Trøtt, oppblåst, press nede i magen og mye mer sulten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en attpåskatt med 8 år til nesteman. Var kvalm med de to første, særlig nr to. Med nr tre, attpåskatten, var jeg såvidt kvalm et par dagerJeg lurer på om det er noen flergangsfødende som har/hadde helt forskjellige symptomer i sine svangerskap? Jeg er bare 5+1, men med de to andre (gutt og jente) var jeg kvalm allerede da. Men denne gangen er jeg helt fin! Få symptomer egentlig, litt ømme bryst, mye murring i magen, og må tisse på natta. Og i stedet for å være takknemlig er jeg bekymra for missed abortion det er 7 år siden forrige svangerskap (ekte attpåklatt), så kroppen kan jo være annerledes.
Noen som har noen erfaringer?
Hadde en dag her hvor jeg kjente nesten ingenting men jeg var "heldigvis" kvalmHvordan er deres stikking og press i magen? Er det der hvert døgn? Har jo ikke så mange andre symptomer, og når jeg ikke har kjent noe av det på to dager blir jeg plutselig redd for at utviklingen har stoppa opp. Sikkert grunnløst, men greier jo ikke la være. Er 8+6 i dag.
Ja, blir jo også stressa av samme grunn. Når man først har erfart at graviditeten kan stoppe opp uten at man merker det, så sitter den angsten i kroppen. Magen føles fortsatt hard ut, det er mer at jeg har hatt litt 'aktivt' ubehag i form av stikk og strekk hvert døgn frem til nå.. og så er det brått ikke noe av det.Hadde en dag her hvor jeg kjente nesten ingenting men jeg var "heldigvis" kvalm. Ellers er det som at det føles litt trangt eller hvordan jeg skal beskrive det. Feks ikke komfortabelt å sitte sånn krølla fremover over magen.
Jeg blir stressa hvis jeg ikke kjenner noe, hadde MA sist.
Skjønner godt at du blir stressa av det når du ikke har noen andre symptomer å lene seg på! Håper det kommer noe snartJa, blir jo også stressa av samme grunn. Når man først har erfart at graviditeten kan stoppe opp uten at man merker det, så sitter den angsten i kroppen. Magen føles fortsatt hard ut, det er mer at jeg har hatt litt 'aktivt' ubehag i form av stikk og strekk hvert døgn frem til nå.. og så er det brått ikke noe av det.
Neste er 16. januar. En evighet til! Men har svangerskapskontroll hos fastlegen om en uke, og de har ultralydapparat på kontoret der, men aner ikke om han kan bruke det eller ei. Så mulig jeg ryker på nok en privat hvis det ikke kommer tilbake!Skjønner godt at du blir stressa av det når du ikke har noen andre symptomer å lene seg på! Håper det kommer noe snart. Er det lenge til ultralyd?
Jeg er litt kortere på vei enn deg, men hos meg varierer det veldig fra dag til dag hvor mye strekk og stikk jeg kjenner. Noen dager er det nesten ingenting og da kjenner jeg og på bekymringen. Andre dager har jeg masse. Føles som om det strammer til nederst i magen i ett minutt ca, litt samme følelse som mensensmerter, bare mer intenst. Synes det er en ubehagelig følelse, men blir letta når det kommer og.Ja, blir jo også stressa av samme grunn. Når man først har erfart at graviditeten kan stoppe opp uten at man merker det, så sitter den angsten i kroppen. Magen føles fortsatt hard ut, det er mer at jeg har hatt litt 'aktivt' ubehag i form av stikk og strekk hvert døgn frem til nå.. og så er det brått ikke noe av det.
Krysser fingrene for at han kan ta en titt med det!Neste er 16. januar. En evighet til! Men har svangerskapskontroll hos fastlegen om en uke, og de har ultralydapparat på kontoret der, men aner ikke om han kan bruke det eller ei. Så mulig jeg ryker på nok en privat hvis det ikke kommer tilbake!
Takk for svar! Høres rimelig likt ut som jeg har hatt det. Ulempen med ubehag veies jo lett opp for av at det føles ut som tegn på utvikling.Jeg er litt kortere på vei enn deg, men hos meg varierer det veldig fra dag til dag hvor mye strekk og stikk jeg kjenner. Noen dager er det nesten ingenting og da kjenner jeg og på bekymringen. Andre dager har jeg masse. Føles som om det strammer til nederst i magen i ett minutt ca, litt samme følelse som mensensmerter, bare mer intenst. Synes det er en ubehagelig følelse, men blir letta når det kommer og.
Ja, helt enig i det.Takk for svar! Høres rimelig likt ut som jeg har hatt det. Ulempen med ubehag veies jo lett opp for av at det føles ut som tegn på utvikling.
Det er så slitsomt å ikke kunne slappe mer av! Håper ubehaget kommer tilbake snartJa, helt enig i det.
I dag har jeg en sånn dag der formen er ganske bra og jeg kjenner lite stikk og strekk. Bekymringene starter med en gang.
Så godt å høre at du kjenner mer i dag! Tenk at det skulle bli sånn at man er glad for å være uggen. Skjønner det godt, jeg ser veldig frem (og gruer meg) til jeg skal på ultralyd uke 7+2.Det er så slitsomt å ikke kunne slappe mer av! Håper ubehaget kommer tilbake snart
Jeg har heldigvis kjent litt mer stikk i natt og i morges og er bittelitt uggen nå, så da blir jeg litt mer optimistisk. (Men aldri i livet om jeg holder ut til uke 12 før en ny ultralyd.)

spesielt som gravid med første og ikke hatt HCG i kroppen før.