L Lykkeønske92 Flørter med forumet I dag kl 12:54 #2 Trykk nederst i magen, ligamentsmerter (tror jeg) i lysken og tiss innimellom, uvel hvis jeg ikke spiser ofte nok etterfulgt av sure oppstøt
Trykk nederst i magen, ligamentsmerter (tror jeg) i lysken og tiss innimellom, uvel hvis jeg ikke spiser ofte nok etterfulgt av sure oppstøt
TFE30 Glad i forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Aprilspirene 2025 46 min siden #3 Trykk nederst i magen, lett kvalme som kommer og går. Litt ømme bryster. Og føler at jeg vil grine hver gang jeg ser på ungene mine
Trykk nederst i magen, lett kvalme som kommer og går. Litt ømme bryster. Og føler at jeg vil grine hver gang jeg ser på ungene mine
D Dagmar Flørter med forumet 42 min siden #4 TFE30 skrev: Trykk nederst i magen, lett kvalme som kommer og går. Litt ømme bryster. Og føler at jeg vil grine hver gang jeg ser på ungene mine Klikk for å utvide … Det siste der har jeg også!
TFE30 skrev: Trykk nederst i magen, lett kvalme som kommer og går. Litt ømme bryster. Og føler at jeg vil grine hver gang jeg ser på ungene mine Klikk for å utvide … Det siste der har jeg også!