Symptomtråd.

Kvalmen har nådd nye høyder. Nå blir jeg kvalm av å spise og:hungover: kaster opp 1-2 ganger om dagen. Håper det snur snart. 8+2 i dag.

Kvalmen blir bare værre her også, håper det går over snart! Har i tillegg hodepine, svimmelhet, tretthet og så ømme bryster at ingenting må komme borti! Men tar det som gode tegn, noe er jo tydeligvis på gang :Heartred 8+3

Jeg må hvile middag hver dag for tida [emoji85]

Eg har litt vondt i halebeinet fortida. Nokon med erfaring? Google seier at det kan være starten på bekkenløysning og/eller bekkenlåsing. Syns det var veldig tidlig. Er berre 9+2 og er førstegangsgravid

Skikkelig kvalm etter middag (men å spise sjokolade fungerer helt fint :hilarious:)

Eg har litt vondt i halebeinet fortida. Nokon med erfaring? Google seier at det kan være starten på bekkenløysning og/eller bekkenlåsing. Syns det var veldig tidlig. Er berre 9+2 og er førstegangsgravid

Var sykemeldt fra rundt uke 6 sist pga rygg/bekken smerter.Kjente det i bekkenet før positiv test.
Hadde termin 21.juli og julegavehandelen (var rundt 10 uker til jul) var helt forferdelig, mannen måtte hente handlevogn etter en liten stund slik at jeg hadde noe å støtte meg på slik at jeg kom meg ut av senteret

5+4 i dag:

Mye trøtt for tiden, sliter med å jobbe effektivt. :(

Heldigvis lite kvalm enda, men har litt brekninger om morgenen. I dag måtte jeg jobbe skikkelig for å unngå spying. Har noen episoder utover dagen.

Ellers er temperaturreguleringa helt på bærtur, ligger under pledd og dyne og fryser, en time senere koker det over. Hjelper vel ikke at jeg er forkjølet også. Men det har vært sånn i to uker, fra flr jeg testa. Var det som gjorde at jeg var ganske sikker før jeg testa ;)

Føler et slags press i livmorområdet, det kjennes som det allerede presser litt på blæra. Kjente det godt da jeg lå på magen, samme følelse som sist.

Hvilepulsen er 10 slag høyere enn vanlig minimum, ca 4-5 slag mer enn topp etter EL. Pulsen går i taket av ingenting, og jeg blir anpusten og sliten av lange trapper f.eks.

Fortsatt noe vondt i korsryggen.

Brystvortene har vært veldig ømme så langt, og i dagtidlig var puppene plutselig skikkelig vonde.

Sammenlignet med sist føler jeg meg fortsatt i toppform :D Regner fortsatt med at det går nedover...

Hadde heler ingen symtomer føre. Tok testen også dagen etter. Og dagen etter det 4+0
kom de første symtommene.
Økt matlyst,tissatreng, og 6+0 kom kvalmen.

Første symptomet var ømme pupper, for 1,5 uke sida, bare verre og verre! Ellers kvalm og lite matlyst på morran, ikke oppkast enda heldigvis..! Tisser mye oftere. Litt stikninger rundt livmora og det mest merkbare nå, kjempe trøtt, konstant! Aner ikke hvordan jeg ska komme meg igjennom jobb engang liksom

5+5 idag :)

Kvalmen har ikke vært til stedet i dag.. Liker ikke...

Jeg har seriøst ingen symptomer nå, helt merkelig. Blir skam kvalm i ca en time hvis jeg spiser meg for mett, men utenom det føles alt som vanlig..

Lite symptomer her i dag også, blir litt bekymra av det :(
Våkna med skikkelig vonde pupper da. Men har ikke vært kvalm. Bare mer sliten enn vanlig. Er forkjøla med tette bihuler også, det hjelper ikke akkurat på kondisen.

6+2, i natt har jeg slitt med å sove, følt meg fyllesyk og full av fyllanerver, dere vet sånn når det føles som om verden spinner rundt og man skjelver? :confused:
Blir nok litt kvalmestillende fremover om dette fortsetter

Våkna med skikkelig vonde pupper da. Men har ikke vært kvalm. Bare mer sliten enn vanlig. Er forkjøla med tette bihuler også, det hjelper ikke akkurat på kondisen.
Hos meg kommer kvalmen og går litt, øker på utover dagen etter jeg har stått opp. Men den er ikke konstant hele tiden. Det er vanlig at symptomene kommer og går litt og er sterkere enkelte dager:) og noen har jo bare lite symptomer. Men skjønner man blir bekymret uansett. Man blir jo helt koko i disse dagene fram mot uke 12...

Kaffe smaker virkelig ikke godt lengre, og jeg pleier drikke mye kaffe [emoji28]

Må ha en kopp likevel på jobb så ikke noen mistenker noe [emoji23] men klarer sjeldent drikke opp....

Jeg hadde nesten ingen symptomer i det hele tatt forrige svangerskap❤️ Bare halsbrann på slutten.

Alltid hatt likt og har lyst på thai mat, men no har jeg det langt opp i halsen , orker ikke tanken på det en gang :yuck:
Ikke engang kylling er så godt som det var

Back
Topp