JaEr det flere som er kvalm på natten?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaEr det flere som er kvalm på natten?![]()

Masse kviser herAndre som også har fått helt forferdelig hud? Jeg har fått fult av røde prikker i hele ansiktet.

Føler med deg.Masse kviser her![]()
Jeg også har fått det. Og i tillegg masse små røde nupper.Håper det går over snart! Føler meg som en tenåring igjenFøler med deg.Jeg også har fått det. Og i tillegg masse små røde nupper.

Jeg håper også det går over snart, jobb er hardt om dagen. Jobber i barnehage med ettåringerJeg er såååå trøtt! Gleder meg til det går over

Har tenkt den tanken jeg også.Håper det går over snart! Føler meg som en tenåring igjen![]()
krysser fingrene for at det snart går over til oss begge.Jeg drømmer også mye, sover også veldig lett grunnet dette.flere som drømmer mye? Jeg er en person som normalt sett drømmer lite, men denne graviditeten (og spesielt siste uka) har vært helt sinnsyk! I dag våknet jeg sliten og jeg opplevde seriøst at det var pga drømmeaktiviteten![]()
Jeg er ei av de som slutter å spise helt dersom jeg finner hår i maten ( mitt eget også) og nå begynner jeg å tenke på hår i mat når jeg spiser!
Prøver alt jeg kan å tenke på random ting men bildene bare dykker opp så fort jeg spiser og brekker meg noe helt sykt! Det er jo helt insane 
Ja, masse!flere som drømmer mye? Jeg er en person som normalt sett drømmer lite, men denne graviditeten (og spesielt siste uka) har vært helt sinnsyk! I dag våknet jeg sliten og jeg opplevde seriøst at det var pga drømmeaktiviteten![]()
Føler med degJeg er såååå trøtt! Gleder meg til det går over
Uff det hørtes slitsomt uthåper det blir bedre snartKvalmen begynte å bli litt bedre men så har den kommet tilbake skikkelig og hjernen min jobber ordentlig mot meg ogsåJeg er ei av de som slutter å spise helt dersom jeg finner hår i maten ( mitt eget også) og nå begynner jeg å tenke på hår i mat når jeg spiser!
Prøver alt jeg kan å tenke på random ting men bildene bare dykker opp så fort jeg spiser og brekker meg noe helt sykt! Det er jo helt insane
![]()
Ja, jeg og ! Veldig rart dette herUff det hørtes slitsomt uthåper det blir bedre snart

Samme her, føler at jeg går helt i koma om dageneJeg er såååå trøtt! Gleder meg til det går over
Og så sliter jeg mye med kvalme og hodepine jevnt over hele døgnet, men heldigvis ingen oppkast enda. Vanskelig å fokusere på jobben når formen er elendig 
Stakkars, det er virkelig ikke lett!Samme her, føler at jeg går helt i koma om dageneOg så sliter jeg mye med kvalme og hodepine jevnt over hele døgnet, men heldigvis ingen oppkast enda. Vanskelig å fokusere på jobben når formen er elendig
![]()
Nei, hadde fortrengt litt dette fra første trimester fra forrige gangStakkars, det er virkelig ikke lett!
Blir godt å komme over i andre trimester etter hvert.Aaa ja, håper virkelig at formen blir bedreNei, hadde fortrengt litt dette fra første trimester fra forrige gangBlir godt å komme over i andre trimester etter hvert.

Jeg også har begynt å drømme mye rart og har visst begynt å snakke helt usammenhengende med samboer i halvsøvne ogsåflere som drømmer mye? Jeg er en person som normalt sett drømmer lite, men denne graviditeten (og spesielt siste uka) har vært helt sinnsyk! I dag våknet jeg sliten og jeg opplevde seriøst at det var pga drømmeaktiviteten![]()
Så i appen at det er en naturlig måte å bearbeide inntrykk og bekymringer, men håper det roer seg litt snart