Jeg er i uke 9-10 og har masse murring i dagMurrer ganske godt i livmora i dag. Er 6+4 i dag. Flere som opplevde murring så sent? Synes det er så skummelt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i uke 9-10 og har masse murring i dagMurrer ganske godt i livmora i dag. Er 6+4 i dag. Flere som opplevde murring så sent? Synes det er så skummelt![]()

Godt å høre, hadde kun uke 4-5 med de to tidligere graviditeteneJeg er i uke 9-10 og har masse murring i dag![]()
Opplevde det faktisk verst i uke 6Murrer ganske godt i livmora i dag. Er 6+4 i dag. Flere som opplevde murring så sent? Synes det er så skummelt![]()
Ja, her også. Sover med pute mellom knærne alleredeJeg har også kjent det siden uke 5/6irriterende å bli plaget så tidlig!

Jeg er heller ikke kvalm.. Hadde HG sist og forberedte meg på det værste da jeg kjente kvalmen allerede 4+2 denne gang. Henta ut Xonvea og greier, men den ligger uåpnet i posen i gangen8+5 i dag og virker som om jeg er en av de "heldige" som tydeligvis slapp unna kvalmen. Varte bare 4-5 dager. Kom aldri tilbake. Men i stedet for å være glad, tenker jeg såklart det værste.
Trøster meg med mine andre symptomer. Som trøtthet og dager med ordentlig fatigue. Samt lav matlyst. Lever på god morgen yoghurt og appelsinjuice. Dårlig apetitt. Lite som frister med mindre det er noe helt spesifikt. Akkurat nå er det pasta bolognese.
kun vage symptomer som kan knyttes til graviditeten denne gang, men hadde jeg ikke visst at jeg var gravid så hadde jeg ikke mistenkt det heller.Ååh så godt å høre! Det hjelper på angsten å ikke være alene.Jeg er heller ikke kvalm.. Hadde HG sist og forberedte meg på det værste da jeg kjente kvalmen allerede 4+2 denne gang. Henta ut Xonvea og greier, men den ligger uåpnet i posen i gangenkun vage symptomer som kan knyttes til graviditeten denne gang, men hadde jeg ikke visst at jeg var gravid så hadde jeg ikke mistenkt det heller.
Haha jeg angster i veiÅåh så godt å høre! Det hjelper på angsten å ikke være alene.![]()
skal på ul i morgen for å sjekke for alt bare føles feil utUff jeg kjenner meg igjen. Vurderte privat ultralyd i uke 9 men tror ikke psyken min hadde tålt det. Har hatt lav hcg, og baby målte 2 dager etter på ultralyd. Tror ikke psyken min tåler flere lignende beskjeder, så da venter jeg heller til uke 12.Haha jeg angster i veiskal på ul i morgen for å sjekke for alt bare føles feil ut

Første ultralyd jaUff jeg kjenner meg igjen. Vurderte privat ultralyd i uke 9 men tror ikke psyken min hadde tålt det. Har hatt lav hcg, og baby målte 2 dager etter på ultralyd. Tror ikke psyken min tåler flere lignende beskjeder, så da venter jeg heller til uke 12.
Er dette første ultralyd? Krysser fingrene for at alt går bra!![]()
![]()

Lykke til imorgenHaha jeg angster i veiskal på ul i morgen for å sjekke for alt bare føles feil ut

hodepinen er nesten verre .. men litt fint samtidig å kjenne tydelig symptomer . Begynner å grue meg til fortsettelsen , hata å gå gravid sist og fødsel . Hjelp
men det er verdt det likevel