Symptomtråd

Jeg er forferdelig tørst plutselig, de siste tre-fire dagene.. Og veldig svimmel. Er dette normalt? Ikke ordentlig kvalm enda, bare litt uggen.

Ikke merker mye . Var ganske kvalm ned mine 3 første i starten . Men innbiller meg det ikke kom før uke 6-7.
Nå har jeg kunn vondt i puppene og er veldig trøtt .

Oppblåst dilux. Hvor mange uker var jeg på vei? 12?

Oppblåst her og. Og jeg har lagt på meg en del allerede :( det er sikkert en del vann da..

Jeg har så insaaaaaaane vondt i symfysen, var mitt første symptom. Kan bli et langt svangerskap dette [emoji322] Eller utrolig trøtt og oppblåst. 6+3 i dag.

Vonde pupper, veldig oppblåst mage, halsbrann om kvelden. Stikking i sidene (noen ganger kraftig stråling nedover ved hoste) å vanvittige drømmer :-) 6+3 idag !

Jeg har blitt forkjøla,føler meg tett og helt forferdelig i formen:( Leser at forkjølelse er noe flere sliter med i svangeskapet,men håper jeg bare er syk for dette blir helt forferdelig å leve med over lengre tid.

Eller har jeg kun ømme pupper i dag. Var litt kvalm tidligere,men d hadde nok med lite søvn å gjøre.

Nå er jeg 7+1, og har vært kvalm som rakkern siste to ukene.. Nå har det faktisk gått så langt at jeg er sykemeldt 50% ut mars...
Kjedelig, men nødvendig! Vanskelig å stille på kvalmen når man jobber i barnehage og sterke lukter er tilstede hele tiden:depressed:
Så er det jo litt fint å ha litt energi til å faktisk rydde kjøkkenet og sette på en vaskemaskin en gang iblant...

Er i tillegg veldig oppblåst og ømme bryster.. Helt annen start på graviditeten denne gangen... Hadde absolutt ingen plager med førstemann..

Jeg er forferdelig tørst plutselig, de siste tre-fire dagene.. Og veldig svimmel. Er dette normalt? Ikke ordentlig kvalm enda, bare litt uggen.
Eg og er veldig tørst, og det passer jo fint når ein allerede spring på do! Er og svimmel til tider, blir det pga blodtrykksfall og ganske vanlig det i svangerskapet. Men bedre ha lågt blodtrykk enn høgt..Litt slitsomt da.

Jeg har en del murring nederst i magen og rundt hoftene. Til tider er et vanskelig å sitte lenge på en stol. Har søkt meg frem til at det kan være hormoner som påvirker ligamenter (leddbånd) og brusk, for å forberede kroppen på graviditet og fødsel.

Ellers er jeg sulten hele tiden! Det begynte allerede før det kunne sitt svar på en graviditetstest...

Sååå trøtt.. hele dagen. Blir sliten av ikke no liksom.. Dårlig matlyst og en rar følelse i kroppen (men ikke direkte kvalm på en måte).

Fryyyyser!!! Sist ble jeg fersket på jobben akkurat på grunn av det, og nå vil jeg holde det hemmelig en stund siden jeg mistet sist.

Har så og si ingen symptomer, og det beskymrer meg :( litt trøtt og av og til småuggen. Kjenner magefølelsen er skikkelig dårlig så lurer på å be om tul, hadde ikke denne følelsen de to forige gangene.

Nåååå e æ lei kvalmen. Litt kvalme som ligg å ulme hele dagen å blomstre opp innimellom når æ spise.

Ting som smakte godt tidligere gjør ikke det lenger :/ bakt samme brødet nu i 2 år.. å plutselig i dag klarte æ ikke smaken av det. Akkurat som om det va kokos i d.. å d lik æ ikke [emoji14] 6+3 i dag.. heldigvis ingen kvalme enda.. :) men åååå så trøtt :)

Nesten ingen symptomer, litt oppblåst, ømme pupper og god luktesans er det eneste. Synes det er så uvirkelig og litt skummelt uten symptomer, men bør vel prøve å nyte det så lenge det varer.

Rareste jeg har er at jeg nyser. Ofte! Og gjennom hele dagen. Det har jeg gjort i mange uker nå. Aner ikke hvorfor :)

Jeg sa faktisk til mannen i går at jeg nesten begynte å tro at jeg skulle slippe den verste trøttheten denne gangen, men nå har den kommet for alvor de siste dagene. Heeeelt zombie. Men han bare «Eh, du har vært trøtt lenge ...» [emoji28][emoji85]
Samme her! Ble spurt på jobb i dag om det hadde vært en hard helg med mye drikking, fordi jeg så veldig sliten ut.. Og det var flere som lurte på det ;p Jeg sa bare hehe ja og ingenting om at jeg sov meg gjennom hele helgen (uten fest og alkohol som antatt..)

Back
Topp