Symptomtråd

Masse symptom men føle det kun er plaga å fæle mæ ikke gravid [emoji13]

Er nå 5+2. Ganske fin form. Litt ekstra trøtt,sulten..mensmurringer og stikk i lyskene tidvis.. Ømme bryster. Treg i magen.

Jeg er så utrolig oppblåst fortiden! Jeg har vært oppblåst siste ukene, men dette er ekstremt! Er det noe man kan gjøre for å unngå å føle seg som en ballong? :O
Har det sånn jeg også. Føler jeg har fått mage allerede! Men er jo bare luft selvfølgelig:p

Ekstremt oppblåst, en del stikk i magen, og svært ømme bryst. Må oftere på do enn før, og våkner mye på natta.
Litt godt å kjenne symptomer også, selv om det ikke alltid er like behagelig :)

Våkner plutselig gjennomsvett (pleier ellers å våkne av at jeg er kald og må ta på sokker).
Trøtt og sulten. Morgenkvalme og kvalm når jeg ikke har spist på en stund, men ikke så ikke.
Ellers få plager foreløpig. Ca 4+5 i dag. I mitt første svangerskap var jeg sykmeldt fra uke 5-16 grunnet ekstrem kvalme og oppkast, så håper så inderlig at det ikke er rett rundt hjørnet...

Ekstremt oppblåst, har måtte begynne med gravid bukser da det er vondt å gå med vanlige. Kvalmen har også kommet spesielt når jeg er på jobb og brystene er blitt meloner!! 5+5:woot:

Er trøtt heeele tiden og fryktelig sliten, murringer/mensensmerter, må tisse veldig ofte og er fryktelig klam om natta samt drømmer mye.
Ømme bryst som også har vokst litt plutselig.
Kjenner nesten ikke min egen kropp igjen, men er så koselig å kjenne på å være gravid [emoji7]

Når vi la oss i går kjentes det ut som noen beit i brystvorta mi å fikk en brennende smerte. Gikk over etter et par minutter men gubben ble forfjamsa. Å det varIKKE han som gjorde det heller [emoji23][emoji23][emoji23]

Egentlig ingen symptomer.... Ingen som bestemt er pga graviditet i alle fall... Hatt noen få sånne murringer/stikkinger i magen og vært en del trøtt, men føler meg fint lite gravid egentlig... Hadde et skikkelig dårlig svangerskap sist... så er jo lov å håpe på at denne "symptom-friheten" betyr at det blir lettere denne gangen ;)

Er det flere enn meg som seriøst må spise hver andre time for å ikke bli kvalm? Fatter ikke at det går ann å spise så mye ila en dag! Er helt ekstremt. Så har jeg jo baare lyst på usunne ting, og jo mer usunt jeg spiser, jo mer angst og dårlig samvittighet får jeg. Tror grunnen til at jeg vil ha usunn mat er at jeg ikke har et gram energi til å stå og lage noe fra bunnen av, så det frister mer og bare kjøpe noe ferdig.

Jeg har hatt en del svake symptomer, men det som gjorde meg sikker på at nå er det noe annet på gang var sult! Jeg har litt problemer med at jeg aldri kjenner sult, mens siste uka har jeg vært sulten som en ulv! Og de siste dagene har jeg vært svært oppblåst og ømme brystvorter. Jeg har og den murringen som jeg alltid har før menstruasjon, men denne gangen føles det som den er veldig spesifisert på venstre side og i toppen av venstre lår, haha!

Haha samme som meg. Jeg er sulten som en hest etter bare et par timer selv etter et stort måltid. Det LIGNER ikke meg [emoji18]

E ikke særlig sulten å svært lite som friste. Så æ spise nok alt for lite [emoji17]
Men når man bli kvalm hver gang man spise så friste det ikke å ta et måltid til.

Sulten hele tiden. Når jeg er kvalm vil jeg faktisk ha snop og føler meg bedre etterpå. Får halsbrann hele tiden, svimmel nesten hele tiden og merker litt trykk i livmoren. Og trøtt! Kan sovne i 21-22 tiden :p

Startet med med at puppene ble ømme/større.
Kjenner kvalmen når jeg overanstrenger meg (føler det er tegn på pause) i flyttinga nå.
Trøtt. Gjennomførerer arbeidsdagen, men kan legge meg kl 7 og sove rundt. Føler jeg tisser litt mer, men også at jeg drikker litt mere vann enn vanlig. Svimmel når jeg reiser meg innimellom. Føler ikke at jeg er gravid, men har jo fått noen tegn. Positive tester og uteblitt menstrasjon er jo de største tegnene :)

Jeg er også ekstremt kvalm... Vært kvalm hele dager nå i en uke. Finner ingen ting som hjelper..

Fått avsmak av sjokolade. Å det fra sjokoladedronninga. Eneste som har vært godt m sjokolade va de 4sjokkoringeme æ spist for 3-4 daga siden.

Back
Topp