Symptomtråd

Syns det er litt vanskelig det her med å være gravid og ammende. Ømme og større bryst har jo vært et sikkert tegn på graviditet her, men har jo ikke fått det akkurat. Mindre melk så de er bare mye mindre. Det ene brystet er vel mindre enn det har vært i utgangspunktet, og det andre er større når det er ok med melk i. Ellers er de øm slik de har vært under hele ammeperioden, men ikke gravidøm. :whacky011
Veldig sliten er jeg også. Har tross alt en på 7 måneder som nå gråter mer enn jeg er vant med, våkner mer om natten, og krever mye mer i form av underholdning og selskap.
Det eneste som får meg til å føle meg gravid nå er at jeg mer eksplosiv, og irritert på samboer, og en og annen kvalmebølge her og der. :dead:
Nå har jeg aldri vært den med mye symptomer i første trimester, men syns det er litt ekkelt å ikke føle seg trygg på at det er noe som utvikler seg der.

Jeg er 6+3 i dag og har ikke kjent på så mye mer enn andpusten og vonde pupper, men når jeg våknet i dag så følte jeg meg fyllesyk. Trøtt og små kvalm og litt uggen, ble sent i går kveld, men vinen var uten alkohol. Så lurer på om det kan være kvalme på vei?

Jeg er 6+3 i dag og har ikke kjent på så mye mer enn andpusten og vonde pupper, men når jeg våknet i dag så følte jeg meg fyllesyk. Trøtt og små kvalm og litt uggen, ble sent i går kveld, men vinen var uten alkohol. Så lurer på om det kan være kvalme på vei?
Høres veldig kjent ut, tror kvalmen/uggenheten slo inn rundt samme tid her også. Kjente også bare på andpustenhet og ømme pupper i starten.

• Liker
Reactions: SDK
Bra det ikke bare er meg! Hvor langt er du på vei nå? Og hvordan går det med kvalmen?
Nå er jeg straks 9+0, og kvalmen er mye bedre! Nå går jeg på kvalmestillende som demper den, så vet ikke akkurat hvordan det er uten nå, men merker at jeg generelt føler meg litt bedre enn forrige uke. For meg var uke 7-8 verst, og så gradvis stigende etter det :) håper det ikke blir veldig ille for deg, og det finnes gode medisiner om man er veldig plaget:Heartpink

Back
Topp