Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har litt vondt i halebeinet fortida. Nokon med erfaring? Google seier at det kan være starten på bekkenløysning og/eller bekkenlåsing. Syns det var veldig tidlig. Er berre 9+2 og er førstegangsgravid
Skikkelig kvalm etter middag (men å spise sjokolade fungerer helt fint )
Jeg også!Jeg må hvile middag hver dag for tida [emoji85]
Hos meg kommer kvalmen og går litt, øker på utover dagen etter jeg har stått opp. Men den er ikke konstant hele tiden. Det er vanlig at symptomene kommer og går litt og er sterkere enkelte dager og noen har jo bare lite symptomer. Men skjønner man blir bekymret uansett. Man blir jo helt koko i disse dagene fram mot uke 12...Lite symptomer her i dag også, blir litt bekymra av det
Våkna med skikkelig vonde pupper da. Men har ikke vært kvalm. Bare mer sliten enn vanlig. Er forkjøla med tette bihuler også, det hjelper ikke akkurat på kondisen.
Lite symptomer her i dag også, blir litt bekymra av det
Våkna med skikkelig vonde pupper da. Men har ikke vært kvalm. Bare mer sliten enn vanlig. Er forkjøla med tette bihuler også, det hjelper ikke akkurat på kondisen.