Symptomtråd

Åh, så kjipt at du ikke ble fulgt opp mer :facepalm:
Jeg har bestilt meg en konsultasjon nå hos ei dame som er fysioterapeut og spesialiserer seg på bekkenplager osv. Så håper hun har noen gode tips og råd!:angelic:
Krysser fingrene for at du har mer flaks enn meg :Heartred
Unner ingen bakkenplager så håper du får hjelpen du trenger!

Jeg er bare 5+0, men blir mer og mer kvalm for hver dag som går… begynner å bli bekymret var ikke så dårlig med nr 1

Jeg er skikkelig bitch for tiden mot mannen :facepalm: Tar meg selv i det da. Igår sa jeg noe på en spydig måte også rett etterpå «sorry nå var jeg bitch. Takk for at du er tålmodig med meg» også lo han bare. «Heldigvis» har han vært gjennom dette før så han vet hva han har i vente :angelic:
Litt godt å høre det ikke er bare meg :smiley-ashamed004
Har allerede sagt unnskyld alt for mange ganger på de få ukene jeg har vært gravid!
Heldigvis så er det tredje runde nå, så samboer tar seg ikke like nær av det nå som på runde 1:laughing002

Meeeen med alt vi damer må gjennomgå under en graviditet/fødsel/barsel så må de da tåle noe de å :smiley-angelic002

Når er det vanlig at kvalme evt kommer? Ingen kvalme med første her. Kan være vag kvalme som kommer nå og da nå men helt levelig:wacky: 5+4 idah

Kvalmen har pleid å komme etter uke 6 for min del.. Men håper på at jeg slipper det denne gangen.
Har egentlig ikke spesielt mye symptomer enda. Murrer en del i livmor, og er mye trøtt. :)

Er det noen her som ikke har vært kvalme med første som har blitt det i senere svangerskap?

Jeg syns det kan være vanskelig å skille mellom om jeg blir akutt veldig, veldig sulten, eller om jeg blir akutt kvalm. Andre som opplever det på samme måte?:)
Jeg har og mye stikk/strekk på begge sidene av livmoren, bytter litt på hvilken side det er. Det bekymrer meg jo selvfølgelig..:angelic:

Igår fikk jeg skikkelig isjassmerter ned gjennom rumpe/bekken, måtte streve en liten stund før jeg fant en god stilling uten smerter. Kjente et stikk helt plutselig idag også. Mulig tilfeldig, men mange år siden jeg kjente det sånn sist :bored:

Jeg syns det kan være vanskelig å skille mellom om jeg blir akutt veldig, veldig sulten, eller om jeg blir akutt kvalm. Andre som opplever det på samme måte?:)
Jeg har og mye stikk/strekk på begge sidene av livmoren, bytter litt på hvilken side det er. Det bekymrer meg jo selvfølgelig..:angelic:
Samme her med sult/kvalme. Veldig vanskelig å vite om jeg er sulten eller kvalm

Jeg skjønner veldig godt hva du snakker om når du sier det er vanskelig å skille mellom sult og kvalme. Helt likt her :shifty:

Back
Topp