Trollmorharsovnet
Forelsket i forumet
Jeg er forferdelig tørst plutselig, de siste tre-fire dagene.. Og veldig svimmel. Er dette normalt? Ikke ordentlig kvalm enda, bare litt uggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Eg og er veldig tørst, og det passer jo fint når ein allerede spring på do! Er og svimmel til tider, blir det pga blodtrykksfall og ganske vanlig det i svangerskapet. Men bedre ha lågt blodtrykk enn høgt..Litt slitsomt da.Jeg er forferdelig tørst plutselig, de siste tre-fire dagene.. Og veldig svimmel. Er dette normalt? Ikke ordentlig kvalm enda, bare litt uggen.
Samme her! Ble spurt på jobb i dag om det hadde vært en hard helg med mye drikking, fordi jeg så veldig sliten ut.. Og det var flere som lurte på det ;p Jeg sa bare hehe ja og ingenting om at jeg sov meg gjennom hele helgen (uten fest og alkohol som antatt..)Jeg sa faktisk til mannen i går at jeg nesten begynte å tro at jeg skulle slippe den verste trøttheten denne gangen, men nå har den kommet for alvor de siste dagene. Heeeelt zombie. Men han bare «Eh, du har vært trøtt lenge ...» [emoji28][emoji85]
Vært såååå trøtt om kveldene før. MEN såklart i dag når æ bør kom mæ i seng i rett tid fordi æ må opp ekstra tidlig så e æ ikke trøtt