Bkno3842182
Flørter med forumet
Flere som har sinnsykt mye gult utflod?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde plutselig masse i går, ble overraksa og nesten litt skremt, men er kroppen som jobberFlere som har sinnsykt mye gult utflod?

Høres veldig kjent ut, tror kvalmen/uggenheten slo inn rundt samme tid her også. Kjente også bare på andpustenhet og ømme pupper i starten.Jeg er 6+3 i dag og har ikke kjent på så mye mer enn andpusten og vonde pupper, men når jeg våknet i dag så følte jeg meg fyllesyk. Trøtt og små kvalm og litt uggen, ble sent i går kveld, men vinen var uten alkohol. Så lurer på om det kan være kvalme på vei?
Bra det ikke bare er meg! Hvor langt er du på vei nå? Og hvordan går det med kvalmen?Høres veldig kjent ut, tror kvalmen/uggenheten slo inn rundt samme tid her også. Kjente også bare på andpustenhet og ømme pupper i starten.
Nå er jeg straks 9+0, og kvalmen er mye bedre! Nå går jeg på kvalmestillende som demper den, så vet ikke akkurat hvordan det er uten nå, men merker at jeg generelt føler meg litt bedre enn forrige uke. For meg var uke 7-8 verst, og så gradvis stigende etter detBra det ikke bare er meg! Hvor langt er du på vei nå? Og hvordan går det med kvalmen?