Symptomtråd

Er det et tegn på jente? hadde vært stas siden jeg har to gutter fra før

Ja, eller det er jo egentlig bare tull, men de sier at jentene stjeler skjønnheten din. Jeg har to jenter og en gutt. Gutten har jeg masse bilder av meg selv, følte meg så fin. Med jentene har jeg ingen. Følte meg sååå fæl. :D

Jeg har også veldig lite symptomer. Og dem få symptomene jeg hadde virker til å være borte bortsett fra ømme pupper, og ser jeg er ganske oppblåst uten å føle meg oppblåst da og kanskje litt trøtt. Men jeg har spurt om hcg test (to stykk) hos fastlegen og venter nå på svar på den:) er så redd for at progesteronstøtten maskerer en spontan abort

Ja det var akkurat derfor jeg ba om HCG også, går på cyclogest og føler jo litt på mangel av symptomer.. så det var betryggende å få se stigningen syns jeg!

Hvilke andre myter har vi?

Lyst på søtt = jente. Lyst på salt = gutt

Flere?

Åååå jeg og mannen hadde en laaang liste før jul, det var veldig koselig å gjøre. Husker ikke alle vi fant men her er noen hvertfall;

Kvalm - jente
Ikke kvalm - gutt

Mye hodepine - gutt

Legger du på deg kun på magen - gutt

Kald på beina i svangerskapet - gutt

Vokser brystene - jente
Forblir de ca normale - gutt

Hjertelyd over 140 - jente

Mye halsbrann - jente

Åååå jeg og mannen hadde en laaang liste før jul, det var veldig koselig å gjøre. Husker ikke alle vi fant men her er noen hvertfall;

Kvalm - jente
Ikke kvalm - gutt

Mye hodepine - gutt

Vokser brystene - jente

Mye halsbrann - jente
Halsbrann tyder vel også på mye hår på baby :laughing002

Kvalm - jente
Ikke kvalm - gutt

Mye hodepine - gutt

Vokser brystene - jente

Mye halsbrann - jente
Spennende!! Dette fortjener jo nesten sin egen tråd. Hadde vært gøy å se om magefølelsene og tegnene stemmer

Ja det var akkurat derfor jeg ba om HCG også, går på cyclogest og føler jo litt på mangel av symptomer.. så det var betryggende å få se stigningen syns jeg!
Ja.. det forstår jeg så godt! Føler jeg ikke kan stole på kroppen min når jeg går på cyclogest (og duphaston) for jeg vet liksom ikke om et symptom er en bivirkning eller graviditet eller om fravær av symptomer betyr spontanabort. Nei æsj slitsom periode dette her :laughing002

Back
Topp