Symptomtråd

-TP-

Elsker forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
Hva kjenner dere på? Og hvor langt på vei?

Selv er det ganske varierende fra time til time og dag til dag! 4+5 i dag.

4+3 og har våknet ekstremt tidlig hver dag i en uke nå. Kvalmen kom på mandag og er veldig opp ned men ikke kastet opp enda så krysser fingrene for at det holder seg. Begynt å bli litt svimmel til tider det synes jeg er mest ubehagelig. Ellers i veldig godt humør hele tiden og har litt murringer som kommer og går men synes de blir mindre hver dag xsmile3

murringer i livmora av og på, kjennes ut som mensen skal komme. Hadde det sånn hele forrige svangerskap også. Kjenner også det strekker i ligamentene når jeg beveger meg litt brått. Føler meg også veldig rolig til sinns og i godt humør❤️

jeg kjenner murringer. Av og til så er det akkurat som om man har tatt en haug av sit-ups:hilarious: og så mye utflod. Tror nesten hver gang det kommer at det er mensen, så løper nærmest til do hver gang det skjer:facepalm:

Mine tydeligste symptomer er at det stikker og strekker i livmor, særlig et par faste plasser, pluss ned i venstre lyske.

Og så er jeg helt sykt sulten. Hele tiden! Kjennes som magesekken er konstant tom! :hilarious:

Men det varierer veldig!! Akkurat nå kjenner jeg absolutt ingen ting, føler meg 100% som normalt. Og da kommer bekymringene, hahah!! Men ser fra dagboka fra forrige svangerskap at jeg skrev det samme!:Heartred

Noen som har tips til å være minst mulig svimmel? :bored:
Jeg blir fort svimmel om jeg reiser meg for raskt. Så må sette meg opp sakte og fra liggende, sitter jeg litt før jeg reiser meg. Drikker mye vann

Hva kjenner dere på? Og hvor langt på vei?

Selv er det ganske varierende fra time til time og dag til dag! 4+5 i dag.
Jeg er 4+2 :happy093 Idag vågnede jeg opp til kjempe ubehag og smerte (strækker i livmoder og korsrygg) er det ligament smerter? Kom og gikk i 45 min. Gikk en tur ute. Nå går det greit igjen ‍

Første morgen med mye kvalme bitte litt svimmel:sour:

Sovner mellom 18:30 og 20:00 hver dag her i julen:)

4+3 idag, og inatt kom virkelig starten på symtomene.. Våknet midt på natten med sinnsykt halsbrann og vonde bryst, i tillegg til uvel i morgest før jobb som har gått seg litt til.. Kjenner det kan bli heftig hvis dette bare er starten :hilarious:

Kun litt ømme pupper her egentlig. Og ganske trøtt. Men det kan også skyldes at jeg er så dårlig på å legge meg i rimelig tid. Er 4+0 i dag.

Ømme pupper. Smerter i korsryggen. Mensensmerter/murringer Smerter i høyre eggstokk. Stikkinger. Rar smak i munn og begynt så vidt å bli kvalm

Nå sitter jeg her og savner kvalmen, er det mulig. Utenom litt svimmel til tider, litt strekk/murringer og kortere lunte så føler jeg meg helt normal i dag og det ble plutselig litt skummelt kjenner jeg…

Samme her. Det går litt i bølger enn så lenge :wacky: hva er din tidligere erfaring med kvalme?
Vært kvalm «uten oppkast» og lite matlyst i ca 2-3 uker rundt uke 6 sist. Så var veldig heldig da☺️ du vært mye kvalm tidligere?

Vært kvalm «uten oppkast» og lite matlyst i ca 2-3 uker rundt uke 6 sist. Så var veldig heldig da☺️ du vært mye kvalm tidligere?
Håper du får et lignende forløp denne gang ❤️ hadde «normal» kvalme med førstemann. Kastet opp i noen uker, ganske kvalm i noen uker til. Med andremann var det… den ekstreme varianten. Jeg gikk opp i vekt etter fødsel, hadde noen kilo å ta igjen :laughing002 Spent på tredje nå, forberedt på at det kan bli grusomt :hilarious: ikke morsomt egentlig, men prøver å ikke ta sorgene på forskudd i tilfelle det blir beinhardt :shy:

Back
Topp