Symptomtråd

Halsbrann, lett kvalme, såre og vonde pupper hver kveld de siste to ukene. 8+6.
Trøtt hele dagen, holdt på å sovne 4 ganger i dag, selv med barn lekende rundt meg.

For noen dager siden savnet jeg symptomer, men i natt har altså den stikkingen og strekkingen i magen vært utrolig vond! Måtte gå for både paracet og varmeflaske for å få noe hvile.

Letta for å merke noe igjen, men også helt kjørt! 9+2.

I går dukket uvelheten opp og nå kom kvalmen. Håper kvalmen er kortvarig for orker ikke å være dårlig resten av første trimester, er bare 5+6 i dag.
Samme her! Har kommet som kastet over meg her og. Kvalm hvis jeg ikke spiser, kvalm hvis jeg spiser for mye, og det meste av mat frister ekstremt lite. Flaks at vi planla ribbe til middag i dag :arghh:
Jeg som har vært så fornøyd med at formen har vært så bra hittil, og nå har det tatt en ordentlig helomvending.
Har du funnet noe mat du synes er godt og som du ikke blir kvalmere av? :Heartred

Samme her! Har kommet som kastet over meg her og. Kvalm hvis jeg ikke spiser, kvalm hvis jeg spiser for mye, og det meste av mat frister ekstremt lite. Flaks at vi planla ribbe til middag i dag :arghh:
Jeg som har vært så fornøyd med at formen har vært så bra hittil, og nå har det tatt en ordentlig helomvending.
Har du funnet noe mat du synes er godt og som du ikke blir kvalmere av? :Heartred
Hvor langt på vei er du? Jeg var også skikkelig fornøyd (men litt bekymret) med at formen var fin og at jeg hadde lite symptomer hittil :laughing002
Av det lille jeg har spist siden jeg ble uvel/kvalm, har alt smakt litt merkelig. Merker at når jeg har spist i noen minutter, og noen minutter etter jeg er ferdig, så er formen fin. Virker nesten som at jeg må spise på noe hele tiden :hilarious: Har heldigvis ikke spist noe jeg blir direkte mer kvalm av enda! Har du funnet noe som er godt? :Heartred

Hvor langt på vei er du? Jeg var også skikkelig fornøyd (men litt bekymret) med at formen var fin og at jeg hadde lite symptomer hittil :laughing002
Av det lille jeg har spist siden jeg ble uvel/kvalm, har alt smakt litt merkelig. Merker at når jeg har spist i noen minutter, og noen minutter etter jeg er ferdig, så er formen fin. Virker nesten som at jeg må spise på noe hele tiden :hilarious: Har heldigvis ikke spist noe jeg blir direkte mer kvalm av enda! Har du funnet noe som er godt? :Heartred
Jeg er 6+0 i dag, så vi er ganske likt :) Kjenner igjen følelsen med litt bekymring for lite symptomer og :laughing002
Ja, føler også jeg må småspise hele tiden hvis jeg ikke skal være uvel! I dag har jeg spist chicken nuggets fra burger king, smakte helt himmelsk :hilarious: ellers går det i kaldt vann med masse isbiter, cola, tørket mango og french fries :laughing002

Jeg er 6+0 i dag, så vi er ganske likt :) Kjenner igjen følelsen med litt bekymring for lite symptomer og :laughing002
Ja, føler også jeg må småspise hele tiden hvis jeg ikke skal være uvel! I dag har jeg spist chicken nuggets fra burger king, smakte helt himmelsk :hilarious: ellers går det i kaldt vann med masse isbiter, cola, tørket mango og french fries :laughing002
Nå fikk jeg lyst på burger fra burgerking :hilarious: Bra du har funnet noe som fungerer. Fant nettopp ut at eplejuice er godt og gjør meg litt bedre. Samboeren er på butikken for å kjøpe litt forskjellige ting til meg nå, så håper jeg finner mer som virker :happy:

I går var jeg helt ekstremt sulten, herregud så mye jeg spiste i går :facepalm: I dag? Så og si ingenting som frister, spist et par gafler med middag før jeg ble kvalm, fått i meg ett knekkebrød nå. Blir helt dårlig av å tenke på det jeg spiste i går :inpain:

Har ingen symptomer i dag og forsøker å ikke stresse med det. Jeg har sovet usedvanlig godt de siste 4-5 dagene, så håper det bare er kroppen som har fått slappet godt av. Ny ultralyd om 4 dager, glad for at jeg får en ny sjekk da.

8+6, jeg lukter ALT, uggen om jeg ikke spiser ofte, puppene mine har blitt mye større og niplene har endret litt utseende. Vondt nederst i ryggen, og får plutselige stikkinger nederst i magen iblant. Hormonene løper løpsk, gråt akkurat fordi jeg glemte å steke den siste baconskiven til typen :laughing025 Blir helt gal!

Gubben kaller meg for narkotikahunden, jeg lukter ALT :joyful::hungover: en person i en annen sofa rapet og jeg luktet det som om det ble blåst inn i nesen min, fy fader..

Tror jeg har litt kvalme her og der plutselig siste dagene. I starten var jeg bekymret over at jeg har følt meg helt fin, men nå kunne jeg gjerne være fin i formen enn småkvalm.
Utrolig overasskende hvor sterk lukesansen har blitt, og tror det er det som trigger småkvalme og jeg synes alt er på godt engelsk "nasty". :laughing002
Er fortsatt litt tidlig, og bare 5+4, men skal nyte at symptomene er så langt ganske snille (enn så lenge). :love017

Har en ny teori angående kvalmen og hva som trigger den. I dag har jeg nesten ikke brult mobiltelefonen, og føler meg overraskende fin i formen. Blitt litt uggen om det har gått lenge mellom måltidene, ellers overraskende fin. I går og fredag var jeg veldig dårlig, hadde også høyt skjermforbruk da jeg lå strak ut på sofaen. Mistenker at mobilbruken trigger kvalmen :pompus:

Husker ikke hvordan det var sist jeg var gravid. Har dere symptomer konstant, eller kan de komme og gå litt i løpet av dagen?

Var litt kvalm og emosjonell i morges, litt ekstra ømme nipples i formiddag, men akkurat nå føler jeg meg helt normal igjen. Hver gang jeg ikke kjenner noe så tenker jeg at det er noe galt.

Husker ikke hvordan det var sist jeg var gravid. Har dere symptomer konstant, eller kan de komme og gå litt i løpet av dagen?

Var litt kvalm og emosjonell i morges, litt ekstra ømme nipples i formiddag, men akkurat nå føler jeg meg helt normal igjen. Hver gang jeg ikke kjenner noe så tenker jeg at det er noe galt.
Hos meg varierer det veldig! Både fra dag til dag og gjennom dagen.

3. juledag var jeg uggen hele dagen, 4. juledag var jeg helt fin, 5. juledag ble jeg uggen litt utpå dagen og det varte hele natta og helt til seint på kveld i går, da gikk det helt plutselig over. I dag våkna jeg og følte at jeg ikke hadde noen symptomer, men prøvde å roe meg med at det varierer, men nå er uggenheten tilbake.
Samme gjelder hvor trøtt jeg er, hvor mye stikk og strekk jeg kjenner, og hvor ømme puppene er.

Jeg og blir veldig redd når jeg plutselig føler meg normal. Men det virker som det er vanlig, etter som jeg leser rundt omkring på forumet her :Heartred

Hos meg varierer det veldig! Både fra dag til dag og gjennom dagen.

3. juledag var jeg uggen hele dagen, 4. juledag var jeg helt fin, 5. juledag ble jeg uggen litt utpå dagen og det varte hele natta og helt til seint på kveld i går, da gikk det helt plutselig over. I dag våkna jeg og følte at jeg ikke hadde noen symptomer, men prøvde å roe meg med at det varierer, men nå er uggenheten tilbake.
Samme gjelder hvor trøtt jeg er, hvor mye stikk og strekk jeg kjenner, og hvor ømme puppene er.

Jeg og blir veldig redd når jeg plutselig føler meg normal. Men det virker som det er vanlig, etter som jeg leser rundt omkring på forumet her :Heartred
Takk for svar ❤️ har grått tre ganger i løpet av nyttårsmiddagen fordi jeg ble så rørt, så kan vel si at symptomene er her i kveld igjen :hilarious: er så nervepirrende den tiden her.

Back
Topp