Solsikke96
Flørter med forumet
Hvis det er noe du ønsker å svare på, forstår selvfølgelig om det er noe du ikke vil snakke om 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er litt sykt å tenke på, er jo ikke lange tiden siden vi var gravid egentlig. Her «kom det ut» 1. desember, så føler meg utrolig heldig at det allerede er noe på gang igjen, under to måneder senereFøler du at du har kommet deg over tapet mentalt?
Det er først de siste 3 ukene jeg har følt meg som "meg selv" igjen og ikke sørget

Så godt å høre at du føler deg som deg selv igjen og har klart å gå videre
Jeg var jo nødt å vente over en uke fra påvist MA, til jeg fikk komme inn og ta medisinsk abort. Så mye bearbeiding skjedde allerede da. Så var jeg jo ikke helt meg selv enda første syklusen etterpå, verken fysisk eller mentalt. Men i denne syklusen har jeg følt meg mer som meg selv igjen! Litt lei meg her og der enda, men ikke den samme overveldende sorgen som var i starten![]()
På tross av mange SA og kjemiske før! Er først nå når denne syklusen etter Ma'n begynte at jeg fikk sorgen på avstand og følte meg mer som selv igjen, og sorgen lettet pg jeg fikk lagt det bak meg på et visHadde det samme i går og i dag tidlig! Ekkelt å måtte sjekke om det er blod.. men en lettelse at det ikke er det!Har veldig mye vannete utflod!Må hele tiden sjekke at det ikke er blod. Husker det var samme med sønnen
![]()
Ja!Hadde det samme i går og i dag tidlig! Ekkelt å måtte sjekke om det er blod.. men en lettelse at det ikke er det!
Altså jeg synes det er så ugreit at man skal måtte vente så lenge. Hos meg var det jo absolutt ingen tvil når jeg var i uke 12/13 og embryo tilsvarte 7…Samme måtte jeg. Jeg fikk vite det 6.nov og fikk time 14.nov og fikk da første tabletten mifegyne, og fullførte den medisinske aborten hjemme den 16.novSå prosesserte det hele da, men sorgen var så lammende, hjertet var så sorgfullt og knust, aldri opplevd lignende før
På tross av mange SA og kjemiske før! Er først nå når denne syklusen etter Ma'n begynte at jeg fikk sorgen på avstand og følte meg mer som selv igjen, og sorgen lettet pg jeg fikk lagt det bak meg på et vis
Håper vi aldri opplever noe slikt igjen
![]()

Altså jeg synes det er så ugreit at man skal måtte vente så lenge. Hos meg var det jo absolutt ingen tvil når jeg var i uke 12/13 og embryo tilsvarte 7…
Det er så jævlig med MA, føler jo at kroppen lurer en i tillegg. Jeg nådde kun å ta mifegyne hjemme dagen før jeg skulle til sykehuset, men endte med at aborten skjedde hjemme natten til dagen jeg skulle inn på sykehuset. Så tilbrakte jeg hele dagen der med ørten cytotec før jeg fikk ultralyd på kvelden og de så det hele var ute. De mente på at alt utenom embryo hadde vokst og var i tilsvarende uke jeg var i 13/14. Ekkel opplevelse.
Ja fyttigrisen, kjenner det hadde vært skikkelig knekken å skulle gå gjennom det igjen. Krysser alt![]()
Jeg begynte å blø dagen etter å ha tatt mifegyne, og neste dag ble aborten fullført hjemme(søndag) med alle barna hjemme..de var så snille og skulle trøste mammaSamme her! Nå går det mot slutten på ammereisen for 2 åringen her, så ikke lett å vite om det er litt spreng fra det eller om det er ømt fra graviditet..Stikker veldig i brysterne også! Men jeg ammer fortsatt nesten 2 åringen, så vanskelig å vite hva som er hva![]()
Mitt foreløpig eneste symptom! Skikkelig sjarmerende.Blør fra tannkjøttet er det nye symptomet mitt! Og så drømmer jeg veldig livlige drømmer![]()
Er det et valg, eller selvavvenning?Samme her! Nå går det mot slutten på ammereisen for 2 åringen her, så ikke lett å vite om det er litt spreng fra det eller om det er ømt fra graviditet..

Ånei… fy så grusomtJa, er fælt å bli gående så lenge med det en vil jo bare bi ferdig og få det overståttJeg begynte å blø dagen etter å ha tatt mifegyne, og neste dag ble aborten fullført hjemme(søndag) med alle barna hjemme..de var så snille og skulle trøste mamma
Huff! Jeg hadde 14mm med rester, spottet og spottet, så 20dager etter aborten dro jeg til min private gyn og fikk en omgang med cytotec til, og ble da endelig ferdig. Håper å slippe å oppleve det igjen noengang
![]()

håper for deg!Hadde ca ingen kvalme forrige svangerskap, håper jeg er like heldig denne gangen!

Jeg kjente og stikking på venstre bryst i dag! Aldri opplevd det før. Tenkte det var tilfeldig men skjønner nå at det er et symptom det og!Stikker veldig i brysterne også! Men jeg ammer fortsatt nesten 2 åringen, så vanskelig å vite hva som er hva![]()