Symptomtråd

Cantaloupe

Forelsket i forumet
Novemberlykke2024❤️
Jeg snek mye i disse trådene som tidlig gravid i de andre graviditetene, og fant god støtte i dem:) Så jeg tenkte vi kunne kjøre i gang egen tråd?

Jeg er 18 dpo / 4+4 og har murringer både fremme og i korsrygg, oppblåst, metallsmak i munn og kveldstrøtt.

Går bare og venter på den grusomme kvalmen! :hungover:Jeg får litt panikk av tanken på den og føler mine dager er talte, men så er den på sett og vis velkommen også.

Hvilke symptomer har du?:happy:

Akkurat tråden jeg trengte! :Heartpink Er 4+2 idag. Har sååå vondt i korsryggen idag så livredd for at dette kunne være begynnelsen på mensen. Ble noe roligere av deres poster.:) Utover det har jeg vært kvalm, trøtt, hodepine og metallsmak.

Når startet dere å få symptomer? :)

Jeg føler meg litt uggen og rar innimellom, og «kjenner» livmora på en måte. Men usikker på om det er fordi jeg er gravid eller bare innbilning fordi jeg håper. Er 3+0 i dag. Skal prøve å vente med ny test til helga. (Ikm tirsdag om en uke)

4+1 her, har litt ømme brystknopper, ellers lite symptomer. Litt murringer som normalt ved ikm, både i livmor og i korsryggen. Husker ikke når jeg fikk symptomer sist, men mener å huske det var ganske sent. Er også mer sulten allerede.

Heisann! Jeg har aldri vært gravid før så dette blir spennende. Vi har prøvd i 4 mnd og med tanke på mine diagnoser som blandt annet pcos, stoffskifte med mer så gikk det raskt. (Kan dele mer om helse og sånt om det går an å lage et mer privat forum)

Jeg er også 4+4. Trodde jeg var 4+5 i følge appen men hos legen i dag så sa hun at de hadde endret noe med utrekningen så det blir en dag mindre på vei.

Har følt at det har krevd litt mer å puste når eg går i oppoverbakker eller gjør noe. Du kunne liksom ikke høre at eg pustet før og eg puster gjerne med nesen men nå er det altså så grusomt. Du kan høre meg på mils avstand når jeg anstrenger meg Kan godt være angst også. Legen sa pusten min var normal.

Så var jeg kvalm i dag tidlig og har vært uvel i flere dager. Dette kan være grunnet mine sykdommer så ta det jeg sier med en klype salt. Legen sa at det ofte kom senere. Men alle er jo forskjellig. Blir vertfall "glad" om jeg fortsetter å være dårlig og kvalm. Dere vet hva jeg mener.

Åhh og jeg tisser masse hele tiden jeg blir gal hehe.

Jeg føler jeg har lite symptomer. Kanskje litt øm i magen. Hver gang jeg reiser meg og kjenner jeg bruker en muskel i mageregionen blir jeg livredd for å ødelegge noe…

Jeg er skamforkjølet og har knekt halebeinet så jeg er tungpustet og full i smerter uansett ❤️❤️

Når startet dere å få symptomer? :)

Jeg føler meg litt uggen og rar innimellom, og «kjenner» livmora på en måte. Men usikker på om det er fordi jeg er gravid eller bare innbilning fordi jeg håper. Er 3+0 i dag. Skal prøve å vente med ny test til helga. (Ikm tirsdag om en uke)
Jeg fikk litt murringer rundt 10 dpo, og så har det bygget seg på litt etter litt. Men tar meg selv i å kjenne skikkelig etter:)

Jeg er 4+6 i dag. Har lite fysiske symptomer enda. Har noe økende urin produksjon, som er veldig slitsom, opp ca 4 ganger på natta Ellers har jeg fått noe mer fyldigere pupper og klør på nippern

Jeg får mageknip hver gang jeg spiser noe. Og nå som jeg sitter her og opplever det så kommer jeg på at det var helt likt forrige gang. Husker ikke når det ga seg. Men det varte ikke gjennom graviditeten den gangen. Ellers ingen symptomer. Hadde masse pms symptomer før ikm. Og da trodde jeg ikke at jeg var gravid pga negativ test dagen før ikm. :) Så vet ikke helt hva det var. Kraftige kramper i magen, ofte på do, og vondt i korsryggen.

I dag er jeg kvalm. Flere som er kvalm så tidlig? dette er baby nr 4. tidligere har jeg ikke blitt kvalm før uke 6. nå er jeg 4+3 i følge første dag i sist mens, men mistenker at eggløsning var veldig forsinket, for jeg testet positivt veldig svakt 1 dag etter ikm. :happy090

Eg har fått veldig stor appetitt! et ein stor lønsj no med middagsrestar for å ikkje vere for glupsk til middag. Skal ha to kompisar av sambuaren på besøk - pinleg om eg et like mykje som resten til saman… Var ikkje slik sist - håpar ikkje det er kroppen som ladar opp til veker med kvalme og dårleg matlyst.

Jeg har hatt noen små bølger av uggenhet i dag som har vært ganske kjærkomment! Lå oppe i natt og bladde i gamle bilder og notater, og ser at jeg har passert tidspunktet for når jeg ble kvalm i de to andre fullgåtte svangerskapene mine og lot (lar) meg stresse av det :smiley-ashamed004

Kvalmebyger som kommer og går, økt utflod, såre brystvorter og oppblåst. 4+6

Jeg er 4+5 og har ømme bryst, er kvalm og brekker meg hele tiden. Har enda ikke kastet opp, er bare så sykt kvalm hele tiden.:wtf:
Murrer en del i livmoren, men håper det er et godt tegn:smiley-angelic001

Altså jeg er så sløkket. Hvor er egentlig embryoet plassert nå? 5+1. hvis jeg kjenner et stikk i siden blir jeg redd for SA men det ligger vel egentlig kanskje sentrert over skambeinet?

Altså jeg er så sløkket. Hvor er egentlig embryoet plassert nå? 5+1. hvis jeg kjenner et stikk i siden blir jeg redd for SA men det ligger vel egentlig kanskje sentrert over skambeinet?
Ligger godt beskyttet under skambeinet! Men skjønner hva du mener, blir stressa av alle stikk/knip/osv selv.

Har hatt halsbrenne, stekte pølse igår til middag og skjønte ikke hva som stank, kvalmen er der, trøtt og brekker meg i tid & utid, økt utflod og sliter med å få i meg mat :bag:

4+3 idag, eneste symptom er at jeg er veldig oppblåst vært det en stund nå.

Jeg gleder meg til symptomer jeg, for nå er det bare sånn «er brystene mindre ømme?!! Ja??!», «har jeg litt for mye energi i dag??!»…

Back
Topp