Symptomtråd

flere som drømmer mye? Jeg er en person som normalt sett drømmer lite, men denne graviditeten (og spesielt siste uka) har vært helt sinnsyk! I dag våknet jeg sliten og jeg opplevde seriøst at det var pga drømmeaktiviteten:oops:

flere som drømmer mye? Jeg er en person som normalt sett drømmer lite, men denne graviditeten (og spesielt siste uka) har vært helt sinnsyk! I dag våknet jeg sliten og jeg opplevde seriøst at det var pga drømmeaktiviteten:oops:
Jeg drømmer også mye, sover også veldig lett grunnet dette.

Kvalmen begynte å bli litt bedre men så har den kommet tilbake skikkelig og hjernen min jobber ordentlig mot meg også :banghead: Jeg er ei av de som slutter å spise helt dersom jeg finner hår i maten ( mitt eget også) og nå begynner jeg å tenke på hår i mat når jeg spiser! :laughing002 Prøver alt jeg kan å tenke på random ting men bildene bare dykker opp så fort jeg spiser og brekker meg noe helt sykt! Det er jo helt insane :dead:

Kvalmen begynte å bli litt bedre men så har den kommet tilbake skikkelig og hjernen min jobber ordentlig mot meg også :banghead: Jeg er ei av de som slutter å spise helt dersom jeg finner hår i maten ( mitt eget også) og nå begynner jeg å tenke på hår i mat når jeg spiser! :laughing002 Prøver alt jeg kan å tenke på random ting men bildene bare dykker opp så fort jeg spiser og brekker meg noe helt sykt! Det er jo helt insane :dead:
Uff det hørtes slitsomt uthåper det blir bedre snart

Jeg er såååå trøtt! Gleder meg til det går over
Samme her, føler at jeg går helt i koma om dagene :dead: Og så sliter jeg mye med kvalme og hodepine jevnt over hele døgnet, men heldigvis ingen oppkast enda. Vanskelig å fokusere på jobben når formen er elendig :facepalm:

Jeg også har begynt å drømme mye rart og har visst begynt å snakke helt usammenhengende med samboer i halvsøvne også :think005 Så i appen at det er en naturlig måte å bearbeide inntrykk og bekymringer, men håper det roer seg litt snart :sleep011

Back
Topp