Haha veldig enig.Signerer den, føles ut som om jeg har tatt beroligende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha veldig enig.Signerer den, føles ut som om jeg har tatt beroligende.
Våknet 4.30 her i dag og fikk ikke sove igjenNå har jeg begynt å våkne rundt 4:00 på natta hver natt. Husker det fra sist gang også. Noen andre som opplever det samme? Ikke alltid så lett å sovne igjen, men vet ikke om det er fordi jeg ligger å tenker på graviditeten.
Jeg har gjort det hver dag siden positiv testNå har jeg begynt å våkne rundt 4:00 på natta hver natt. Husker det fra sist gang også. Noen andre som opplever det samme? Ikke alltid så lett å sovne igjen, men vet ikke om det er fordi jeg ligger å tenker på graviditeten.
Førstegangs så viste ikke at det var en greie.. sovner tidlig på kvelden også da heldigvis men har våknet mellom 3-5 hver dagJeg også! Og sliter med å sovne igjen fordi jeg tenker på alt rundt graviditetenNå har jeg begynt å våkne rundt 4:00 på natta hver natt. Husker det fra sist gang også. Noen andre som opplever det samme? Ikke alltid så lett å sovne igjen, men vet ikke om det er fordi jeg ligger å tenker på graviditeten.

Åååå, det med brekninger hadde jeg glemt! Det skjedde meg også sistJeg som aldri har likt pepsimax og elsketcola zero i mange år har plutselig begynt å crave pepsimax og liker ikke Cola så godt
Luktesansen min har og blitt helt på styr, og igår satt jeg på jobb og følte det lukta typ mv Donalds der hele dagen men skjønte ikke hvor lukta kom fra. Jeg har også å begynt å brekke meg når jeg pusser tennene, det gjorde jeg hele forrige svangerskap så derfor jeg fikk mistanke nå og tok en test![]()
Da er jeg forberedt nå!
Så gøy å lese! Akkurat dette skjedde meg i forrige svangerskap. hadde aldri likt PM tidligere, drakk Cola zero et par ganger i uken. Men plutselig smakte det bare kanel og jeg MÅTTE ha en iskald boks PM hver dag.. det har dessverre vært en varig craving helt frem til dette svangerskapetJeg som aldri har likt pepsimax og elsketcola zero i mange år har plutselig begynt å crave pepsimax og liker ikke Cola så godt
Luktesansen min har og blitt helt på styr, og igår satt jeg på jobb og følte det lukta typ mv Donalds der hele dagen men skjønte ikke hvor lukta kom fra. Jeg har også å begynt å brekke meg når jeg pusser tennene, det gjorde jeg hele forrige svangerskap så derfor jeg fikk mistanke nå og tok en test![]()
Haha, så morsomt at du hadde det helt likt! Er så merkelig hvordan sånt kan endre seg så mye bare fordi man er gravidSå gøy å lese! Akkurat dette skjedde meg i forrige svangerskap. hadde aldri likt PM tidligere, drakk Cola zero et par ganger i uken. Men plutselig smakte det bare kanel og jeg MÅTTE ha en iskald boks PM hver dag.. det har dessverre vært en varig craving helt frem til dette svangerskapetsyns også det luktet fritert overalt i det forrige svangerskapet
Jeg er også sååå tørstHadde vondt i hodet 3 dager i strekk, (det hatt gitt seg heldigvis)! Vondt i ryggen og ene rumpeballen
Ellers er eg små kvalm 24/7 men ikkje sånn at eg spyr eller brekker meg
Er og heilt sjuuuuukt tørst konstant!
Veldig uvant!