Hei alle fine dere
har ikke meldt meg helt inn enda, men er 5+2 i dag hvis man regner fra siste mens. Noen andre som sliter med hodepine? Startet dagen med å gråte fordi hodepinen er blitt så intens at det er minimalt av juleforberedelser jeg får gjort. Hver gang jeg bøyer meg eller hoster så kjennes det ut som om hodet skal eksplodere og jeg bli veldig svimmel og uvel. Startet for et par dager siden, men var bedre i går før det ble ganske mye verre i dag igjen. Usikker på om det har en sammenheng med graviditeten eller om det har sammenheng med forkjølelsen jeg hadde for for litt siden. Var hos legen i går, da jeg tenkte bihulebetennelse, men legen mente ikke at det var dette, og siden jeg følte meg så mye bedre i går enn dagen før ble det ikke noe særlig med undersøkelse da, så fikk ikke noe spesielt svar annet at det sikkert skyldes virus som f.eks. korona. Andre som har hatt lignende og har tips til hva som kan hjelpe? Paracet hjelper litt på den konstante hodepinen, men tar ikke bort smertene når jeg f.eks bøyer meg ned, så er litt desperat etter noen triks for å få en så fin feiring som mulig i morgen. God jul til alle samtidig 
Har generelt lite matlyst. Blir kvalm av å gå lenge mellom måltider, men blir også kvalm av å spise. Blir en spennende jul med hele familien 

Godt jeg kan skylde på forkjølelse og at jeg er sliten