Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir fort svimmel om jeg reiser meg for raskt. Så må sette meg opp sakte og fra liggende, sitter jeg litt før jeg reiser meg. Drikker mye vannNoen som har tips til å være minst mulig svimmel?
Jeg er 4+2 Idag vågnede jeg opp til kjempe ubehag og smerte (strækker i livmoder og korsrygg) er det ligament smerter? Kom og gikk i 45 min. Gikk en tur ute. Nå går det greit igjen Hva kjenner dere på? Og hvor langt på vei?
Selv er det ganske varierende fra time til time og dag til dag! 4+5 i dag.
Samme her. Det går litt i bølger enn så lenge hva er din tidligere erfaring med kvalme?Kjenner kvalmen komme snikende
Vært kvalm «uten oppkast» og lite matlyst i ca 2-3 uker rundt uke 6 sist. Så var veldig heldig da du vært mye kvalm tidligere?Samme her. Det går litt i bølger enn så lenge hva er din tidligere erfaring med kvalme?
Håper du får et lignende forløp denne gang hadde «normal» kvalme med førstemann. Kastet opp i noen uker, ganske kvalm i noen uker til. Med andremann var det… den ekstreme varianten. Jeg gikk opp i vekt etter fødsel, hadde noen kilo å ta igjen Spent på tredje nå, forberedt på at det kan bli grusomt ikke morsomt egentlig, men prøver å ikke ta sorgene på forskudd i tilfelle det blir beinhardtVært kvalm «uten oppkast» og lite matlyst i ca 2-3 uker rundt uke 6 sist. Så var veldig heldig da du vært mye kvalm tidligere?