Symptomtråd

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hva slags symptomer merker du?

3+4 og allerede merker jeg flere ting, burde nesten ikke gå an så tidlig ? :wacky:
Økt utflod, jobbes i livmor, mer trøtt og sliten, uggen/uvel spesielt morgen og kveld/når jeg er sulten, oftere sulten :hilarious:

Har det ganske likt som deg. Men ikke økt utflod eller at jeg er mer sulten:happy:
Forrige gang hadde jeg ingen symptomer:dead:

Sier bare ja takk til symptomer, føler det er godt tegn :shy:

Har flere symptomer og det var derfor jeg tok test så tidlig, for flere av symptomene har jeg kun hatt ved graviditet tidligere :smiley-ashamed004

Kvalmebyger, press og stikkinger i livmorområdet, tisser sjeldnere (har overaktiv blære til vanlig), ømme pupper og hormonell :hilarious::dead::joyful:

Tik test for eg har vært veldig trøtt om morningen og ikke hatt mat lyst. Og i natt har eg bare drømt rare drømmer. tenkte det skada ikke å ta en test

Jeg merka allerede en dag eller to før jeg testet 12dpo at jeg var mer sulten enn vanlig og uggen når jeg ikke spiste tidsnok. Jeg er sånn som kan la være å spise en dag (hvis jeg hadde villet) uten å kjenne stort ubehag rundt det så det er litt uvanlig for meg. Kjenner også stikkinger og press i livmorområdet og mer trøtt enn vanlig. Griner også ganske lett. Men om det er progesteronstøtten eller graviditetssymptomer vet jeg ikke :D

Mer trøtt
Mye murringer i livmor/korsryggen, helt annerledes enn mensen
Økt utflod

Hatt mye rare murringer i magen
Spiser mer tror jeg
Kjøtt lukter død
Driit sliten..men hatt feber i 5 dager og alene med sykt barn siden innsett forrige fredag (8 dager siden, 5 dagers blastocyst) :happy:

Hatt mye rare murringer i magen
Spiser mer tror jeg
Kjøtt lukter død
Driit sliten..men hatt feber i 5 dager og alene med sykt barn siden innsett forrige fredag (8 dager siden, 5 dagers blastocyst) :happy:
Ååå har du også vært syk med feber etter innsett? Det samme skjedde meg og jeg trodde alt var ødelagt. Men tydeligvis funket det for oss. Haha

Er det flere her som plutselig må på do mye oftere for å gjøre nr2?? Vanligvis bæsjer jeg sånn anna hver dag men nå 1-2 ganger for dag. Sorry for informasjonen. Haha :p

Er det flere her som plutselig må på do mye oftere for å gjøre nr2?? Vanligvis bæsjer jeg sånn anna hver dag men nå 1-2 ganger for dag. Sorry for informasjonen. Haha :p
Skriver under på denne :smiley-ashamed008

Andre som brekker seg/holder på å brekke seg ved tannpuss? :wacky:

Andre som brekker seg/holder på å brekke seg ved tannpuss? :wacky:
Ja, brekking ved tannpuss begynte i dag :hellorekner med spyinga starter innen 2 uker siden jeg har kastet opp i begge de andre svangerskapene (med ulikt kjønn) :smiley-ashamed004

Ja, brekking ved tannpuss begynte i dag :hellorekner med spyinga starter innen 2 uker siden jeg har kastet opp i begge de andre svangerskapene (med ulikt kjønn) :smiley-ashamed004

Uffda! Håper det blir bedre denne gangen ❤️

Back
Topp