Symptomtråd

Rett og slett generaliserende angst om alt annet enn svangerskapet.. hatt det noen dager nå og det er så slitsomt. Det er ingen andre enn mannen jeg vil fortelle dette om heller, så det blir litt vanskelig.. :bag: :nailbiting:
Dette tror jeg er lurt å snakke med noen om :Heartred Hvis du får litt hjelp med å bearbeide tanker/bekymringer nå så vil det jo hjelpe veldig for deg så du får senket skuldrene og nytt tiden litt :Heartred

Rett og slett generaliserende angst om alt annet enn svangerskapet.. hatt det noen dager nå og det er så slitsomt. Det er ingen andre enn mannen jeg vil fortelle dette om heller, så det blir litt vanskelig.. :bag: :nailbiting:
Sender deg styrke og en klem :Heartred tungt når angsten står på! Hva med å skrive ned ALT du tenker på? Sett av fast tid på dagen hvor du kan bekymre deg for alt, skrive det ned, få det bort og prøve å la det ligge til neste dag når du skal skrive igjen?:love2

Er det noen andre som opplever at «termostaten» er på ville veier om natta?
Jeg våkner og er for varm+svetter, også våkner jeg kanskje et par timer senere og er for kald. Våkner alltid kl 3 og kl 6 hver natt

Er det noen andre som opplever at «termostaten» er på ville veier om natta?
Jeg våkner og er for varm+svetter, også våkner jeg kanskje et par timer senere og er for kald. Våkner alltid kl 3 og kl 6 hver natt.
Jeg våkner svett en del :happy090

Ja!! Drikker mye vann og eventuelt saft. Og så angrer jeg på å ha drukket en halvliter vann en time før jeg har lagt meg, og står opp midt på natta for å gå på do. Lærer ikke heller, gjort det maaaange ganger :dance018
Haha, samme her :hilarious: Er oppe rundt tre ganger natterstid nå, ser fram til at det roer seg litt før d kommer tilbake på slutten :smiley-ashamed004

Jeg våkner svett en del :happy090
Da er vi to! Eller, i natt var første natta uten oppvåkning. Blir stressa av det. :oops:

Sov godt, fikk høyrere HRV og lavere hvilepuls enn vanlig (ikke helt nede på normalen), bra body battery. Trooor det er vanlig at det blir bedre rundt uke 6-7 (jeg er uke 7+1). Håper det.

Null symptomer nå :hilarious:

Jeg har begynt å bli skikkelig uggen etter måltider. Både kvalm, men samtidig ikke nødvendigvis kvalm - bare følelsen av å være «overmett», selv om jeg ikke har spist på mange timer og kanskje har spist en halv brødskive. Kjempe rart.. :woot: det er ikke noe spesielt som trigger det, det er bare alt jeg spiser vokser i kjeften. Er SÅ matlei. Er på noen sjarmerende dager nå, kjenner jeg, hahaha

Noen som har fått blødninger etter slutt på cyclogest? Noe mens liggende, fersk blod me kun en gang. Vi er bekymret men legevakten sier at det er helt ok og trenger ikke å tyde på at det er noe galt. Vi er forresten 7+2

Jeg har begynt å bli skikkelig uggen etter måltider. Både kvalm, men samtidig ikke nødvendigvis kvalm - bare følelsen av å være «overmett», selv om jeg ikke har spist på mange timer og kanskje har spist en halv brødskive. Kjempe rart.. :woot: det er ikke noe spesielt som trigger det, det er bare alt jeg spiser vokser i kjeften. Er SÅ matlei. Er på noen sjarmerende dager nå, kjenner jeg, hahaha
Samme her! Blir mett fort, samtidig er jeg sulten.. Men magen føles mett ut, og blir litt sånn uggen og føler at jeg har overspist, selv om jeg bare har spist litt. Utrolig irriterende! Haha.. :smiley-ashamed004
Har også VELDIG søtsug, men når jeg spiser noe søtt føler jeg meg med en gang dårlig i magen.

Noen av dere i uke 7 som har litt mindre ømme pupper? Jeg har ikke ømme pupper på morgenen også blir de litt ømme på kvelden, men ikke sånn «sprengt» lengre. De føles nesten litt mindre enn før. Jeg krisemaksimerer jo selvfølgelig, for i mitt hode skal denne uken være en sånn uke hvor symptomene er veldig tilstede. Føler jeg har ca ingen symptomer nå (7+1). Litt murring i livmor av og til.

Noen av dere i uke 7 som har litt mindre ømme pupper? Jeg har ikke ømme pupper på morgenen også blir de litt ømme på kvelden, men ikke sånn «sprengt» lengre. De føles nesten litt mindre enn før. Jeg krisemaksimerer jo selvfølgelig, for i mitt hode skal denne uken være en sånn uke hvor symptomene er veldig tilstede. Føler jeg har ca ingen symptomer nå (7+1). Litt murring i livmor av og til.
Mine slutten å være ømme rundt uke 7. Om jeg legger godviljen til var de kanskje ømme på kvelden, men lagt fra like ømme som før. Nå i uke 8 er det litt av og på. Kan være ømme en dag og så ikke i det hele tatt neste.

Mine sluttet å være ømme i uke 6 kanskje. Har veldig lite symptomer generelt, er 7+5 idag

Jeg er vel en uke bak deg, men her har også den veldige ømheten forsvunnet. Har veldig få/beskjedne symptomer nå.

Det er helt normalt at symptomene kommer og går litt. Husker det fra min første graviditet. Da hadde jeg veldig beskjedne symptomer (som ikke trengte å være noe) i uke 6-8. Jeg måtte på privat ultralyd for å bli overbevist om at jeg var gravid :)

Jeg kjenner igjen det samme denne gangen, så blir ikke bekymret av det. Det handler jo om at kroppen gradvis tilpasser seg, og det går litt i rykk og napp. :)

Mine slutten å være ømme rundt uke 7. Om jeg legger godviljen til var de kanskje ømme på kvelden, men lagt fra like ømme som før. Nå i uke 8 er det litt av og på. Kan være ømme en dag og så ikke i det hele tatt neste.
Mine sluttet å være ømme i uke 6 kanskje. Har veldig lite symptomer generelt, er 7+5 idag
Jeg er vel en uke bak deg, men her har også den veldige ømheten forsvunnet. Har veldig få/beskjedne symptomer nå.

Det er helt normalt at symptomene kommer og går litt. Husker det fra min første graviditet. Da hadde jeg veldig beskjedne symptomer (som ikke trengte å være noe) i uke 6-8. Jeg måtte på privat ultralyd for å bli overbevist om at jeg var gravid :)

Jeg kjenner igjen det samme denne gangen, så blir ikke bekymret av det. Det handler jo om at kroppen gradvis tilpasser seg, og det går litt i rykk og napp. :)

Åh, takk for svar dere! :Heartred Så fint å lese at andre opplever det ganske likt! :) Hvis håpet for denne graviditeten var en graf så ville den vært helt karusell, med oppturer hver gang jeg får håpefulle svar her inne. :hilarious: Er altså så pessimistisk og negativ, at det er helt ille.

Jeg har tidlig UL i morgen kl 13:20, og hvis ting ser bra ut da så må jeg prøve å begynne å tro på at dette skal gå fint. :Heartred Blir godt å bare få vite hvordan ting står til, uansett utfall!

Mine er også blitt mindre ømme, ikke like "vondt" å ta av seg bhen, men kjenner de er litt ømme når jeg tar på dem :hilarious:

Mine er også blitt mindre ømme, ikke like "vondt" å ta av seg bhen, men kjenner de er litt ømme når jeg tar på dem :hilarious:
Ja, litt sånn her også. Kjenner de er litt ømme hvis jeg dytter inn fra siden, også er de minst ømme på morgenen. Håper ingen legger merke til at jeg går rundt og sjekker status på ømhet innimellom. :D

Ja, litt sånn her også. Kjenner de er litt ømme hvis jeg dytter inn fra siden, også er de minst ømme på morgenen. Håper ingen legger merke til at jeg går rundt og sjekker status på ømhet innimellom. :D
Hahah, gjør det heldigvis mest når jeg vet at ingen ser, men jaa :laughing001 ser jo ikke veldig klokt ut. Pulsen min har også gått ganske så langt ned igjen, var på 71 på det høyeste, i går var den på 63. Leita i gamle forum og fant at dette var veldig vanlig for mange. At den går litt i bølger. Ble jo egentlig gansle så bekymret, men ble lettet av å lese at det skjer me mange :joyful:

Back
Topp