Smilendemamma
Flørter med forumet
Nytt symptom! Uren hud og kviser. Hele pannen min er fettete og fått masse kviser. Det var den gravid glowen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer ei lita jente da veit duuu.Nytt symptom! Uren hud og kviser. Hele pannen min er fettete og fått masse kviser. Det var den gravid glowen
Er det et tegn på jente? hadde vært stas siden jeg har to gutter fra førKommer ei lita jente da veit duuu.![]()
Jeg også har fått en del kviser denne gang. Aldri fått det som gravid før. Har mer kviser nå enn som tenåringNytt symptom! Uren hud og kviser. Hele pannen min er fettete og fått masse kviser. Det var den gravid glowen

Er det et tegn på jente? hadde vært stas siden jeg har to gutter fra før

I forrige svangerskap så var jeg bare litt trøtt og ingenting annet før langt uti.Har veldig lite symptomer egentlig, noe jeg syns er litt rart da jeg testet HCG i går som var litt over 12 000 (5+1)! Burde jeg ikke snart kjenne dette litt mer en bare litt ekstra trøtt?![]()
har en av hver å merket ikke forskjell på huden![]()
Hvilke andre myter har vi?Neida. Ingen av de mytene er jo akkurat grundig forsket på. Men de er nå der da
Hvilke andre myter har vi?
Lyst på søtt = jente. Lyst på salt = gutt
Flere?
Halsbrann tyder vel også på mye hår på babyÅååå jeg og mannen hadde en laaang liste før jul, det var veldig koselig å gjøre. Husker ikke alle vi fant men her er noen hvertfall;
Kvalm - jente
Ikke kvalm - gutt
Mye hodepine - gutt
Legger du på deg kun på magen - gutt
Kald på beina i svangerskapet - gutt
Vokser brystene - jente
Forblir de ca normale - gutt
Hjertelyd over 140 - jente
Mye halsbrann - jente

Spennende!! Dette fortjener jo nesten sin egen tråd. Hadde vært gøy å se om magefølelsene og tegnene stemmerÅååå jeg og mannen hadde en laaang liste før jul, det var veldig koselig å gjøre. Husker ikke alle vi fant men her er noen hvertfall;
Kvalm - jente
Ikke kvalm - gutt
Mye hodepine - gutt
Legger du på deg kun på magen - gutt
Kald på beina i svangerskapet - gutt
Vokser brystene - jente
Forblir de ca normale - gutt
Hjertelyd over 140 - jente
Mye halsbrann - jente
Ja.. det forstår jeg så godt! Føler jeg ikke kan stole på kroppen min når jeg går på cyclogest (og duphaston) for jeg vet liksom ikke om et symptom er en bivirkning eller graviditet eller om fravær av symptomer betyr spontanabort. Nei æsj slitsom periode dette herJa det var akkurat derfor jeg ba om HCG også, går på cyclogest og føler jo litt på mangel av symptomer.. så det var betryggende å få se stigningen syns jeg!