Har dere noen symptomer? Jeg har ikke mange men tunge pupper, metallsmak i munnen og trøttere om kvelden enn før!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt mye info kanskje?
Haha nei! Dette er jo en symptomtråd! Alt er velkomment!Vonde/tunge pupper og såre nipler. Masse stikkinger og strekkinger i livmor, mener dette heter ligament smerter. Sjukt trøtt hver eneste dag, neste uutholdelig, men kvalmen er ikke så ille lengre. Jeg blir sulten 1,5 time etter frokost og går å kjenner på at jeg begynner å bli sulten hele dagen. Spiser en del knekkebrød for å ikke kjenne på noe sult for det synes jeg er ekkelt nå. I tillegg veldig hard mage![]()
![]()
Litt mye info kanskje?
![]()

Må kanskje nevnes at jeg har en normal kontorjobb, så det er ikke akkurat dagligdags. I tillegg murrer og stikker det i magen hele ettermiddagen og kvelden. Og jeg som er skikkelig kveldsmenneske som hater å legge meg, går og tenker på hvor tidlig jeg skal legge meg hele dagen
Så føler meg ikke helt som meg selv kan du si!
Jeg skjønner ennå ikke at jeg faktisk er gravid. Fortsatt super vonde pupper, hard mage til tross for alt vannet jeg drikker, murringer, kvalme, trøtt. Men altså, sure oppstøt så tidlig som 5+1?? Come on liksom
Er skrubbsulten HELE tiden og sliter med å ikke ha elleve vanlig-porsjon-måltid hver dag og heller spise smått..