer på om det kan være kvalme på vei?
Bra det ikke bare er meg! Hvor langt er du på vei nå? Og hvordan går det med kvalmen?Høres veldig kjent ut, tror kvalmen/uggenheten slo inn rundt samme tid her også. Kjente også bare på andpustenhet og ømme pupper i starten.
Nå er jeg straks 9+0, og kvalmen er mye bedre! Nå går jeg på kvalmestillende som demper den, så vet ikke akkurat hvordan det er uten nå, men merker at jeg generelt føler meg litt bedre enn forrige uke. For meg var uke 7-8 verst, og så gradvis stigende etter detBra det ikke bare er meg! Hvor langt er du på vei nå? Og hvordan går det med kvalmen?

Takk, ja krysser fingrene for det!Nå er jeg straks 9+0, og kvalmen er mye bedre! Nå går jeg på kvalmestillende som demper den, så vet ikke akkurat hvordan det er uten nå, men merker at jeg generelt føler meg litt bedre enn forrige uke. For meg var uke 7-8 verst, og så gradvis stigende etter dethåper det ikke blir veldig ille for deg, og det finnes gode medisiner om man er veldig plaget
![]()
Samme her.. i de forrige svangerskapene var jeg varm og svetta oppover, nå bare fryser jegFlere som opplever frysninger? 8+5, og innimellom må jeg kle på meg mange lag med ull mens samboer har t-skjorte

Jepp, pakker meg inn i pledd ofte. Føles nesten ut som feber.Flere som opplever frysninger? 8+5, og innimellom må jeg kle på meg mange lag med ull mens samboer har t-skjorte
Jeg har treg mage, men ikke kvalm overhode. Er derimot konstant sulten, og mer trøtt nå de siste to dagene.. og ømme bryst da, det har jeg åOpplever fremdeles veldig lite kvalme, og heller ikke oppblåsthet/treg mage som i tidligere svangerskap. Blir litt bekymret av det! Men er veldig trøtt, blir lett andpusten og har en god del murringer i livmoren. Ca. 5+4![]()
Nå har jeg også litt vondt nederst i ryggen når jeg går/reiser meg… redd dette er bekkengreier ja. Og jeg som skal på tur til London i helga og etter planen gå masse9+2 og usikker på om bekkenplager har begynt å slå inn…
Jeg har vondt i lysken i dag, går litt stivt og pingvin-aktig. Jeg var på trening i går, så det kan også være stivhet. MEN jeg merka alt da treninga begynte og vi skulle varme opp abduktorene at dette gjorde ganske vondt. Har i noen dager før det hatt litt småvondt der når jeg f eks har reist meg. Men har ikke vondt i ryggen eller selve bekkenet. Så har ikke tenkt at det er bekkensmerter. Men merka dette veldig på trening i går, da vi åpna lår ut osv som ledd i oppvarming. Og i dag gjør det vondt å gå osv. Kan være bekkenplager som ble forverra av trening, kan være bare pga trening, eller bare bekkenplager…
Noen som kjenner seg igjen i dette? Kjennes som om jeg er veldig støl, på en måte. Samme følelse jeg har i magen når livmoren utvider seg (det kjennes som jeg har blitt boksa i magen eller at jeg har tatt hundre situps)

Uff, det er forferdelig når den slår inn, men ja, er jo et tegn på at det er som det skal! Det finnes god kvalmestillende medisin om man er veldig plaget, det har vært redningen for meg.Skulle ikke skrevet sånn om manglende kvalme, for de siste timene har jeg vært så kvalmmen satser på at det er et godt tegn i alle fall <3
Har heldigvis både xonvea og afipran liggende fra forrige svangerskap!Uff, det er forferdelig når den slår inn, men ja, er jo et tegn på at det er som det skal! Det finnes god kvalmestillende medisin om man er veldig plaget, det har vært redningen for meg.