Symptomtråd

LillaDrøm

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Skuddårsspirene 2024
Jeg har vært veldig frossen noen dager nå, hørt det kan være et symptom?
Ellers var jeg veeelig trøtt igår. Stikker litt i brystene, og har mensenligende murringer( håper det er et godt tegn :bored:)
Husker selvfølgelig lite av hva jeg merket så tidlig med førstemann:hilarious:

Jeg har vært veldig frossen noen dager nå, hørt det kan være et symptom?
Ellers var jeg veeelig trøtt igår. Stikker litt i brystene, og har mensenligende murringer( håper det er et godt tegn :bored:)
Husker selvfølgelig lite av hva jeg merket så tidlig med førstemann:hilarious:
Jeg var kvalm og hadde frysninger på lørdagen når jeg skulle legge meg. Var redd jeg var matforgiftet, men viste seg at jeg var gravid :Heartred Har også hatt ømme bryster siden et par dager etter eggløsning.

Hvor gammel er førstemann? :happy:

Ja mye bedre :knegg:

åå det blir nok koselig for han å få en lillesøster/bror:Heartred

Ja dette blir for vår første hvis alt går som det skal! Kjempe spennende :love7
Ja, tror det blir så fint :love017 Han er en veldig kjærlig gutt, så ser for meg han blir en god storebror:happy:

Spennende med første! Det er jo noe helt spesielt:Heartred

Kastet nesten opp da jeg pusset tenner i dag tidlig, det gjorde jeg mye i forrige graviditet:banghead::puke_l

Kastet nesten opp da jeg pusset tenner i dag tidlig, det gjorde jeg mye i forrige graviditet:banghead::puke_l
Det høres ikke godt ut! Jeg har ikke hatt noe særlig med symptomer, annet enn at jeg har vært veldig trøtt i går og i dag. Håper jeg slipper unna kvalmen :love2
Satser på du får en hyggeligere tannpuss videre!

Det høres ikke godt ut! Jeg har ikke hatt noe særlig med symptomer, annet enn at jeg har vært veldig trøtt i går og i dag. Håper jeg slipper unna kvalmen :love2
Satser på du får en hyggeligere tannpuss videre!
Tviler, tror ikke det ga seg forrige gang:bored: Håper du slipper kvalme! Veldig trøtt jeg også, hjelper ikke å ikke kunne drikke den kannen med kaffe jeg vanligvis gjør:hilarious:

Fiser som en elefant, fryyyyyyser og vondt i hoftene.. ellers kjenner jeg absolutt ingenting? :Heartred hatt hyperemesis med alle sammen til alt fra uke 5 til uke 13-27. Stemetil og afipran reddet meg så sist, så håper det funker igjen❤️

Last edited:
Tidvis øm i brystene, sprengende følelse, som jeg kun har hatt ved graviditet. Monstertrøtt og skikkelig distré/fjern (mer enn vanlig, haha). Jeg er egentlig aldri kald på jobb, jobber på dagsenter for eldre og det spares ikke på varmen der for å si det sånn. Men det ble jeg i går, og sist gang jeg ble det var jeg gravid. Måtte til og med ta på meg en genser. :smiley-ashamed004 Og så brakk jeg meg da jeg kom ut i oppgangen og det sto noen sure sko til naboen der, haha. Er også skikkelig tissetrengt når jeg våkner spesielt.

Men, symptomene er jo sånn sett like som de pleier å være i lutealfasen likevel da.

Fiser som en elefant, fryyyyyyser og vondt i hoftene.. ellers kjenner jeg absolutt ingenting? :Heartred hatt hyperemesis med alle sammen til alt fra uke 5 til uke 13-27. Stemetil og afipran reddet meg så sist, så håper det funker igjen❤️
Er vel kanskje ikke sannsynlig at du unngår det denne gangen heller da, men håper det ikke blir like ille som tidligere ❤️

Er vel kanskje ikke sannsynlig at du unngår det denne gangen heller da, men håper det ikke blir like ille som tidligere ❤️

Nei, regner med jeg får det igjen. Hadde Ma i uke 9+5 i november, og hadde det da også. Men går på afipran og stemetil, så det hjelper veldig❤️

Nei, regner med jeg får det igjen. Hadde Ma i uke 9+5 i november, og hadde det da også. Men går på afipran og stemetil, så det hjelper veldig❤️
Det er litt sykt å tenke på, er jo ikke lange tiden siden vi var gravid egentlig. Her «kom det ut» 1. desember, så føler meg utrolig heldig at det allerede er noe på gang igjen, under to måneder senere ❤️ Føler du at du har kommet deg over tapet mentalt?

Back
Topp